Kalsarikänniketju

  • 5 222 344
  • 66 665

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Nyt kun maailma verkostoituu ja globalisoituu, niin tulevat muutkin eläjät tietoisiksi, että suomalainen tapa on se oikea.

Tämä ei suinkaan ole jonkun vtun Timo Soinin ansiota, joka päinvastoin yrittää jarruttaa tätä kehitystä. Vaan alkavat muuallakin ihmiset tulla tietoisiksi, jotta asioiden saamiseksi tolalleen on oltava tekijämiesiosastoa, jotka näkevät, että ihmisen on syytä syyä, juua ja olla lämpimässä pötköllään, aina silloinsuntällöin.

Asiat tehään vittu ajallaan, eikä viiestoista päivä.

Mä uskon itse vakaasti, että slobojen lanseeraama ''tehdään jos kiinnostaa'' -tyyli tulee olemaan tulevaisuuden ykkösjuttu.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mä uskon itse vakaasti, että slobojen lanseeraama ''tehdään jos kiinnostaa'' -tyyli tulee olemaan tulevaisuuden ykkösjuttu.

No joo. Olempa (vittukiinnostaeeskirjoittaaoikein) ollut panevinani merkille tämänsuuntaisen kehityksen. Vähänkö ottaa kuulasta, kun kaikenmaailman rakennusurakat voittaa se taho, joka tekee sutta kaikista nopeiten ja halvimmalla, lopputuloksesta riippumatta.

Kukaan enää tee mitään kunnolla, kyllä minä niin mieleni pahoitin.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kävin tekemässä YLEn jalkapallon mm-kisojen fanikoneen testin. Se suositteli mulle ykkösvaihtoehdoksi Costa Ricaa, Iran ja Honduras tuli varasijoille. Nyt on sitten selvillä sekin, ketä sympataan mm-kisoissa.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kävin tekemässä YLEn jalkapallon mm-kisojen fanikoneen testin. Se suositteli mulle ykkösvaihtoehdoksi Costa Ricaa, Iran ja Honduras tuli varasijoille. Nyt on sitten selvillä sekin, ketä sympataan mm-kisoissa.

Meksiko napsahti täältä ja sitten E-Korea ja Englanti. Englantia olisin muutenkin tsekkaillut noista. Pitäisiköhän tehdä iltapalaksi meksikolaista, vittuilla naapurille ja sen jälkeen terassilla poltella ylimielisenä piippua.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Olen siitä lähtien sympannyt Englantia kun jalkapalloa näin, varmaan kiitos kuuluu TV2:n valioliigalähetyksille. Kun ensimmäistä saraketta liikutin niin se tuli vastaukseksi, olisi pitänyt jättää siihen. Tosin nykyisistä pelaajista enää en tiedä montaakaan. Sitten kajosin loppuihin liukumiinoihin ja jotain Etelä-Koreaa tuli viimeisimmäksi. No, toki 2002-kisat olivat viihdyttävät. Eipä oikeastaan enää kiinnosta kuka voittaa, kunhan olisi vain mahdollisimman paljon dramatiikkaa ja hyviä pelejä.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Kukaan enää tee mitään kunnolla, kyllä minä niin mieleni pahoitin.

Ei pidä paikkaansa. Minäkin olen säveltänyt yhtä ja samaa biisiä jo reilut kymmenen vuotta. Kohta se tosin alkaa olla jo levymitassa, mutta mitä sitten. Omasta mielestä kun ei ole valmis niin ei ole. Tullee olemaan ns. elämäm päättötyöni. Kun se on valmis voin rauhassa reinkarnoitua mullaksi.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ei pidä paikkaansa. Minäkin olen säveltänyt yhtä ja samaa biisiä jo reilut kymmenen vuotta. Kohta se tosin alkaa olla jo levymitassa, mutta mitä sitten. Omasta mielestä kun ei ole valmis niin ei ole. Tullee olemaan ns. elämäm päättötyöni. Kun se on valmis voin rauhassa reinkarnoitua mullaksi.

Hyvähyvä. Jotkut sentään tekevät vielä asiat kunnolla. Kuten John Cage, jonka sävellyksen esityksen on arvioitu päättyvän n. vuonna 2640.

As Slow as Possible - Wikipedia, the free encyclopedia
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En ole juonut pisaraakaan alkoholia sen illan jälkeen, kun Juhamatti Aaltonen teki viimeisimmän pelitilannemaalinsa. Se oli 26.4. Tulin tänne vaan paheksumaan teitä ja parempana ihmisenä olemaan: Hyi teitä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
John Cage ja 4.33 - siinä on soundtrackkia iltaan kuin iltaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pelannetko jalkapalloa suolla tai ilman kaikki nämä väliajat?
On tullut pelattua. Tällä viikolla jo kolmesti, suotta (hih). Pari tuntia kerrallaan. Huomenna muuten menen jonnekin metsään pallon kanssa. Koetan löytää mahdollisimman pehmeän alustan. Siellä sitten juoksen sykemittarin ja pallon kanssa edestakaisin. Suo olisi paras paikka, mutta en oikein tunne näitä tämän seudun, jossa nyt olen, maastoja. Kyllä sitä sitten passaa suopotkupallon MM-kisoissa kirmata, kun on hulluna treenattu.

Joo, no. En minä tosissani tänne tullut paheksumaan. Kunhan parodioin erinäisiä ketjuja, joissa paheksutaan milloin mitäkin.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Hyvähyvä. Jotkut sentään tekevät vielä asiat kunnolla. Kuten John Cage, jonka sävellyksen esityksen on arvioitu päättyvän n. vuonna 2640.

As Slow as Possible - Wikipedia, the free encyclopedia

Tuo on kyllä klassikko. Onneksi en hae samoja mittasuhteita...

Laskeskelin tuossa joku aika sitten, että "sinfoniassani" on tällä hetkellä 23 bridgeä. Voi niitä raukkoja jotka joutuvat tuon studiossa joskus soittamaan. Jos joutuvat.

Täsähä alkaa humaltumaan, Cutty Sark tekee tehtävänsä. Ou jee.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Andre the Giant aloitti olutterapialla joka aamu, 15 rykäisyä tuosta noin vaan. No en tiedä tahdista, mutta joku 150 pullollista päivässä ei ollut epätavallista. Ja ennen kuin meni kehään painimaankin, niin saattoi siinä mennä sikspäkki ihan vain että tulee vähän lämmin. Turha venytellä tai jumpata enempää.

Tosin kerran tapahtui sellaistakin sitten, kun suoli hällä ärtyi liiallisesta pämppäyksestä, että vastustajaa perstaklauksella kulmaan ajellessaan trikoiden välistä lörpsähti kunnon ruikut vastustajan syliin ja joka joutui painelemaan suoraan suihkun puolelle.

Ettei vaan tuo kuvailemasi tapahtunut silloin kun kyseinen painija oli valmistautunut otteluun juomalla 16 pulloa viiniä noin neljään tuntiin. No, 16 flindaa viiniä, punaista tai valkoista tai 150 kaljaa - saattaa siinä alkaa painin melskeissä hiukan pakki kipparoimaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös