Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen katsomoissa

• 1 017 006
  • 4 109

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Onko koskaan mennyt yksi pelaaja näin monen seuran kannattajien ihon alle? Lupaa ensi kaudelle hyvää, kun täällä kaiken maailman kissafanit itkevät Nurmesta
Jos tarkoitat IFK:n kannattajia, niin se Big Red Cats-formaatti on onneksi kuollut ja kuopattu jo vuosia sitten,
eikä sitä ole ikävä, se oli mielestäni aika hölmö kuvio laittaa kissalogoja punapaitaan.

Ja mitä Nurmeen tulee, niin itse en enää jaksa vaivata päätäni miettimällä hänen kuvioitaan,
vaikka ne toki siinä puolivälieräsarjassa vituttikin, mä keskityn fudikseen, tänään onkin sopivasti paikallismatsi.

Menneinä aikoinahan oli kyllä 2 pelaajaa jotka meni todella pahasti vastustajien ihon alle, ne oli
tsekkitaiturit Jan Caloun meillä ja Bluesissa, ja Saipassa sekä narreissa vaikuttanut Otakar Janecky,
siinä oli 2 varsinaista filmitähteä, omien ihailemia mutta vastustajien inhoamia.

Caloun poikkesi pari vuotta sitten Nordiksella , ja nimmarin hakijoiden jono oli aika pitkä.

Viimeksi muokattu:

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän tämä aihe ollut tässä. Respect @TPS joka hoiti homman hienosti ja vältteli isoimmat kohut! Ei kannata tästä vääntää sen enempää, oli ja meni tilanne. Onnea mestareille ja odotellen ensi kautta???

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Raumalla myllytetty?

En tiedä onko nyt eri tilanteesta kyse, mutta ainakin joku juuri täysikäistynyt roomalainen kävi pelin ratkettua muistuttamassa vieraskannattajakatsomossa jokaista katsojaa erikseen tuloksesta ja ainakin tässä vaiheessa osalla paloi käpy. Tyylitöntä sekä tältä roomalaiselta että myös meidän puolelta kun paloi hihat, mutta suuremmalta kärhämältä vältyttiin ainakin oman näköni ja kokemukseni mukaan.

edit; ja siis tottakai kuittailla saa ja sehän on tämän kannattamiskulttuurin suola, mutta suoranainen riidanhaasto jo ratkenneen matsin jälkeen menee säälittävyyden puolelle. Maku kuitenkin tästäkin reissusta jäi reippaasti positiivisen puolelle kun muiden raumalaisten kanssa sai kyllä asiallisesti keskusteltua ja tulipahan toivotettua tsempit puolin ja toisin. Pelin aikana tunteet elävät ja se saa näkyä, mutta mun mielestä pelin jälkeen turha sekoilu ei kuulu kannattamiskulttuuriin...

Reilander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja sen häijyt haittalevyt
En tiedä onko nyt eri tilanteesta kyse, mutta ainakin joku juuri täysikäistynyt roomalainen kävi pelin ratkettua muistuttamassa vieraskannattajakatsomossa jokaista katsojaa erikseen tuloksesta ja ainakin tässä vaiheessa osalla paloi käpy. Tyylitöntä sekä tältä roomalaiselta että myös meidän puolelta kun paloi hihat, mutta suuremmalta kärhämältä vältyttiin ainakin oman näköni ja kokemukseni mukaan.
Ymmärtääkseni tämä kertomani kahnaus oli tapahtunut toisella erätauolla.
Ja olen siis pelkästään radion varassa tässä hommassa ja vihaan sydämeni pohjasta kaikkea idioottimaista väkivaltahuligaanimukafaniperseilyä.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ymmärtääkseni tämä kertomani kahnaus oli tapahtunut toisella erätauolla.
Ja olen siis pelkästään radion varassa tässä hommassa ja vihaan sydämeni pohjasta kaikkea idioottimaista väkivaltahuligaanimukafaniperseilyä.

Okei, no sitten puhutaan eri tilanteesta kokonaisuudessaan. Sama se, kumpi tuossa on ärsyttänyt ja kummalla on palanut kiinni, mautonta on. Jos meidän vierasporukasta joku on ärsyttänyt niin hävettää.

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Toisen käden tietona sellainen, että siellä on ilmeisesti kotijoukkueen fanien puolelta nuoremman polven kovikset ilmoittaneet pelin tilanteen vierasjoukkueen faneille. Sieltä on sitten päätetty lähteä antamaan takaisin oikein isän kädestä. Ymmärrän, että tuossa kohtaa tilanne on varmasti ottanut aivoon, mutta on kyllä säälittävää lähteä riehumaan lasten joukossa. Samaten tuon provosoinnin olisi voinut hoitaa jossain muualla kuin perhekatsomon käytävillä tai jättää kokonaan hoitamatta.

Tuo samainen vierasjoukkueen pelleporukka räjäytteli keväällä paukkupommeja hallin käytävillä ja katsomossa.

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Tästä ajankohtaisesta provoyrityksestä on annettu rikepiste.
Ai saatana, että mä nautin tästä Nurmesta valittamisesta! Jatkakaa ihmeessä.
Kuka Nurmi.. Paavo oli kova ja patsaskin on komea.

Ai niin niin.. se Markus. Pelasi Tepsissä viimekaudella. Anteeksi, en heti muistanut, kun meillä mennään jo kautta 2022-23. Tehän aloitatte tämän kauden kannattamisen vasta, jos oma joukkue pääsee välieriin asti.

Viimeksi muokattu:

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kuka Nurmi.. Paavo oli kova ja patsaskin on komea.

Ai niin niin.. se Markus. Pelasi Tepsissä viimekaudella. Anteeksi, en heti muistanut, kun meillä mennään jo kautta 2022-23. Tehän aloitatte tämän kauden kannattamisen vasta, jos oma joukkue pääsee välieriin asti.
Viittaat siis viestiin, joka on kirjoitettu huhtikuussa?
Mietin vaan, että mitähän mahdat tällä hakea... Keskusteluhan on jäänyt silloin siihen, ja itse nostit 5kk myöhemmin tämän esille.

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Jopas on ne Turkujanarit nyt hiirenhiljaa jotka mesonneet viime kevään ja alkusyksyn Osastosta. Nyt taas jälleen kerran heidän omat fanit perseilleet :D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy