Olikos tämä Petrusalek juuri hän jolla oli maagiset kädet rankkarissa? Kun ei päässyt edes ympyrästä pois ennen kuin oli jo ohi?
Ei, se taisi olla Petruzalek.
Anteeksi vain virheeni. Katosi Z-kirjain näppikseltä, kuin kiekko kyseiseltä kaverilta rankkarissa konsanaan.
Eihän tuollainen epäonnistuminen merkityksettömässä rankkarihöntsäilyssä tietenkään kerro mitään pelaajan taidoista, mutta oli silti harvinaisen huvittava tuo Petruzalekin "rankkari". Tosiaan kiekko jäi keskiympyrään ja kun kaveri kääntyi takaisinpäin hakemaan sitä, niin tuomari hylkäsi suorituksen.
Ai Petruzalek epaonnistui rankkarissa? No sehan on sitten selva etta mies on taysi susi ja floppi. Ei kun takaisin NHL:aan kasvamaan.
Olen nahnyt varsin hienon rankkarimaalin Petruzalekilta, joten annetaan nyt viela kuitenkin miehelle se pieni mahdollisuus.
Piros tuskin rankkareita missaa yhtaan talla kaudella.
Höntsät on höntsiä ja tosipelit tosipelejä. Että katotaan nyt pojjaat Piroskin ihan rauhassa.
Tuolta se minunkin silmiini näytti. Mun mielestäni olis ehdottomasti pitänyt antaa vielä kolmas mahdollisuus yrittää.Vai menikös se niin, että ensin jäi kiekko keskiympyrään ja kun toisella kerralla sai kiekon mukaan ja etenikin metrin-parin, niin taas jäi kiekko taakse ja homma vihellettiin poikki?
Tuolta se minunkin silmiini näytti. Mun mielestäni olis ehdottomasti pitänyt antaa vielä kolmas mahdollisuus yrittää.
Oikeinhan se meni. Tässä vaan vitsiniekkana.Vaikka höntsäpeli olikin kyseessä, niin mielestäni tilanne vihellettiin oikein.
Valitettavaa, mutta totta. Piros on kallis huti. Kyllä nämä viisi matsia sen jo kertovat. Menetti paikkansa tänään Niemelle, ja ketjun peli parani välittömästi. Tuli vielä loppuun säätämään 5-3 ylivoimaa, ja todella surkeaa oli sekin. Heikko, flegmaattinen, hidas. Vituttaa kyllä todeta tämä, mutta näin se nyt vaan on.
Paha palauttaa kun ei parempaakaan tilalle saa? Tällä on nyt vaan mentävä. Taito ei ole ukosta mihinkään kadonnut, kyllä sitä löytyy, mutta nyt täytyisi saada vielä palaset loksahtamaan kohdalleen jotta saataisiin miehestä kaikki ilo irti :/Palautetaan takkutukka tulomaahan, kai näissä edes jokin saamarin takuu on !!??
Palkanmaksu seis ja maasta karkoitus...!
Pirosin hyvin tietäen, olen todella tyytyväinen hankintaan.
Jopa yllättävän kova hankinta.
Mites paikalla olleet, oliko Kamil totutun laiska?
Jäätävä suoritus joukkueelta lukeman perusteella takana, mutta jälleen on turha Kamilin nimeä etsiä raporteista. Mites paikalla olleet, oliko Kamil totutun laiska?
Kyllä Kamilin kanssa olisi ehkä syytä istahtaa pöydän ääreen ja miettiä olisiko ehkä puolet sovitusta palkkiosta se summa jolla sopimuksen saisi purettua. Piros ei tuo Ässiin mitään lisäarvoa.
Se on pakko tunnustaa, ja toivottavasti virheen tunnustavat myös Ässä-johto niin asiasta voisi selvitä mahdollisimman pienillä rahallisilla kuluilla. Imagollinen tahra on jo niin tuttua, että ketään sitä enää joulun jälkeen muistakaan.
Säästetyllä puolen vuoden palkalla lisättynä jokunen kymppitonni saadaankin sitten Kudroc rauhoittamaan Ässien penikkamaisesti säntäilevää alakertaa.