Pirosin olemuksesta huomaa, että miestä itseäänkin vituttaa kun ei kulje.
Itse en ole valmis vielä miestä lyttäämään,tuskin kenellekkään jäi Rasmussenistakaan loppujen lopuksi paskanmaku suuhun. Ilman Rassen loistavaa panosta karsinnoissa, olisi mahdollista että Porissa ei enää pelattaisi liigakiekkoa.
Tuskin Salmisellakaan on tällähetkellä hinta-/laatusuhde kohdallaan, mutta ei vaan samanlaista kitinää löydy. Salminen on ollut joissain peleissä selvästi huonompi kuin Piros.
Sakke ja Kamil saavat minun puolestani pelata vaikka joulutaukoon asti päin helvettiä, kunhan vain ovat kauden tärkeimmissä peleissä joukkueen parhaimmistoa, kuten Rasse oli. Niitä takinkääntäjiä näkyi hallilla aivan tarpeeksi, kun dissasi Rasmussenia kunnes mies olikin loppukaudella joukkueen parhaimmistoa ja sen jälkeen miestä jo ylistettiin. Olen valmis myöntämään virheeni jos Kamil ei tuosta enää paranna. Tosin jos miehelle ei yv aikaa irtoa, niin turha tehojakaan on kauheasti odotella.
Pirosin parhaat avut ovat juuri ylivoimalla, joten mies laatikkoon eri ylivoimaan kuin mave. Niin kauan kuin herra suojaa noin loistavasti ja jakelee hienoja syöttöjä, on tarjolla paikka ainakin minun Ässien ylivoimassa.
Jos tehoja ei ole irronnut joulutaukoon mennessä kiitettävästi niin goodbye.