Kalsarikänniketju

  • 5 202 172
  • 66 626

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Mutta toivottelen sinne "susirajalle" oikein hyvää uutta vuotta!

Kippis sille!

vlad.

Olen jo vuosia rankaissut itseäni alkoholittomuudella tammi-toukokuussa.

Kiitos toivotuksista! Olen toki jo kesäkuusta lähtien asunut Espoossa - eli P-Karjalan pölyt tuli lopullisesti ravisteltua tuossa keskikesällä. Työpaikka toi minut tänne etelään.

Hyviä uusia vuosia Vladille ja kippis sille ja vaikka mille :D
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Olen jo vuosia rankaissut itseäni alkoholittomuudella tammi-toukokuussa.

Kiitos toivotuksista! Olen toki jo kesäkuusta lähtien asunut Espoossa - eli P-Karjalan pölyt tuli lopullisesti ravisteltua tuossa keskikesällä. Työpaikka toi minut tänne etelään.

Rankkoja keinoja rankoa itseään...

Onpa jäänyt huomiotta muuttamisesi uudelle paikkakunnalle, jotenkin selkäytimeen piintynyt ajatus asumisestasi ikuisesti Pohjois-Karjalassa. Meillä on sitten jotain yhteistä, kumpainenkin olemme vaihtaneet asuinpaikkakuntaa tämän vuoden kuluessa, minä tänne Lahteen ja sinä lähelle maailman ydintä eli Espooseen.

vlad.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Vasta nyt pääsin korkkaamaan illan ensimmäisen, kun venähti projektit päivällä hieman pitkäksi. Huvittaakohan tässä edes ulos yöhön lähteä? En tiedä.
Koko päivän pidin luurini äänettömällä ja hämmästyksekseni huomasin siihen äskettäin katsoessani, että siellä oli 9 vastaamatonta puhelua ja 6 saapunutta viestiä. Hetken kummastelin tätä selittämätöntä suosiotani, kunnes muistin, että nythän uudenvuodenaatto, yksi niistä kalenteriin merkatuista päivistä, jolloin kaiken maailman turhakkeet muistuttavat olemassaolostaan, koska se vain kuuluu asiaan.

Mutta enihuu, kippis uudelle vuodelle ja tykinjytkyille!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Underbergiä pakkiin ja kyllä tää vielä iloksi muuttuu.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Hyvää tiistaita kaikille, mennään keskiviikkoon näillä mitä on. Lupaan varoa naisia kuin junia jotka on luotu kulkemaan sekä että.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Taas on meneillään joku näistä loppuvuoden kissanristiäisistä. Mutta sainpahan jälleen yhden ylimääräisen vapaapäivän, jonka käytän alkoholin kittaamiseen ja vitutuksen minimointiin(tai maksimointiin, fiiliksestä riippuen).

Kuuntelen Sabatonia.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Suomen Turku.

No onko niitä Turkuja muuallakin? Kyllä niitä on, sillä turku tarkoittaa markkinapaikkaa.

Suomen Turun murre on siltikin jotain aivan kamalaa yhdessä muiden länsirannikon murteiden kanssa.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Vartin päästä ei voi enää sanoa, että "Ässät voitti tänä vuonna Suomen mestaruuden". Vielä ehtii!

Mikä ihmeen "Ässät"? Joku maalimerkki oli joskus nimeltään ...ässä tai Ässä..; mutta muuten ei herätä mitään muistikuvia.

Enkä tosiaankaan ole koskaan omistanut reikäistä paitaa, jossa oli patakuvio, ja selässä luki Heinänen #enmuista(17?).
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Heh, röökiltä sisälle palatessani, törmäsin naapuriini, joka oli kotiutumassa about tässä kunnossa illan riennoista.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Katos perhana, läppäri näyttää ajaksi päivämäärä.kuukausi.2014. Pitkään siinä seisoi x.x.2008/2009/2010/2011/2012/2013.

Opeth - The Moor
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
"Drinking without permission" lienee yksi maailman suosituimmista kuntourheilulajeista, ollut jo satoja vuosia, ainakin miesten puolella.

Miksei siitä ole tehty Olympialajia? Kelvollinen niin kesä-, kuin talvikisoihinkin (suomenkielen dosentit ovat vapaat oikaisemaan lauseenkatkaisusääntöihin kohdistuneet erheeni. Olen silti meleko varma, että nuin se taittuu).
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ggrreeeat. Welcoome to the Jazz Club...

Ei vaiskaan. Loistava pätkä.

Minun mielestä paras niistä Jazz Club -sketseistä oli se myöhäisaikojen sketsi, jossa Jazz Club oli muuttunut Indie Clubiksi. Toisaalta myös se Jazz Clubin aikainen Jamiroquai -pätkä oli oikein loistava. Kaikki muut niistä liippasi hieman liian läheltä omaa herkkää nahkaani.

Toisaalta myös Indie Clubia parempi oli se Mr.Wells -pätkä näistä, joka onkin varmaan paras Fast Shown musasketsi.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Minun mielestä paras niistä Jazz Club -sketseistä oli se myöhäisaikojen sketsi, jossa Jazz Club oli muuttunut Indie Clubiksi. Toisaalta myös se Jazz Clubin aikainen Jamiroquai -pätkä oli oikein loistava. Kaikki muut niistä liippasi hieman liian läheltä omaa herkkää nahkaani.

Toisaalta myös Indie Clubia parempi oli se Mr.Wells -pätkä näistä, joka onkin varmaan paras Fast Shown musasketsi.

Off Course, paras niistähän oli se "Trio Toukeaet: Vanhoja Poikia Viiksekkaeitae".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös