@godspeed menee nyt melko lujaa. Otetaan chillisti ja ja otetaan savukkeita.
Vain nulikat ottaa savukkeita!!!!
@godspeed menee nyt melko lujaa. Otetaan chillisti ja ja otetaan savukkeita.
Electric Wizard on vitun kova.JUMALAUTA ELECRIC WIZARD, kova.
Just noin. Joskus parikymppisenä olis pitänyt panna enemmän kun tytöt tai edes jotkut oli innoissaan, mutta helvetti nykyään kaikki katsoo kuin mitäkin mörköä. Syksyllä kapakasta lähti viiskymppistä akkaa matkaan ja mä ajattelin että ei hemmetti. Kyllä kait meitsi nyt nuorempaa saa. Yhdelle kaksvitoselle Venäjältä tänne muuttaneelle uuh seksikkäälle, mutta yksinäiselle uulalaa pistin viestiä ja blaa blaa, mutta se oli antanut mun yhteystiedot jollekin viiskymppiselle vastaavalle akalle siis mikä tää juttu on ei saatana mä hyppään kaivoon. Mä oon 35.Millasta se on teillä pitkillä ja handsomeilla jotka saatte tytöt hmyilemään ja "näppeihinne" ihan vaan vilkaisulla...?? On se varmaan hieman narsitinenkin tunne olla sellainen naistenmies joka pyörittää samalla montaa eukkoa ja aina baarista lähtiessä on joku missi kainalossa hä.. Ite saanut aina tehdä työtä sen eteen että saa sen naisen nauramaan vaikka ei rumaksi ole koskaan haukutukkaan ( lyhyeksi vaan) ja itse asiassa nuorempana tytöt aina kehuivat ruskeita nappislimiäni kun pillua vonkasin. Mutta kuintekin on se varmaan kiva käydä jotain MaisaTorppia painamassa baarireissun jälkeen. Röyh
Täällä ollaan ja just teki Minnesota maalin!Onko vielä porukkata lauteilla? Ite polttelen kynttilöitä ja oon ok-jurrissa,