Suonikohju
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- The Reds, Oulun Kärpät
Mikäs @vetti otamma yhet jos ei niin toiset. Aina löytyy jotain mikä tömähtää.
Joo, mut kohta alkaa F1.En ymmärrä tätä kellojen siirtelyä. Tulee entistäkin sekavampi olo.
No kirjaillaan sitten. Mä en ole koskaan tajunnut fudista, kun nolla-nolla peli
voi olla helvetin hienoa 1,5 tunnin päätyttyä. Siis häh?
Noin tunti. Heikko suoritus tiedän.Jätkät hei. Kauanko teillä meni herättyänne että saitte pullon huulille? Mulla ehkä about seitsemän sekuntia.
Mastodonista tuli mieleen, että tunnuksia tänne tehdessäni oli tarkoitus pistää suosikkijoukkueeksi ISIS, mutta kaikki ei olisi varmaan osannut yhdistää tuota erääseen mahtavaan yhtyeeseen ja olisi voinut tulla hieman soraääniä sattuneesta syystä.Otin oluen, sitten toisen ja kolmannen. Mastodon ja Body Count julkaisivat uudet levyt tänään, huomenna Rukalle.
Joo. Ei oikein uskalla tykätä facebookissa ISIS yhtyeestä kun joku saattaa ymmärtää väärin.Mastodonista tuli mieleen, että tunnuksia tänne tehdessäni oli tarkoitus pistää suosikkijoukkueeksi ISIS, mutta kaikki ei olisi varmaan osannut yhdistää tuota erääseen mahtavaan yhtyeeseen ja olisi voinut tulla hieman soraääniä sattuneesta syystä.
Ihan helposti tuo on aikanaan onnistunut, eikä soraääniä ole kuulunut tähänkään päivään mennessä. Voi toki johtua siitä, että olen kohtuullisen tarkka pärstäkirjaston "kavereista" muutenkin.Joo. Ei oikein uskalla tykätä facebookissa ISIS yhtyeestä kun joku saattaa ymmärtää väärin.