Kaiken muun nielen, mutta lattialle en viskiä heitä.Ottaa. Kunhan muistat how to drink whiskey like a sir - YouTube
Kaiken muun nielen, mutta lattialle en viskiä heitä.Ottaa. Kunhan muistat how to drink whiskey like a sir - YouTube
Jos haluaa tuoda jonkun asian esille tai kysyä jotain niin ihan turha sitä on minnekään muualle laittaa kuin tänne tai noihin muihin känniketjuihin. Mites kalsariväkeen iskee tämä?
Tottakai. Täällä testissä Ballantine's finest skottiviski. Minkäs merkkistä siellä?Ottaakko viskiä vai eikö ottaa?
Kaipa se CHL ihan jääkiekkoa on... No, ei vituta pahemmin jos ei ole, en mä siitä mitään maksa.
Mustat äijien Sloggi-aluspöksyt, t-paita, ja silmäklasit täällä. Viinikylmiöstä otin kaksi kelpoa punaviintä, joiden kanssa apeksin useampia kovia juustoja. Eukko ja lapset ovat itse kukin joko nukkumassa tai toisessa päässä rakennusta. Parhaillaan on menossa Viasatin lähettämä vanha NHL-matsi, ja äsken soi Led Zeppelinin kolmoslevy. Tekisi mieli soittaa kohta Keskitysleirin ruokavalio. Olisi tehokkaampaa keskittyä kirjaan tosin, mutta jäinkin kirjoittamaan tänne. Ei ole suotta sellainen tunne, että huvittaisi tehdä liian montaa asiaa samaan aikaan,alushousut jalassa, checked! Emännällä alushousut jalassa, checked! Punaviiniä paljon, checked! hardradio.com soi lujaa, checked! Oikein loistava lauantai ilta siis menossa.
Mustat äijien Sloggi-aluspöksyt, t-paita, ja silmäklasit täällä. Viinikylmiöstä otin kaksi kelpoa punaviintä, joiden kanssa apeksin useampia kovia juustoja. Eukko ja lapset ovat itse kukin joko nukkumassa tai toisessa päässä rakennusta. Parhaillaan on menossa Viasatin lähettämä vanha NHL-matsi, ja äsken soi Led Zeppelinin kolmoslevy. Tekisi mieli soittaa kohta Keskitysleirin ruokavalio. Olisi tehokkaampaa keskittyä kirjaan tosin, mutta jäinkin kirjoittamaan tänne. Ei ole suotta sellainen tunne, että huvittaisi tehdä liian montaa asiaa samaan aikaan,
Jää juuri nyt katsomatta teknisistä syistä johtuen, kun olen laiska enkä roudaa ahteriani YouTube-toistokuntoisen päätelaitteen äärelle. Mutta arvaan sisällön, ja arvaan sen myös tutustumisen arvoiseksi. Ehkä olen tuon nähnytkin (?).
Älä ny jumalauta nuorelle jätkälle krapulassa näytä tollasta..Jos haluaa tuoda jonkun asian esille tai kysyä jotain niin ihan turha sitä on minnekään muualle laittaa kuin tänne tai noihin muihin känniketjuihin. Mites kalsariväkeen iskee tämä?
Kotiin tulin, nyt sitten kalsaroidaan. Em osaa edelleenkään linkittää silleen hienosti. https://www.youtube.com/watch?v=H_tvqsENfUY Shine on me
Yritä nyt edes. Usa-Can katsellaan ja paskaa on vrt. Fin-Swe matsiin. Naista haetaan baarista, eikä jatkoajasta. ;)Oon muuten kohtalaisen päissäni. Kyllä on hienoa kun saa nukkua huomenna pitkään. Vasta maanantaina töihin, se on hieno juttu ajatuksen tasolla.
Ps oon sinkku, sporttiset mimmit ottakee yhteyttä.
No perkele, pannaan vähä musaa. Adele - Someone Like You ( Live at Royal Albert Hall ) - includes speech + public reaction - YouTube
Hakeekohan joku muuten oikeasti baarista naista vai onko toi vaan sanonta. Jotenkin tuntuu että se on viimeisin paikka, missä haluaisi naisten kanssa olla tekemisissä.Naista haetaan baarista, eikä jatkoajasta. ;)