Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 614
  • 66 778

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä Helsingissä on kyllä kiva kun kukaan ei ihmettele vaikka keskellä päivää kittaisit kaljaa. Jossakin pienimmillä paikkakunnilla saattaa olla toisin. Tai no ainahan joku asuntolainaloukussa jumittava työn orja saattaa jotain kummastella, mutta kateellisia vaan taitavat olla kun itse eivät voi päivisin ryypiskellä tai tehdä muutakaan mitä haluaisi. Mä en myy vapauttani toisin kuin oravanpyörässä päristelevät huorat.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No kait sitä nyt päivällä saa päiväkännit tempasta. Siis miettikääs nyt. Jos joskus illalla myöhään vetäis päiväkännit, niin eikö se kuulostaiskin jotenkin hassulta.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sano vaan genre, joku muu kun toi ... mikä se oli, joku suomalainen lavapaska.

Olen melko varma, että floikkari siirtyy tähän ketjuun lähiaikoina. Kaveri kirjoitti kirkko eroon valtiosta -ketjuun pitkän ja hyvän tekstin, mutta vastapuoli ei sitä luultavasti tule edes lukemaan. Osoitti jopa, että tietoa ja niitä kaivattuja lähteitäkin löytyy. Tästä turhautuneena mies ottaa ehkä viinaa.

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Nonni. Vaimo nappasi taloudessamme asuvat mini-ihmiset mukaansa ja paineli vanhempiensa luo. Lähti auttamaan hautajaisten valmistelussa, mä jäin kotiin, jotta saavat perhepiirissä suht yllättävää kuolemaa purkaa. Menen sitten perjantaina perässä itse toimitukseen. Ja kun kerran tälläinen parin päivän yksinmöllötys avautui, niin toki avautuu korkkikin.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä siinä on sankarillinen olo, kun olet lähikaupassa ja maksukorttiliikenne ei toimi. Sitten siinä edessäsi on nuori kaunis nainen, jolla ei ole käteistä. No, tyttö olisi ostanut muutaman siiderin. Kysyin myyjältä, jotta paljonko maksavat. Maksoivat noin seitsemän euroa. Kaivelin lompakkoani ja katselin olutvuorta, jonka oli hihnalle lapannut. Jouduin sanomaan tytölle: ei pysty.

No, pääasia kuitenkin, että minulla on olutta. Ja eipä se tyttö olisikaan muuta tehnyt kuin juossut ovesta ulos, jos olisin maksumieheksi alkanut. Niin, ja säästyypähän tyttö alkoholismilta, joka selkeästi noiden kolmen siiderin jälkeen häntä olisi edessä odottanut.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vedetään tänään kännit ja reilun vuorokauden päästä krapulassa ja *******tuneena töihin. Näin tämä homma toimii. Pelaan World of Tanksia, kuten olen tehnyt nyt 8,5 kuukautta putkeen.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kyllä siinä on sankarillinen olo, kun olet lähikaupassa ja maksukorttiliikenne ei toimi. Sitten siinä edessäsi on nuori kaunis nainen, jolla ei ole käteistä. No, tyttö olisi ostanut muutaman siiderin. Kysyin myyjältä, jotta paljonko maksavat. Maksoivat noin seitsemän euroa. Kaivelin lompakkoani ja katselin olutvuorta, jonka oli hihnalle lapannut. Jouduin sanomaan tytölle: ei pysty.

No, pääasia kuitenkin, että minulla on olutta. Ja eipä se tyttö olisikaan muuta tehnyt kuin juossut ovesta ulos, jos olisin maksumieheksi alkanut. Niin, ja säästyypähän tyttö alkoholismilta, joka selkeästi noiden kolmen siiderin jälkeen häntä olisi edessä odottanut.

Herrasmies on aina herrasmies.
Jepulis, tässä olen ottanut muutamia oluita seitsemänä iltana peräkkäin. Aiemmat illat menny lähes puhtaasti janoon, ollut muutto niin pakkausta, purkamista, kantamista ja kokoamista on riittäny, nyt otan puhtaasti nautintoon ja otan niitä muutamia muttei liikaa..
Musiikkivinkkejä otetaan vastaan, elleivät ole metallicaa tai ac/dc:tä tai mitään hyvin samankaltaista ja ei, en meinaa ns. genreä vaan juuri noita yhtyeitä ja juuri niitä muistuttavia..

Suosikkijoukkue
Mukava nähdä banaaninviljelijää pitkästä aikaa. Pelkäsin jo, että on mennyt hyvä mies ihan pilalle, mutta onneksi näin ei selkeästi ole.

Dead Kennedys - California Uber Alles

Täytyy tunnustaa, että enemmän nykyään tulee harrastettua liikuntaa kuin alkoholin nauttimista, mutta nyt minulla 1,5 viikon treenitauko, koska haluan niin ja juon kaljaa koska haluan..

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täytyy tunnustaa, että enemmän nykyään tulee harrastettua liikuntaa kuin alkoholin nauttimista, mutta nyt minulla 1,5 viikon treenitauko, koska haluan niin ja juon kaljaa koska haluan..

Vähän sama vika. Painoakin lähtenyt melkein parikymmentä kiloa puolessatoista vuodessa. Urheilu on vaarallista. Viimeinen kesälomaviikko menossa, joten jatkan siitä, mihin olen lomalla tottunut. Tapellaan sitten viikonloppuöinä niitä mörököllejä vastaan.

Suosikkijoukkue
Vähän sama vika. Painoakin lähtenyt melkein parikymmentä kiloa puolessatoista vuodessa. Urheilu on vaarallista. Viimeinen kesälomaviikko menossa, joten jatkan siitä, mihin olen lomalla tottunut. Tapellaan sitten viikonloppuöinä niitä mörököllejä vastaan.

Kyllä voikin mennä hyvät uran alut viemäriin noin vain, ku alottaakin selväilyn ja urheilun. Tästä ei hyvä heilu.

Suosikkijoukkue
Totta. Kuten Ismo Alanko laulaa; kaikki raitistuu, nuoruus hiljalleen katoaa. Tosin Alangolla tulee se tärkeä pointti biisin kertosäkeessä; mutta minä en.

Vaan aika myöhään nykyaikana tuppaa tuo nuoruus loppumaan. Silloin ennenvanhaan se mahto loppua tuossa 11 vuoden hujakoilla, nyt tässä 40 vuoden hujakoilla. No lapsuus ja nuoruus oli pitkä ja tuskanen, nyt on aika korjata tuo tuska ja nauttia elämästä..
Jaa, musiikki meni taas tähän herkkyyspuolelle, korjatkaa suunta oitis..

Suosikkijoukkue
Jälleen päädymme Alankoon. Mies laulaa uudella levyllään: lapsuus loppuu lyhyeen, alkaa nuoruus ikuinen.

Ismo Alanko - Vuoden turhin laulu

Täytyy nyt ihan tunnustaa, että ei oikein kelpaa. Haluan olla hilpeä ja tämmöisellä musiikilla se ei vaan onnistu, alan vituttani kohta itkeä, jos ei tuu menomusaa. Genrellä ei väliä.

Suosikkijoukkue
17 vuoden jälkeen löysin naamakirjasta (tai se löys nyt mut, ite löysin puol vuotta sit, mutta ei saanu pyyettyä kaveriks) vanhan kaverin jenkeistä. Vähän vitun jees fiilis. Syntyny jenkeissä

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Viikon tissutellut. Tai siis ollut välillä ihan hulamassakin. Tai oikeastaan 1,5-viikkoo. Mutta kuka näitä laskee. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Suosikkijoukkue
Viikon tissutellut. Tai siis ollut välillä ihan hulamassakin. Tai oikeastaan 1,5-viikkoo. Mutta kuka näitä laskee. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Kolmosella vähän sama tahti, mutta ei lasketa.. uudet pettymykset on parhaita, vanhoista kun ei saa samanmoisia kiksejä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy