Kalsarikänniketju

  • 5 209 571
  • 66 653

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joo, kalsareissa en kehtaa olla kun julkisella mestalla oon.

Matkustan tänään kaukoliikenteen bussilla ja otan valkoviiniä vesipulloon oluen lisäksi. Mutta ei sielläkään kyllä varmaan kehtaa pelkissä kalsareissa olla.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Mäkin hain repullisen vähän aika sitten eli 6 kaljaa. Toki mulla oli sitä ennen korillinen jo kaapissa. Pitää varustautua nääs.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Olen muuten sitä mieltä, että lämmintä kaljaa juovat ovat jotenkin sekaisin. Mulla tulee kurkusta heti ylös, jos ei ole jääkylmää. Olut on koostumukseltaan paksua lietealtaan lientä, josta ei tarvitsekaan löytää makua. Valitettavasti se on halvin keino juoda kännit.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Jos haluaa tuoda jonkun asian esille tai kysyä jotain niin ihan turha sitä on minnekään muualle laittaa kuin tänne tai noihin muihin känniketjuihin. Mites kalsariväkeen iskee tämä?

Heittämällä paras linkki mitä olen tällä palstalla ikinä nähnyt, kiitos siitä. Olet asiallinen jätkä.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ottaakko viskiä vai eikö ottaa?
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Pitkästä aikaa olisi edessä vapaa viikonloppu. Juomana on paskaa bisseä ja viihdykkeenä melkoisen epätasainen televisiosarja nimeltä Millennium. Pahempiakin skenaarioita pystyisin kuvittelemaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kaipa se CHL ihan jääkiekkoa on... No, ei vituta pahemmin jos ei ole, en mä siitä mitään maksa.

Joo, ei ollut, JMAkin jatkoi (paskemmin) siitä mihin keväällä jäi. Ihan sitä ihteään. Toivotaan että naapuri parantaa ja reilusti, sitä tarvitsevat jo liigaankin jos meinaavat pärjätä, ihan pelkkää läpsyttelyä koko matsi. No, onneksi on himassa vielä muutama, kyllä tää tästä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kauankohan mä nukuin tuolla suihkun lattialla. En tiedä. Tuolla metrikselläkin jokusen jo päivällä vetäsin. Ihan hyviä pyllyjä näkyi. Hitto vaan kun askel heittää.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
alushousut jalassa, checked! Emännällä alushousut jalassa, checked! Punaviiniä paljon, checked! hardradio.com soi lujaa, checked! Oikein loistava lauantai ilta siis menossa.
Mustat äijien Sloggi-aluspöksyt, t-paita, ja silmäklasit täällä. Viinikylmiöstä otin kaksi kelpoa punaviintä, joiden kanssa apeksin useampia kovia juustoja. Eukko ja lapset ovat itse kukin joko nukkumassa tai toisessa päässä rakennusta. Parhaillaan on menossa Viasatin lähettämä vanha NHL-matsi, ja äsken soi Led Zeppelinin kolmoslevy. Tekisi mieli soittaa kohta Keskitysleirin ruokavalio. Olisi tehokkaampaa keskittyä kirjaan tosin, mutta jäinkin kirjoittamaan tänne. Ei ole suotta sellainen tunne, että huvittaisi tehdä liian montaa asiaa samaan aikaan,
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Mustat äijien Sloggi-aluspöksyt, t-paita, ja silmäklasit täällä. Viinikylmiöstä otin kaksi kelpoa punaviintä, joiden kanssa apeksin useampia kovia juustoja. Eukko ja lapset ovat itse kukin joko nukkumassa tai toisessa päässä rakennusta. Parhaillaan on menossa Viasatin lähettämä vanha NHL-matsi, ja äsken soi Led Zeppelinin kolmoslevy. Tekisi mieli soittaa kohta Keskitysleirin ruokavalio. Olisi tehokkaampaa keskittyä kirjaan tosin, mutta jäinkin kirjoittamaan tänne. Ei ole suotta sellainen tunne, että huvittaisi tehdä liian montaa asiaa samaan aikaan,

2010-08-13 Zappanale 21, Ensemble Ambrosius - Dupree´s Paradise/The Black Page - YouTube

Katos mitä mää löysin.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jää juuri nyt katsomatta teknisistä syistä johtuen, kun olen laiska enkä roudaa ahteriani YouTube-toistokuntoisen päätelaitteen äärelle. Mutta arvaan sisällön, ja arvaan sen myös tutustumisen arvoiseksi. Ehkä olen tuon nähnytkin (?).

Olisin linkittänyt tähän sen itävaltalaisen maxi-kokoonpanon ulkoilmassa esittämän hienon Sofa-version, mutta sen löytää helposti muutenkin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo viiden jälkeen heräsin ja aloin dokaamaan. Eiliseltä ei ole hirveästi muistikuvia tai no jossain vaiheessa seisoin ratikkapysäkillä läpimärkänä. Jonnekin keikalle olin menossa, mutta en mennytkään. Hitto huomenna pitäis olla kasilta jollain kurssilla. Ei tästä tule mitään.
 

ErikKarlsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sean Gagnon, Tomi Mäki, Erik Karlsson
Rapujuhlinnan jälkeinen söpö olo on hiljaa käännettävä söpömmäksi olotilaksi. kannattaako ostaa olutta ja lonkeroa molempia vai jompaakumpaa lajiketta? Aamulla olin sitä mieltä että pelkkää lonkeroo mutta näyttää toi olutkin maistuvan
 

ErikKarlsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sean Gagnon, Tomi Mäki, Erik Karlsson
Jos haluaa tuoda jonkun asian esille tai kysyä jotain niin ihan turha sitä on minnekään muualle laittaa kuin tänne tai noihin muihin känniketjuihin. Mites kalsariväkeen iskee tämä?
Älä ny jumalauta nuorelle jätkälle krapulassa näytä tollasta..
 

A Siente

Jäsen
Ostin pitkästä aikaan pikkusikareita. Al Capone sweet aski tuli ostettua. Ai että maistuu huulet makealta. Oluttakin otin muutaman lisää. Eiköhän tässä aamuun asti pärjätä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös