Ja vähän aikaa sitten Ilves-veetit loukkaantuivat verisesti, kun IFK-jonnet pöllivät liput. Melkoista lastentarhamenoa.
Hyi helvetti mitä touhua. Todella miehekästä käydä alaikäiseen käsiksi vain siksi, että hänellä on vastustajajoukkueen huivi kaulassa.Tappara Facebook ryhmästä:
Jos totta niin kaikkea saatanan paskasakkia tuolla hallilla liikkuukin.
Tällä tahdon vaan sanoa, että meitä on joka jonoon.
"Mutku kaikki MUUUUUUTKIN on just samanlaisia kun meidän kusipääjonnet!" Tähän semmoinen animaatio maailman pienimmästä viulusta.Valitettavaa, mutta joka porukasta näitä löytyy. Löytyy myös Tappara-leiristä tästä ihmisroskasakkia. Nämä on näitä, helvetin ikäviä hommia, mutta joka leiristä näitä kusipäitä löytyy.
"Mutku kaikki MUUUUUUTKIN on just samanlaisia kun meidän kusipääjonnet!" Tähän semmoinen animaatio maailman pienimmästä viulusta.
Lainaamassani tekstissä se syy on aika hyvin tiivistetty. Ei ole ihan mm. Pride -jengin tavoittelemia tasa-arvotavoitteita saavutettu, kun tähän tapaan muotoiltuja tekstejä tulee keskustelupalstoilla ja muualla somessa epäsäännöllisen säännöllisesti edelleen vastaan. Välillä enemmän tosissaan, välillä ironisemmin / enemmän huumorilla kirjoitettuna. Hiukan on vielä matkaa edessä tälläkin saralla.Miksi pitää olla joku helvetin Pride peli??? Only in Turku, capitol of faggots
”Ei oo mitään vastaan, mutta pridepeli ei käy.”Miksi pitää tuoda esille joka paikassa seksuaalivähemmistöjä?? Ei ole mitään heitä vastaan vaan tuo termi Pride tuo jo lähinnä oksennuksen kurkkuun.
Itse olen täysin samaa mieltä. Jokainen olkoon minun puolesta mitä haluaa ja tehköön "näissä jutuissa" niin kuin oikealta tuntuu, mutta tätä sen esiin tuomisen muotia en tajua. Seuraavaksi jollekin muulle vähemmistöryhmälle teemapeli?Miksi pitää tuoda esille joka paikassa seksuaalivähemmistöjä?? Ei ole mitään heitä vastaan vaan tuo termi Pride tuo jo lähinnä oksennuksen kurkkuun.
No jos kerran kauteen järjestetään pride peli niin kyllä sitä nyt jatkuvasti hehkutetaan. Voimia Mikkeliin...Miksi pitää tuoda esille joka paikassa seksuaalivähemmistöjä?? Ei ole mitään heitä vastaan vaan tuo termi Pride tuo jo lähinnä oksennuksen kurkkuun.
Itse olen täysin samaa mieltä. Jokainen olkoon minun puolesta mitä haluaa ja tehköön "näissä jutuissa" niin kuin oikealta tuntuu, mutta tätä sen esiin tuomisen muotia en tajua. Seuraavaksi jollekin muulle vähemmistöryhmälle teemapeli?
Voisiko sellainen olla mahdollista, että tällä kyseisellä IFK-fanilla ei ollu mitään käsitystä siitä, että Turussa järjestetään Pride-peli ja hän otti mukaansa oman kannatuslippunsa, kuten ottaa kaikkiin muihinkin IFKn peleihin? Minulla ei ainakaan ollut mitään käsitystä, että eilen oli Pride-peli ennen kuin näin Tepsin rumat pelipaidat. Rumat pelipaidat ei tosin aatteelta vie mitään pois.Brändin mukaisesti etelävaltio-ifk lipun kanssa Pride-pelissä. Piti tarkistaa kännykästä vuosituhat.
Minun puolesta sinun ei tarvitse pahoitella yhtään mitään. Jokaisella saa olla omat mielipiteet, myös tässä asiassa. Niin..ja sinun mielipide ei ole koko Mikkelin mielipide. Tässäkään asiassa.Pahoittelut Mikkelin puolesta kootusti kaikille. @juurihoito ja @Tuusa , mä häpeän...
Sulla on aika kapea näkökulma seksuaali- ja sukupuolivähemmistöistä.Tasa-arvon nimissä voitaisiin pelata seuraava ottelu heteroteemalla, kun nyt on saatu pelattua alta pois tämä hepinlutkuttajien matsi.
Tasa-arvon nimissä voitaisiin pelata seuraava ottelu heteroteemalla, kun nyt on saatu pelattua alta pois tämä hepinlutkuttajien matsi.