Samoin. En tykkää tästä KHL-sekoilusta. Toki Jokereille toivon kaikkea hyvää, mutta en enää rupea maksamaan siitä, että näkisin Jokerien pelejä.Joskus ajattelin että Jokerit on hieno joukkue, mutta kyllähän tää KHL sekoilu on pilannu mielikuvaa,
Samoin. En tykkää tästä KHL-sekoilusta. Toki Jokereille toivon kaikkea hyvää, mutta en enää rupea maksamaan siitä, että näkisin Jokerien pelejä.Joskus ajattelin että Jokerit on hieno joukkue, mutta kyllähän tää KHL sekoilu on pilannu mielikuvaa,
Jos tästä viestistä voisi tykätä niin painaisin sitä nappulaa. Itellä perskuta vittu kaljat alkaa hupenee, kun en varannut tarpeeksi kun eilen tuli jo kupitettua Ipan peliä katsellessa keskustan jossain sporttipubin tapaisessa ja sen jälkeenkin niin ajattelin että ei tänään ja tossa saunat kävin heittään ni alkoi maistua. V*ttu ku oon amatööri! Toisaalta alakertaan kun menis niin hämeenpuiston kadut täynnä kaikenlaista pubia mutta en mä niihin jaksa.. Katotaan sitten änäriä ilman kaljaa. Vittu vielä kerran.
Sivuhavaintona Nile oli parhaimmillaan yksi parhaista Death Metal yhtyeistä.
Ota iltalääkkeet oluen kanssa. Byyttaa. Ota uudet lääkkeet veden kanssa. Mene sänkyyn.
K: Miksi kutsutaan joukkuetta, joka pelaa vieraan vallan sarjassa paskalla budjetilla ilman ainuttakaan omaa kasvattia?Jokerit on mestari.
Mun päässäMissä vitussa käytetään sanaa byyttaa?
K: Miksi kutsutaan joukkuetta, joka pelaa vieraan vallan sarjassa paskalla budjetilla ilman ainuttakaan omaa kasvattia?
V: Nuukalaislegioonaksi.
Joo, joo, jookerit. Kaikkien maailaisseurojen alistaja.
Jäänyt myös tuo maalaisseurojen suorittaminen vähille viime aikoina.Jäänyt tuo alistaminen aika vähälle viime aikoina.
Jäänyt myös tuo maalaisseurojen suorittaminen vähille viime aikoina.
Otetaan tämä talteen.Siellä ne vaan taistelee mestaruudesta. Ja muutkin on aika paljon paremmin menestyviä kuin ryssän spermaa imevä Jokerit.
2 viikon loma on edessä päin.
Missä vitussa käytetään sanaa byyttaa?