Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen katsomoissa

  • 1 398 683
  • 6 052

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Tasa-arvon nimissä voitaisiin pelata seuraava ottelu heteroteemalla, kun nyt on saatu pelattua alta pois tämä hepinlutkuttajien matsi.

Miksei tussunlipojien matsi?

En mä itekkään mitenkään pridefani ole, mutta eikai tuo niin haittaa jos kerran kaudessa teemaa nostetaan esille.
 

ilves61

Jäsen
On tiedä kuuluuko tähän ketjuun, mutta en muutakaan keksinyt, eli Odeniin ilmeisesti tänään kohdistunut rasistisia huutoja (?) taklauksen jälkeen sekä paljon rasistisia viestejä ja kommentteja netissä. Tässä kuvakaappaus esimerkiksi Odenin tarinasta:

Modet poistakoon jos ei kuulu tänne.
 

Liitteet

  • Screenshot_20220308-213416_Instagram.jpg
    Screenshot_20220308-213416_Instagram.jpg
    466,1 KB · kertaa luettu: 442

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kaikki samalta käyttäjältä, suht häiriintyneeltä tapaukselta vaikuttaa. Ei normaalin tai ns. täysillä käyvän ihmisen käytöstä, vaikka ikää olisi 10 vuotta ja tarkkailuluokalla.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyi helvetti. Kuinka iso pelkuripaska pitää olla että käy trollitililtä tuollaista tekstiä huutelemassa? Hävetkää Raumalaiset.

Joku yksittäinen (todennäköisesti profiilin perusteella väärälle raiteelle eksynyt teini) on internetissä rasisti.

Miks mun täytyy hävetä?
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Hallilla ei ainakaan onneks kuulunu mitään, olin siinä ihan vieressä mistä käveli koppiin.
Ehkä se olisi ollut liian rohkeaa.
No.. asiat on käsittelyssä ja Rauman seudulla on pääsääntöisesti fiksuja ihmisiä. Meidän tehtävä täällä ei ole ketään tuomita.
 

ilves61

Jäsen
Hallilla ei ainakaan onneks kuulunu mitään, olin siinä ihan vieressä mistä käveli koppiin.
Hyvä juttu, tällaista jostain kuulin, mutta en voinut vahvistaa enkä kumota tuota, sillä itse katselin peliä mukavalta sohvaltani. En huomannutkaan että tuossa kuvakaappauksessa kaikki yhdeltä käyttäjältä, mutta ei se tosiaan siihen rajoittunut. Oli miten oli, oksettavaa toimintaa.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Juu, kannattaa nyt muistaa ettei yhden idiootin takia kannata leimata koko faniyhteisöä, pätee ihan kaikkiin tapauksiin. Tuollaiset kommentit kertoo aina siitä kommentin antajasta eniten. Valtaosa raumalaisista ja tamperelaisista kiekkofaneista on varmasti hyvää ja asiallista porukkaa.

Ja olen minäkin kokenut aikanaan myötähäpeää kun on lukenut espoolaisten fanien perseilyistä tai ala-arvoisista huuteluista. Mutta ei ne muut saman joukkueen fanit siitä ole mitenkään vastuussa.
 
Viimeksi muokattu:

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Vahvat todisteet täällä, että tämän trollitilin tehnyt on juuri raumalainen tai Lukkofani? Tuollahan voi ihan kuka tahansa mistä tahansa tehdä tuon tilin ja mennä huutelemaan.

Järkyttävää paskaa ja tuomittavaa huutelua, mutta en minä ihan ymmärrä miksi tässä raumalaisen, Lukkofanin tai minun pitäisi nyt hävetä.

Jokseenkin kyllä huvittaa vielä herran vuonna 2022, että jotkut vetävät tällaisista nettihuuteluista/trollauksesta johtopäätökset sadasosasekunneissa ja ovat toisella foorumilla tuomitsemassa täysin syyttömiä osapuolia.

Jokainen pystyy parissa minuutissa väsäämään jonkun tilin mihin pistää taustakuvaksi mikä tahansa ja mennä haukkumaan ketä tahansa.

Loppukaneetti: HÄVETKÄÄ KAIKKI, SAATANA.
 

33720

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jauhojengi
Ei kaikkien lukkolaisten tarvitse hävetä, (vaikka itse tuntisin ja olen tuntenut kevyttä myötähäpeää, kun Ilves-leiristä on perseilty tätä lievemminkin).

Jokseenkin naurettavaa, kun yllä nimimerkki @Anu Saukko jeesustelee sillä, että mistä tiedetään, että raumalainen. Keskittyis nyt oleelliseen. Eikä tainnut olla ainoa lukkolainen rasistinen huutelija tämä tuolla instagramin puolella. Tämän yhden kommentit nyt olivat täysin sairaita, kuten tämä suora lainaus: "if i had two bullets and were in a room with hitler, bin laden and joonas oden i would shoot oden twice".

Sen sijaan hattua päästä Pooleylle (ja monelle muulle asiaan tarttuneelle).


 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Hyi helvetti. Kuinka iso pelkuripaska pitää olla että käy trollitililtä tuollaista tekstiä huutelemassa? Hävetkää Raumalaiset.

En ole raumalainen, mutta hyvin läheltä. Luonnollisesti en tiedä sitä, mistä tuo Instan käyttäjä on kotoisin, mutten kyllä ala kollektiivisesti yhden idiootin vuoksi häpeämäänkään.

Ehkä sinun sietäisi tässä nyt enemmän hävetä.

Edit. Erittäin hienoa, että Lukko ja Pooley reagoivat nopeasti, sillä rasismi ei kuulu jääkiekkoon, eikä mihinkään muuallekaan.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Iso peukku Pooleylle. Sen kunniaksi kannatan Lukkoa Torstaina.
Raumalaisia on turha syyttää.. heitä Lukon kannattajissa on ehkä puolet, eikä tuomita muutenkaan Lukon kannattajia. Tulivat sitten Eurasta tai Laitilasta.

Jokainen voi täälläkin nyt miettiä omia kirjoituksiaan ja että olenko itse paljon sen fiksumpi. Asia on käsittelyssä.. hyvä että puututaan.
 
Viimeksi muokattu:

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Säälittävää, 2022 ja viekäkin tollasia urpoja löytyy. Eikä tainnut edes olla ensimmäinen kerta tällä kaudella, kun Oden kokee rasismia. Eiköhän siinä Tampereen rasismijutussakin ollut Oden kohteena. En nyt uskalla sen enempää kommentoida tätä/näitä rasisteja, kun ei tiedä mistä pelikielto napsahtaa. Todella ikävää Odenin kannalta, surettaa jopa itseänikin. Toivottavasti ei välitä näistä jutuista.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Säälittävää, 2022 ja viekäkin tollasia urpoja löytyy. Eikä tainnut edes olla ensimmäinen kerta tällä kaudella, kun Oden kokee rasismia. Eiköhän siinä Tampereen rasismijutussakin ollut Oden kohteena. En nyt uskalla sen enempää kommentoida tätä/näitä rasisteja, kun ei tiedä mistä pelikielto napsahtaa. Todella ikävää Odenin kannalta, surettaa jopa itseänikin. Toivottavasti ei välitä näistä jutuista.
Vieläkö Etelävaltioiden lippu liehuu Nordiksella vai onko vain vieraspeleissä?
 

33720

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jauhojengi
Säälittävää, 2022 ja viekäkin tollasia urpoja löytyy. Eikä tainnut edes olla ensimmäinen kerta tällä kaudella, kun Oden kokee rasismia. Eiköhän siinä Tampereen rasismijutussakin ollut Oden kohteena. En nyt uskalla sen enempää kommentoida tätä/näitä rasisteja, kun ei tiedä mistä pelikielto napsahtaa. Todella ikävää Odenin kannalta, surettaa jopa itseänikin. Toivottavasti ei välitä näistä jutuista.

Taisi olla Baptiste.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös