Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen katsomoissa

  • 1 391 145
  • 6 038
Tappara Facebook ryhmästä:



Jos totta niin kaikkea saatanan paskasakkia tuolla hallilla liikkuukin.

Ei yllätä.

Jatkuvasti Ilvestä kannattavat tuttuni hokevat, että "No, nuorilla lyö yli, kun nyt on mahdollista pärjätä.".

Ilmeisesti kaikki, jotka eivät muista viimeistä Ilveksen mestaruutta ovat nuoria Ilves-mitalla.

Tuon takia en lapsiani vie lähelle Ilves-päätyä. Itse vielä pari mustelmaa ja puoli tuopillista sylkeä kestän, vanhasta muistista.

Toki näin korona-aikana se on vieläkin oksettavampaa....
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Hegu

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ja vähän aikaa sitten Ilves-veetit loukkaantuivat verisesti, kun IFK-jonnet pöllivät liput. Melkoista lastentarhamenoa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Hegu
Ja vähän aikaa sitten Ilves-veetit loukkaantuivat verisesti, kun IFK-jonnet pöllivät liput. Melkoista lastentarhamenoa.

Ne "Ilves-fanit" ovat Tampereen suurin järjestäytynyt siirtolaisjengi. Tiedän ainakin yhden Joensuussa syntyneen, 2 Savonlinnalaista, ja joku oli jostain Kuopion naapurikunnasta.

Ja sitten ne vittuilee, että "Sie oot Mouhijärvellä, juntti!"

Vaikka eivät tiedä edes missä ilmansuunnassa Mouhijärvi on Tampereelta, kun juna ei ole siitä ohi kulkenut.

On Ilvesfaneja ja Ilvesfaneja...

Yritän siis puolustaa niitä, jotka ei päädy vakuutusyhtiön listalle.


Enkä siis syytä niitä 99,99% savolaista tai karjalaisista, joilla on joku tarve löytää uusi identiteetti "Häme-Tamperelaisina".
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tappara Facebook ryhmästä:



Jos totta niin kaikkea saatanan paskasakkia tuolla hallilla liikkuukin.
Hyi helvetti mitä touhua. Todella miehekästä käydä alaikäiseen käsiksi vain siksi, että hänellä on vastustajajoukkueen huivi kaulassa.

Muutenkin, nyt on Ilveksen faniporukalle sattunut lyhyessä ajassa näitä noloja tapauksia useampia. Tämä tuli myös mieleen:


Ja Ilves itsessään on perinteikäs, hieno seura jota itse arvostan ja kunnioitan. Harmi vaan että faneissa näköjään riittää tuollaista sakkia, jotka pilaavat sen koko porukan maineen. Se pienehkö porukka, joka kiersi Ilveksen vieraspelejä ainakin Espoossa takavuosina, vaikutti oikein rehdiltä ja asialliselta ainakin sivusta seurattuna.
 

-ja-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jep ja tänään Tappara kannattaja nyppäs multa konkeropaarin jonossa kausikortin kaulasta. Oli vanha fanipaita, mutta ei peruukkia eikä hassua hattua. Edelleenkään en tiedä miksi? Toinen Tappara fani nosti kortin ja pahoitteli. Tällä tahdon vaan sanoa, että meitä on joka jonoon.
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Aika tekopyhää jeesustella, että kuinka Ilves-leiristä on tehty jotain. Valitettavaa, mutta joka porukasta näitä löytyy. Löytyy myös Tappara-leiristä tästä ihmisroskasakkia. Karsintojen aikaan myös Sport-fanit sylkivät Ilves-fanien päälle. Nämä on näitä, helvetin ikäviä hommia, mutta joka leiristä näitä kusipäitä löytyy.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Tällä tahdon vaan sanoa, että meitä on joka jonoon.
Valitettavaa, mutta joka porukasta näitä löytyy. Löytyy myös Tappara-leiristä tästä ihmisroskasakkia. Nämä on näitä, helvetin ikäviä hommia, mutta joka leiristä näitä kusipäitä löytyy.
"Mutku kaikki MUUUUUUTKIN on just samanlaisia kun meidän kusipääjonnet!" Tähän semmoinen animaatio maailman pienimmästä viulusta.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Brändin mukaisesti etelävaltio-ifk lipun kanssa Pride-pelissä. Piti tarkistaa kännykästä vuosituhat.
 

Liitteet

  • EA819782-2FD6-4699-B4D0-FEC58AC53565.jpeg
    EA819782-2FD6-4699-B4D0-FEC58AC53565.jpeg
    140,6 KB · kertaa luettu: 392

rinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miksi pitää olla joku helvetin Pride peli??? Only in Turku, capitol of faggots
Lainaamassani tekstissä se syy on aika hyvin tiivistetty. Ei ole ihan mm. Pride -jengin tavoittelemia tasa-arvotavoitteita saavutettu, kun tähän tapaan muotoiltuja tekstejä tulee keskustelupalstoilla ja muualla somessa epäsäännöllisen säännöllisesti edelleen vastaan. Välillä enemmän tosissaan, välillä ironisemmin / enemmän huumorilla kirjoitettuna. Hiukan on vielä matkaa edessä tälläkin saralla.
 

juurihoito

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO
Miksi pitää tuoda esille joka paikassa seksuaalivähemmistöjä?? Ei ole mitään heitä vastaan vaan tuo termi Pride tuo jo lähinnä oksennuksen kurkkuun.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Miksi pitää tuoda esille joka paikassa seksuaalivähemmistöjä?? Ei ole mitään heitä vastaan vaan tuo termi Pride tuo jo lähinnä oksennuksen kurkkuun.
Itse olen täysin samaa mieltä. Jokainen olkoon minun puolesta mitä haluaa ja tehköön "näissä jutuissa" niin kuin oikealta tuntuu, mutta tätä sen esiin tuomisen muotia en tajua. Seuraavaksi jollekin muulle vähemmistöryhmälle teemapeli?
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Miksi pitää tuoda esille joka paikassa seksuaalivähemmistöjä?? Ei ole mitään heitä vastaan vaan tuo termi Pride tuo jo lähinnä oksennuksen kurkkuun.
No jos kerran kauteen järjestetään pride peli niin kyllä sitä nyt jatkuvasti hehkutetaan. Voimia Mikkeliin...
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse olen täysin samaa mieltä. Jokainen olkoon minun puolesta mitä haluaa ja tehköön "näissä jutuissa" niin kuin oikealta tuntuu, mutta tätä sen esiin tuomisen muotia en tajua. Seuraavaksi jollekin muulle vähemmistöryhmälle teemapeli?

Eikö Mikkelissä järjestetä vuosittain "armeijapeli"? Lasketaanko tämä vähemmistöpeliksi?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Brändin mukaisesti etelävaltio-ifk lipun kanssa Pride-pelissä. Piti tarkistaa kännykästä vuosituhat.
Voisiko sellainen olla mahdollista, että tällä kyseisellä IFK-fanilla ei ollu mitään käsitystä siitä, että Turussa järjestetään Pride-peli ja hän otti mukaansa oman kannatuslippunsa, kuten ottaa kaikkiin muihinkin IFKn peleihin? Minulla ei ainakaan ollut mitään käsitystä, että eilen oli Pride-peli ennen kuin näin Tepsin rumat pelipaidat. Rumat pelipaidat ei tosin aatteelta vie mitään pois.
 

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
Sitä päivää vaan odotellessa, että joku guerrillaporukka ottaa logokseen tyyliin Ässien patalogon tai Tapparan kirveen ja alkaa tehdä jotain häiriintynyttä floodausta esim. jotain Jehovan todistajia vastaan. Koitetaan siinä sitten selitellä, kuinka meillä oli se ensin, kun kaikki pinkkinutturaiset paksusankaiset kallionvihreät Roosajanicat hyökkää kimppuun jossain twitterissä mustamaalaten koko vitun lajin.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Pahoittelut Mikkelin puolesta kootusti kaikille. @juurihoito ja @Tuusa , mä häpeän...
Minun puolesta sinun ei tarvitse pahoitella yhtään mitään. Jokaisella saa olla omat mielipiteet, myös tässä asiassa. Niin..ja sinun mielipide ei ole koko Mikkelin mielipide. Tässäkään asiassa.

Meni ohi ketjun aiheen. Pahoittelut.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Tasa-arvon nimissä voitaisiin pelata seuraava ottelu heteroteemalla, kun nyt on saatu pelattua alta pois tämä hepinlutkuttajien matsi.
Sulla on aika kapea näkökulma seksuaali- ja sukupuolivähemmistöistä.

Ensin hammastenkiristystä, kun halleihin ei pääse ja nyt kun halleihin pääsee, hampaat kiristyvät ottelutapahtuman teeman takia. Laulua mukaillen, ei ole helppoa olla kiekkoa seuraava homofobinen tonttu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös