Kalsarikänniketju

  • 5 222 363
  • 66 665

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Putte possun nimipäivät eilen vietettiin
bileet karkas käsistä kun viinaa juotiin
putte alkoi ennen finaalia gatlinille hurraamaan
jonka seurauksena aloin puttea grillaamaan
nyt on alkanut omatunto soimaamaan
oi miksi oi miksi menin puten grillaamaan
pitäis oppia munkin jo chillaamaan

Tänään vielä ja sitten korkkia kiinni. Moikkka rakkaat palstaveljet ja siskot jos täällä niitä on.
 

A Siente

Jäsen
Korkki aukeaa niin rahat häviää. Viinoihin meni viiskymppiä ja uhkapeleissä neljäkymppiä turpaan. Muistuu mieleen miksi laitoin korkin aikoinaan kiinni... Mutta toisaalta onhan tähän nyt ainakin hetkellisesti varaa.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Menin niin kärppänä kaljakauppaan ennen ysiä, että piti muutama minuutti ihmetellä etikettejä hyllyjen välissä ennenku sai kantaa juomat ulos. Oli siinä muutama muukin. Mikäs tässä kun lomalla on, unirytmikin semmonen että heräilly aina joskus illalla kattomaan olympialaisia.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo ei yks 6-päkki riittänyt mihinkään. Sama kuin Bonaa tai Pilttiä söis. Vois vesilintuja heitellä. Pakko oli hakea lisää. No nynnyily today on mun motto.
 

Vade15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, BvB
Päätin kokeilla kuuleman mukaan euforisia kalsarikännejä ensimmäistä kertaa elämässäni. Onhan se jokseenkin häpeällistä, että 25-vuotiaana en ikinä ole juopunut yksin. Toistaiseksi ilta on kulunut rytmisen voimistelun parissa, mutta nyt kun kyseinen lähetys on saamassa päätöksensä kaipaan kokeneempien apua, notta mitä sitä tästä eteenpäin?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Päätin kokeilla kuuleman mukaan euforisia kalsarikännejä ensimmäistä kertaa elämässäni. Onhan se jokseenkin häpeällistä, että 25-vuotiaana en ikinä ole juopunut yksin. Toistaiseksi ilta on kulunut rytmisen voimistelun parissa, mutta nyt kun kyseinen lähetys on saamassa päätöksensä kaipaan kokeneempien apua, notta mitä sitä tästä eteenpäin?
Katso naisten futisfinaalia, Saksa vs. Ruotsi. Ota lisää hapanta. Laula Horst Wesseliä, kun Saksa tekee maalin. Ota taas viinaa. Lähetä JA:n moderaattoreille moderaattorikriittinen yksityisviesti, tai useampi. Tee vielä kuppia. Nouse seisomaan kun Saksan kansallishymni soitetaan. Ota kunnon ryyppy ja vielä muutama lisää. Soita puoli tusinaa puhelua puhelimesi osoitekirjasta randomisti valitsemillesi henkilöille. Ota sitten huikka ja mieti, olisiko hyvä ryhtyä kohta ryyppäämään kunnolla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

Tuossa tulikin jo kasa hyviä vinkkejä. Ihan ensimmäiseksi heitä kuitenkin passisi takkaan ja unohda nämä käsittämättömät vain Suomessa olevat säännöt kuinka "yksin" ei saisi juopua. Missähän helvetin äidinmaidossa tuo opetetaan ja miten sen saisi loppumaan.
 

Vade15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, BvB
Isot kiitokset vinkeistä, on aina upea huomata pyyteetöntä avuliaisuutta. Osa vinkeistä onkin jo toteutettuna. En tiedä, itse olen ainakin saanut lähes pelkästään positiivista palautetta soitettuani valikoidulle satunaisille yhteystiedoilleni. En usko Suomeen muka pesiytyneeseen kulttuuuriin juomisesta sosiaalisena tapahtumana.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo enimmät kebabit oksensin pois että mahaan mahtui paketillinen juustotikkuja. Hitto kapakassa kalja maistui pesuaineelta niin kävelin ulos.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Täytyy kyllä kysyä että miten joku voi ryypätä enemmän kuin kaksi päivää? Työviikon jälkeen kaikkea sekaisin ja tukka on edelleen sekaisin. Jägeriä otin vähän aamupalaksi ja varmaan kohta keksin jotain muuta..mutta enemmän kuin pari päivää. Hui!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täytyy kyllä kysyä että miten joku voi ryypätä enemmän kuin kaksi päivää? Työviikon jälkeen kaikkea sekaisin ja tukka on edelleen sekaisin. Jägeriä otin vähän aamupalaksi ja varmaan kohta keksin jotain muuta..mutta enemmän kuin pari päivää. Hui!
Hakee vaan aina suht aikaisin kaljaa ennen kuin promillet laskee liikaa kun illalla ei välttämättä uskalla/pääse kauppaan. Tai noi pienet Alepat on siinä kivoja. Kuikkii vaan ikkunan takaa milloin ei ole jonoa. Tietty useampana päivänä ryypätessä sulla on tavallaan kännissäkin krapula. Se on hirveintä mitä mä tiedän, mutta samalla ihanintakin. Aistit ja kaikki toimii ihan eri tavalla. Ekan tai tokankaan illan känneillä ei pääse samoihin fiiliksiin. Sä meet vaan sekaisin.

Niin ja sellaista perinteistä krapulaahan ei tule ollenkaan, siis päänsärkyä ja muuta vastaavaa. En mä edes muista milloin mulla on ollut sellainen.

Joo illalla olis KontuFestarit ja Dave Lindholm. Jos sitä kalja kädessä käppäilis siellä. Nytkin toki tölkki on auki. Itiksen Cittarissa Tuborg 83 senttiä. Aina ei vaan sieltä asti jaksa hakea.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Täytyy kyllä kysyä että miten joku voi ryypätä enemmän kuin kaksi päivää? Työviikon jälkeen kaikkea sekaisin ja tukka on edelleen sekaisin. Jägeriä otin vähän aamupalaksi ja varmaan kohta keksin jotain muuta..mutta enemmän kuin pari päivää. Hui!

Niin no. En koskaan juo vain yhtä päivää ja todella harvoin tai siis en koskaan myös kahtakaan. Joko on kokonaan ilman tai sitten kunnolla, koska kolmantena päivänä vasta alkaa olla se hieno seesteinen olo mitä tällä juopottelulla haetaan.

Mitään perinteistä krapulaa ei tosiaan ole. Sen kai saa sillä, että juo kaksin käsin yhden päivän? Kukin tyylillään, itse rupean mielummin absolutistiksi kuin tuhlaisin yhden päivän ja helvetisti rahaa johonkin pikku pikakänneihin.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mielestäni Niinistö on tehnyt hyvin työnsä siihen nähden, ettei ole mikään maailman helpoin duuni olla sekä NATO:n että Venäjän välissä
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Juon olutta ja katson urheilua. Koskaan en ole tosin raportoinut viestejä tai tyyppejä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onneks UKK on mun äidin isän pikkuserkku

Onnex tuomitun Rytin pojanpojanpoika nukku intissä mun yläpunkassa, ois tullu ja lyöny ja kunnolla. Siis Ryti, ei se kuuluisa inttikaveri. Ni!
 

SpedenRysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Canes
Onko väärin alottaa legendaarinen jatkoaika kirjoittelu täällä? No, alotan kumminki. Halpa viski, kylmä bisse ja hyvä musiikki tekee ihmisen onnelliseksi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onko väärin alottaa legendaarinen jatkoaika kirjoittelu täällä? No, alotan kumminki. Halpa viski, kylmä bisse ja hyvä musiikki tekee ihmisen onnelliseksi.

En uskalla ottaa kantaa, koska itsemoderointi rikkoo lakeja, ohjeita ja määräyksiä. Jossain kohtaa sääntöjä taidetaan kuitenkin kertoa, että pitää olla viisas palstalainen ja kirjoittaa pelkkää asiaa.

Omasta onnesta kertomisen ei tosin luulisi väärin olevan, olen itsekin onnellinen. Juon lämmintä olutta ja kuuntelen maailman parasta musiikkia.

Mutta kerrohan, uusi poika, onko sinulla oikeasti kalsarit jalassa. Siis vain kalsarit. Ei tämä ole mikään kuvitteellinen ketju mihin voi kirjoittaa missä varustuksessa tahansa. Se jos mikä rikkoisi sääntöjä.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Kalsarit josta on leikattu lahkeet pois, täytänkö kriteerit?

Et. Meillä etelässä, korjaan Stadissa, ei kalsareissa ole liiaksi leikattavaa. Jos kuitenkin vedät jossain wannabetyylisissä Speedoissa, niin Scholl vetää korville. Mutta jos kalsarikännit määritellään tarkemmin, niin tervetuloa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös