Kari Tappio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reippaat pojat
Vähän kuppilassakin tuli käytyä, mutta kyydistä pudottiin pois. Eläköön parempi viinapää tai sen sellaista.
Housut pois ja lisää viinaa niin olet oikeassa ketjussa.Vähän kuppilassakin tuli käytyä, mutta kyydistä pudottiin pois. Eläköön parempi viinapää tai sen sellaista.
Juomamaku meillä sama, musiikkimaku ei niinkään. Kuuntelen heavymetallia.
On hyviäkin sarjoja, joita kannattaa katsella. Sopranos, Hill Street Blues ja Tohtori Sykerö nyt ainakin.Ai se on joku ohjelma. Ymmärrän jos on hyvä, itse en katsele sarjoja. Kuuntelen mielummin musiikkia ja dokailen kun muu perhe on mummolassa.
Jos on lonkeroa ja musiikkia, niin urheilu voi olla vaikka riippuliitoa tai pitsinnypläystä. Eikös jo Meat Loaf laulanut, että two out of three ain’t bad.Yleisurheilua, lonkeroa ja musiikkia. Ehkä tää on vähän huonompi kuin @Skruf illa.
Kyllä tää kuulostaa omiin korviin ihan yhtä hyvältä.Yleisurheilua, lonkeroa ja musiikkia. Ehkä tää on vähän huonompi kuin @Skruf illa.
Joo ei ollenkaan huono. Mutta nyt se yleisurheilu on jo loppu eikä ole enää kuin lonkeroa ja musiikkia.Kyllä tää kuulostaa omiin korviin ihan yhtä hyvältä.
Joo ei ollenkaan huono. Mutta nyt se yleisurheilu on jo loppu eikä ole enää kuin lonkeroa ja musiikkia.
Jos Helsingin ydintä tarkoitetaan niin serkkupoika on asunut Helsingissä about 20 vuotta ja sanoo käyneensä ytimessä kaksi kertaa. Ei kai se voi kovin hyvä paikka olla jos noin harvoin tarvii käydä.Työkavereiden bändi keikalla ytimessä. Pakko jaksaa. Jännää on kyllä huomata, miten tänne lähiöihin jämähtää.
Saako arvata? Jotain Sting-tyylistä fuusiopoppia. Kopiohuoneen Erkki vetää rummuissa kuin Bonham. Keittiön Sirpa laittaa syntikasta kliffoja saundeja. Pakettiautokuski Pete pomputtelee bassoa, ja kitarassa on executive director Jarkko, joka kuvittelee olevansa Blackmore, mutta taidot on lähempänä Sepi Kumpulaista.Työkavereiden bändi keikalla ytimessä. Pakko jaksaa. Jännää on kyllä huomata, miten tänne lähiöihin jämähtää.
Saako arvata? Jotain Sting-tyylistä fuusiopoppia. Kopiohuoneen Erkki vetää rummuissa kuin Bonham. Keittiön Sirpa laittaa syntikasta kliffoja saundeja. Pakettiautokuski Pete pomputtelee bassoa, ja kitarassa on executive director Jarkko, joka kuvittelee olevansa Blackmore, mutta taidot on lähempänä Sepi Kumpulaista.
Varmasti. Noilla nimillä ei voi mennä harhaan. Olen Kari, soitan rumpuja. Joku Teemu tai Joona, hah hah. Mutta Kari. Siinä on sisäänrakennettua asennetta.Ei ole mitään tuollaista paskaa.
The Groove Roasters. Etenkin Ari ja Kari ovat helvetin kovia äijiä.
Kyllä Vantaalta tulee paljon hyvää.
Kari soitti ala-asteella klarinettia. Maidosta oon ollu tarkka hänen synttäreistään lähtien.Varmasti. Noilla nimillä ei voi mennä harhaan. Olen Kari, soitan rumpuja. Joku Teemu tai Joona, hah hah. Mutta Kari. Siinä on sisäänrakennettua asennetta.
Nyt @Hera80 se koirakuva esiin. Kaikki oottaa. Tai siiis ainakin minä.Tuossa postausikkunan alapuolella on tuollainen hakaneula. Siitä voi liittää kuvan.