Kamil Piroš Ässiin

  • 168 778
  • 517

Tuamas

Jäsen
Mitä sä oikein selität??? Käsistään taitava? Eihän se helvetin "taka jee-jee" koskenut kiekkoon juuri olenkaan ja aloitukset se hävisi "sata-nolla".

TPS pelissä kaveri surffaili vastustajan sinisellä kärkkymässä, kun paine oli omalla alueella ja kaiken kruunuksi kaveri kompastui omaan mailaansa..!

Okei, no jos olit niin jurrissa turnauksen ajan, ettet edes sen vertaa näe pelaajan pelistä, niin turha minun on kanssasi asiasta vängätä.

Voin lyödä vedon, että Piros on kauden päättyessä Ässien kahden parhaan pistemiehen joukossa.
 
Viimeksi muokattu:

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oletan että kaivat sen myös esille jos Piros flopiksi osoittautuu ja myönnät olleesi väärässä.
Totta helvetissä. En vaan ymmärrä tuota SupRrise Me:n tapaa kertoa oma mielipide jonain yleisenä totuutena. Jos joku on eri mieltä on hän automaattisesti väärässä. Kukaan ei oikeasti vielä tiedä totuutta. Voi olla floppi, tai sitten ei.

En muuten ollut koko turneessa eilen ja vaikka olisin ollutkin, niin kesän ensimmäisen harjoitusturnauksen perusteella on turha tehdä mitään pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Odotan, kun näen miehen omin silmin useammin kuin kerran. Voi olla hitti, tai sitten huti.

Edit: En kyllä nyt täysin ymmärrä, että missä minun pitää myöntää olleeni väärässä, kun en ole varmaksi onnistujaksi Pirosta edes hehkuttanut. Pidetään tuo "Totta helvetissä" -lausahdus kuitenkin voimassa, jos vaikka jonkun ennustuksen teen, kun olen kaverin tositoimissa nähnyt.
 
Viimeksi muokattu:

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Piros oli huono Pitsiturnauksessa, mutta kuka odotti kaverilta ihmeitä vielä tässä vaiheessa. Ihan näppärä kaveri käsistään, mutta ei näyttänyt mitään poikkeuksellista taitoa malliin Kivenmäki tai Salminen. Lukon Petrusalek oli toisaan selkeästi parempi.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Piros oli huono Pitsiturnauksessa, mutta kuka odotti kaverilta ihmeitä vielä tässä vaiheessa. Ihan näppärä kaveri käsistään, mutta ei näyttänyt mitään poikkeuksellista taitoa malliin Kivenmäki tai Salminen. Lukon Petrusalek oli toisaan selkeästi parempi.

Toisaalta Petrusalek on lähtökohtaisestikkin parempi pelaaja joten eipä tuo nyt mikään yllätys ainakaan ollut.
Eiköhän Piros isossa roolissa ihan hyvät tehot tee kunhan ei vaan vaivu mihinkään syysmasennukseen.
 

Wrister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Piroksesta ei vielä eilisen perusteella voi sanoa, täyttääkö ykkössentterille asetetut vaatimukset. Selvästikään kaikki ei ollut miehellä pelissä, vaan tyytyi lähinnä seuraamaan tilanteita sivusta. Täällä on mies leimattu jo hitaaksi, mutta ainakaan minä en nähnyt Piroksen ottavan kertaakaan kolmea luistelupotkua enempää vauhtia, joten paha sanoa kuinka nopeasti lopulta luistelee.

Näkee kyllä hyvin kentän ja käsiäkin vaikuttaisi löytyvän. Odotetaan nyt, että miltä se homma näyttää kun Piros ensimmäisen kerran edes yrittää tosissaan pelata.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Eiköhän Piros isossa roolissa ihan hyvät tehot tee kunhan ei vaan vaivu mihinkään syysmasennukseen.

Martin Bergeronkin oli aikanaan todella hidas ja kankea, mutta nakutteli ihan ookoo tehot (lähinnä rajoittamattoman yyvee-aikansa takia). Eli oli Piros floppi tai ei niin pistemäärässä tulee varmasti olemaan Ässien pelaajien top3 joukossa. Riittääkö se sitten auttamaan joukkuetta ylöspäin sarjataulukossa, mikäli omissa soi koko ajan tasakentällisillä, jää nähtäväksi kauden aikana.

Ei tuomita miestä kuitenkaan vielä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
TosiFani kirjoitti:
Piros oli huono Pitsiturnauksessa, mutta kuka odotti kaverilta ihmeitä vielä tässä vaiheessa.

Älä muuta sano. Kaveri on ollut muutoman päivän Suomessa ja vetää pitsissä kauden ensimmäiset luistimenvedot jäähän ja joku täällä vetää ranteitaan auki, kun ei tuu mittää. Pikkusen malttia tähänkin, pelimies on pelimies, kunhan saa jäätä alle ja kausi alkaa. Uskokaa pois. Käsi sydämmelle nyt. Ketä kiinnostaisi antaa parastaan vastaavassa tilanteessa?

Siinä kuitenkin seuraillaan uusien seurakavereiden tekemisiä ja totutellaan, että mitenkäs se homma täälläpäin maailmaa- ja näillä pelikavereilla olis mahdollista saada kulkemaan.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
En muista, olenko nähnyt näin paskaa keskushyökkäjää koskaan. Piros oli järkyttävän huono. Taisi voittaa 2 aloitusta koko turnauksessa.

Ihan turha selittää, kiinnostaako miestä pelata "harjoitushöntsää", koska kaveri oli niin pihalla ja kesy, että ei voi enempää enää olla.

Nämä mielialapelaajat (tsekit) saattavat ottaa turnauksen huumorilla, mutta kyllä kaverista aina näkee, onko kyseessä pelimies vai ei. Piros EI OLE.
Uskokaa jo, että kyseessä on täysi floppi ja miehestä pitää päästä eroon.

Tämä tosiaan menee top kymppiin, mitä tulee typerimpiin viesteihin Jatkoajassa koskaan. Tai ainakin mitä itse olen lukenut.

Eihän tuommoisen leikkiturnauksen perusteella voi sanoa yhtään mitään mistään. Ei vaikka Piros olisi tanssinut Pitsiturnauksen joka matsin ripaskaa keskiympyrässä luistimet väärissä jaloissa. Huhhuijaa...odotellaanko nyt pari kuukautta kuitenkin?
 
Eihän tuommoisen leikkiturnauksen perusteella voi sanoa yhtään mitään mistään. Ei vaikka Piros olisi tanssinut Pitsiturnauksen joka matsin ripaskaa keskiympyrässä luistimet väärissä jaloissa. Huhhuijaa...odotellaanko nyt pari kuukautta kuitenkin?

Odotellaan vaan, mutta mielestäni Ässien kovapalkkaisimmalta pelaajalta sopisi odottaa ammattimaista otetta. Jos kyse on huonosta kunnosta, niin mitä tänne raahataan kovalla rahalla ulkkareita, jotka eivät osaa pitää itseään kunnossa?
 

Karl Benz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tottenham, vuorikauriit ja kiritykit
Olipa jokunen vuosi sitten pitsihöntsissä muuan Jan Benda, joka ei jaksanut paria vaihtoa enempää...
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Odotellaan vaan, mutta mielestäni Ässien kovapalkkaisimmalta pelaajalta sopisi odottaa ammattimaista otetta.

Noh, Piros sentään otti turnaukseen osaa, että vähän tutustuisi pelikavereihin ja niin pois päin. Aika moni pelaaja jättää koko typerän Pitsiturnauksen väliin, kun ajankohtakin on mitä on. Ketään ei kiinnosta pelata lätkää heinäkuussa. Että niin.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Toejoen Veikko kirjoitti:
Ilmeisesti tutustuminen ei sitten sujunut kovin hyvin?

Ilmeisesti olet tyyppiä, "eka treffeilä pitää saada pillua".? Annettaisko kaverin kotiutua ja tutustua rauhassa uuteen ympäristöön ja joukkueeseen? Ei tässä vielä runkosarjan pisteitä jaella, kyllä se Kamil vielä kyntensä näyttää, siitä olen varma.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ilmeisesti tutustuminen ei sitten sujunut kovin hyvin?

No enpä nyt jaksa alkaa kinaamaan sen enempää. Hämmästelen vaan jälleen kerran joidenkin porilaisten uskomattoman lyhyttä pinnaa. Jos muualla Suomessa maltetaan odottaa runkosarjan alusta 5-10 matsia, ennen pelaajan/valmentajan tuomitsemista, Porissa se tapahtuu ekassa leikkiturnauksessa, jossa ei pelata edes täysimittaisia matseja. Se siitä.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Ilmeisesti joku odottaa että takatukka laittaa johonkin pelleilyturnaukseen 169% ja ja samalla paskoo lasinilkkansa ja on koko kauden sivussa? No okei, aika turha oli mutta älkää nyt vielä naulatko munista seinään.

E: Kirjoitusvirhe korjattu.
 
Viimeksi muokattu:

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse en odottanut Pirosilta mitään ihmeellistä, koska uusi ympäristö ja joukkue. Ja kesäharjoittelun hoitamattomuus ei vaikuttaisi negatiivisesti pelaamiseen Pitsiturnauksessa, päinvastoin. Jos ja kun osaporukasta on harjoitellut kovaa ja ensimmäinen viikko jäällä, aiheuttaa tämä yhtälö kropassa jäykkyyden. Tämä tietysti näkyy jäällä raskaina jalkoina ja kankeutena. Mutta jos kaveri on jättänyt harjoittelun väliin, niin kroppa on auki ja jalka liikkuu.
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Tämä tosiaan menee top kymppiin, mitä tulee typerimpiin viesteihin Jatkoajassa koskaan. Tai ainakin mitä itse olen lukenut.

Eihän tuommoisen leikkiturnauksen perusteella voi sanoa yhtään mitään mistään. Ei vaikka Piros olisi tanssinut Pitsiturnauksen joka matsin ripaskaa keskiympyrässä luistimet väärissä jaloissa. Huhhuijaa...odotellaanko nyt pari kuukautta kuitenkin?
Kyllä tämäkin idiootti näkee, kuka on pelimies ja kuka ei. Itse tosiaan toivon, että olen täysin väärässä Piroksen suhteen ja saisitte kaataa tervaa ja höyheniä SupRise Me:n niskaan Lokakuun lopulla.

Voidaan odotella pari kuukautta, mutta pahoin pelkään, että silloin on jo kakka housussa. Vaikka eilinen oli kauden avaus, ja kyseessä oli harjoitushöntsä, niin näkemäni perusteella olen pettynyt.
Jos hidastempoisessa ottelussa ei tule yhtään "lättyä" tai edes yhtään luotua maalintekotilannetta Kivenmäelle tai Luomalalle, niin miten se "herääminen" tapahtuu? Kyllä pelimies on aina pelimies. Se on sitä kauden alussakin.
 

vero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä Piros on pelimies, omaa hyvän sentteripelin käsityksen. Nyt pitää muistaa, että hän on ainoa uusi pelaaja Ässien hyökkäyksessä ja näin ollen Pirosin pitää sopeutua muihin eikä päin vastoin. Lisäksi Mave on vielä aika kaukana laiturin tyyppiprofiilista, jolloin sentterin tulee ihannetapauksessa olla enemmän AUK:n kaltainen pelinlukija kuin suuri lätynheittäjä tai ympäri kaukaloa koohottava ikiliikkuja. Maven ja Pirosin kolmas lenkki on sitten hieman enemmän kysymysmerkki, Luomala se ei tule olemaan, olisiko sitten Huhtala tai jopa ehkä A. Uusitalo.
 
Maven ja Pirosin kolmas lenkki on sitten hieman enemmän kysymysmerkki, Luomala se ei tule olemaan, olisiko sitten Huhtala tai jopa ehkä A. Uusitalo.


Miksi Mave ja Piros pitäisi istuttaa samaan ketjuun? A.Uusitalo on melko mielenkiintoinen heitto. Mitenkä itse näet Uusitalon ennen Salmista tuossa roolissa?

Mielestäni Huhtala-Kuparinen-Savinaista ei tulisi rikkoa.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Ihan kuin Ässillä olisi jotenkin varaa heittää 50 pisteen miehiä kolmoskenttään. Lisäksi kuten joku joskus aikoinaan totesi, miehellä on soppari katkolla joten eiköhän mies nyt vedä tuollaisen kelpo 40-50 pisteen kauden. Tuskin mies yhtä hyvää palkkaa muualtakaan saa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä Piros on pelimies, omaa hyvän sentteripelin käsityksen...

Ilmeisesti tiedät jotain enemmän Pirosista, kun tällaisen heitit. Itse en tunne kaveria tilastoja enemmän, eikä hän onnistunut Pitsissä eli itse en voi sanoa juuta enkä jaata tähän kommenttiin. Eli mistä sinulle on muodostunut tuollainen käsitys Piroksesta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös