Hyi helvetti. Kuinka iso pelkuripaska pitää olla että käy trollitililtä tuollaista tekstiä huutelemassa? Hävetkää Raumalaiset.
Valitettavasti ei olla ainoa kaupunki, jonka pitää samaan asiaan liittyen hävetä viime aikoina.Hyi helvetti. Kuinka iso pelkuripaska pitää olla että käy trollitililtä tuollaista tekstiä huutelemassa? Hävetkää Raumalaiset.
Itseäni hävettäisi jos joku Ilvesläinen tuollaista sanoisi vaikken koko henkilöä tuntisi. Mutta kertoo kai sinusta sitten enemmän.Joku yksittäinen (todennäköisesti profiilin perusteella väärälle raiteelle eksynyt teini) on internetissä rasisti.
Miks mun täytyy hävetä?
Eikö sua hävetä nyt? Mua kyllä hävettää aina kun joku idiootti heittää rasistista paskaa, oli kyseessä sitten saman joukkueen kannattaja tai ei.Itseäni hävettäisi jos joku Ilvesläinen tuollaista sanoisi vaikken koko henkilöä tuntisi. Mutta kertoo kai sinusta sitten enemmän.
Ehkä se olisi ollut liian rohkeaa.Hallilla ei ainakaan onneks kuulunu mitään, olin siinä ihan vieressä mistä käveli koppiin.
Hyi helvetti. Kuinka iso pelkuripaska pitää olla että käy trollitililtä tuollaista tekstiä huutelemassa? Hävetkää Raumalaiset.
Vieläkö Etelävaltioiden lippu liehuu Nordiksella vai onko vain vieraspeleissä?Säälittävää, 2022 ja viekäkin tollasia urpoja löytyy. Eikä tainnut edes olla ensimmäinen kerta tällä kaudella, kun Oden kokee rasismia. Eiköhän siinä Tampereen rasismijutussakin ollut Oden kohteena. En nyt uskalla sen enempää kommentoida tätä/näitä rasisteja, kun ei tiedä mistä pelikielto napsahtaa. Todella ikävää Odenin kannalta, surettaa jopa itseänikin. Toivottavasti ei välitä näistä jutuista.
Säälittävää, 2022 ja viekäkin tollasia urpoja löytyy. Eikä tainnut edes olla ensimmäinen kerta tällä kaudella, kun Oden kokee rasismia. Eiköhän siinä Tampereen rasismijutussakin ollut Oden kohteena. En nyt uskalla sen enempää kommentoida tätä/näitä rasisteja, kun ei tiedä mistä pelikielto napsahtaa. Todella ikävää Odenin kannalta, surettaa jopa itseänikin. Toivottavasti ei välitä näistä jutuista.
Baptiste oli siinä tapauksessa kohteena, mutta ei toki muuta tekojen tuomittavuutta.Eiköhän siinä Tampereen rasismijutussakin ollut Oden kohteena.
Baptiste oli siinä tapauksessa kohteena, mutta ei toki muuta tekojen tuomittavuutta.
Sairaita ihmisiä, jotka eivät toisaalta ansaitsisi edes tätä huomiota, jonka teoillaan aiheuttavat.