En pidä Kummolasta henkilönä, mutta suomalainen jääkiekko on yksi tärkeimmistä asioista elämässäni (säälittävää eikö). Minä en halua lähteä riskeraamaan ja pelleilemään itselleni näinkin tärkeän asian kanssa. Tietysti, jos suomalainen jääkiekko on jollekin yks hailee, niin mielipide voi olla eri kuin minulla. Mutta näyttäkää minulle yritys, jossa vaihdetaan johtoa, vaikka se tekee jatkuvasti parempaa tulosta ja toiminta kehittyy vuosi vuodelta.
Kal€ otti taas irtopinnat kotio kun kärkiporukoissa tuomitsi tuomarin hakkaamisen lajiin kuulumattomana. Hiano miäs.
http://www.iltasanomat.fi/jaakiekko/art-1288762081626.html
Muutamaan otteeseen on kehuttu kuinka Kal€ teki hyvää suomalaiselle kiekkoilulle vetämällä maksimivoitot kotikisoista. Myöskin ilmeisesti Hjalliksen tappiollisten bisnesten subventointi Jääkiekkosäätiön avulla tekee suomikiekon tulevaisuudelle mannaa? Vierumäen urheiluopiston tappioista puhumattakaan(ainoa tappiollinen urheiluopisto)
Harkimo siis kuittaa 4500 euron sijoituksestaan lopulta 295500 euroa voittoa?
Piiwwi piewwi pyöwwii
ja huvin maksaa...
Näin käännetään yhteistä rahaa omiin taskuihin kavereiden kanssa. Minua ei keinottelu sinällään häiritse, hieno homma, jos kykyjä oman edun ajamiseen, mutta tätä hommaa pyöritetään ikävä kyllä myös aika merkittävillä julkisilla tuilla.
Väitän, että et ole suinkaan ainoa, jota vituttaa; tämän äänestyksen prosenttiluvut 80-20 Kummolan jatkokautta vastaan peilaavat nimittäin vähintäänkin suuntaa-antavasti kiekkokansan mielipidettä - olkoonkin, että otos jäi valitettavasti varsin pieneksi (n=186).Vitutus on päällimmäinen fiilis tosta korruptio-kummolan jatkosta. Yhden äänen päähän jäi sitten. Voivoi tätä touhua taas.
Äänestys Kummolan ja Anttosen välillä päättyi Kummolan voittoon äänin 15-14. Anttonen kokosi loppupeleissä todella kovan äänisaaliin.
Ainakin saatiin selväksi että tyytymättömyys nykylinjaan on merkittävää, vaikka Kal€a ei saatukaan vallasta kammettua.
... Muutama ihminenhän on yrittänyt päästä tutkimaan säätiön taloudenpitoa tutkimusmielessä, mutta se on käsittääkseni aina tylysti estetty.
Onneksi näin kävi, ollaan Kummolasta mitä mieltä sitten ollaankin. Jos tämä Anttonen olisi voittanut vaalin, Suomen jääkiekkouskottavuus ja vaikutusvalta kansainvälisillä näyttämöillä olisi nopeasti ollut jotain Puolan tasoa. Nyt kaikessa rauhassa etsimään Kummolalle uskottavaa seuraajaa, jonka ei ole pakko olla mistään Kalen mafian sisäpiiristä. Suomesta löytyy taatusti osaamista kasvamaan Kummolan saappaisiin. Esimerkkejä heitän sitten kun keksin...., no, ehkä ensihätään nopeana heittona Erkka.