Kalsarikänniketju

  • 5 205 928
  • 66 635

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Eiköhän sitä grillijonossa aamuyöllä sitten.

Kannattaa kuitenkin käyttää harkintaa, ettei ala läde lätisemään.

Se on muuten grillijonoissa jännää, että varmasti vähintään puolella siinä jonottavista on safkaa myös himassa / muussa tulevassa yöpaikassaan. Miksi hakea ne paskat snägäriruoat helvetinmoisella jonottamisella, kun saman jonotuksen voi kokea myös taksijonossa? Vai onko se jono nimenomaan paras iskumesta ikinä?

hyi vittu että kuulostan kaupunkilaiselta
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kannattaa kuitenkin käyttää harkintaa, ettei ala läde lätisemään.
No sitähän juuri tarkoitinkin, että siinä vaiheessa pano... ei kun siis hanskat tiputetaan ja "kosketellaan" toisia. Puhutaan neandertalia ja ollaan apinoiksi.

No, en kyllä ole lyönyt sitten vuoden 1983 kuin yhden kerran. Silloin 1983 yksi Satu yritti pussata kotiovellaan. Säikähdin, löin mahaan ja juoksin karkuun!

On sitten pitänyt nettipalstoilla paikata tuota tapausta. Onneksi mulla on kaikki vuoden 1970-luvun Reginat, niin apujoukkoja löytyy.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
No sitähän juuri tarkoitinkin, että siinä vaiheessa pano... ei kun siis hanskat tiputetaan ja "kosketellaan" toisia. Puhutaan neandertalia ja ollaan apinoiksi.

Läden lätinän voi käsittää kahdella tavalla, jos oikein pohtii.

Organisoitu anarkia. Perkele, kaikkea fiksua se palstan epävirallinen The King of Fucking pohjia ottaessaan keksiikään.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
palstan epävirallinen The King of Fucking pohjia ottaessaan keksiikään.
TKoF, siinäkö se uusi nimierkkini.

Niinhän se yksikin Spede keksi roskalaatikossa kurjistumisteoriassaan rauhanliikkeen. Jos eivät siihen kaikki liity, niin tapetaan ne kaikki.

Ensimmäinen punkkupullo meni 1,5 tunnissa. Tästä on hyvä jatkaa kohti offeja.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Älä perkele siihen touhuun alennu. Ja kohta joku korjaa tietenkin, että Evil on eri nick, ihi ihi ihQ
Kuulehan, näehän, kanssakeijulainen eli siis tonnik... alan syöjä.

En ikinä vaihda, tämä on varmuus, voima ja kunniattomuus.

Päivän huomauteni on, että yksi harvoista Facebook-kavereistani on Vappu Pimiän Facebook-kaveri. Voi helvetti. En mainitse, että FB-kaveri, koska sehän voisi olla mukalässyttelijoiden kirjaimissa se liian helppo; Fuckbody-kaveri.

Että puhukaa vaan, montako FB-kaveria teillä on.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Uuh, siinä on nainen joka vetää vertoja Jutta U:lle. Molemmat ovat parhaimmillaan still-kuvissa ilman ääntä.
Haluatko lukita vastauksen? Oletko nyt aivan varma?

Naisväki pois kalsaroinneista, vaikka asiallisistakin aihepiireistä olisikin kyse. Saattaa vanha mies vielä ajautua sellaisille radoille ajatuksiensa kera, ettei malta olla yöhön eksymättä. Silloinhan koko pyhä KK-meininki olisi tärvelty ja synninpäästöä olisi turha kaipailla.

Musiikkia en tähän väliin lisää, mutta lupaan huutaa "Soittakaa Paranoid!" aina tarvittaessa.
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Korkkaan täten neitsyyteni tältä palstalta... Ja lisään että Sir Elwoodin hiljaiset värit soittavat juuri kappaletta jossa mainitaan nykyinen kotikaupunkini, eli Elisa (siis kappale, ei kaupunki :). Juutuupi huutaa, haistakooon naapurit FaaaAAAaaan (tai jotain, ei ne kummiskaan suomea viimeks osannu).

Triviaalitietoa: Lynyrd Skynyrd teki kappaleen Freebird, Led Zeppelinin kaverit kuulivat sen, halusivat tehdä paremman ja tekivät Stairway to heavenin.... Molempi parempi, sanon minä! Olisiko Lukkoa ilman Ässiä ja olisiko Porissa elämää ilman pelejä Lukkoa vastaan?

Kossu on mun kuski !
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kossu on mun kuski !
Kahteen asiaan en luottaisi, Koskenkorvaan ja se toinenkin on haukiputaalaiset... mutta tere tulemast.

Järkyttyvät kohta Oulussa ja Kuopiossa, kun jyvää jemmaavat Tarmot valtaavat lisää tilaa KKK:ssa.
Aina on olemassa toivoa, että joku teistä joutuu ajamaan Vaajakosken ABC:n liikenneympyrän kautta. Kukaan, ikinä, mistää, eikä minnekään ehdi sieltä.

Kyllähän tänne sekolaiseen seurakuntaan nykäskyläläisiäkin on aina mahtunut. Jos tiukkaa tekee mahtua niin pesästä poistettakoot porilaiset ja muu retaleväestö, kuten esbolaiset? ;)
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aina on olemassa toivoa, että joku teistä joutuu ajamaan Vaajakosken ABC:n liikenneympyrän kautta. Kukaan, ikinä, mistää, eikä minnekään ehdi sieltä.

Kysymyshän on siitä ettei 60% natiiveista osaa tuota ympyrää ajaa. Toisaalta 90% muukalaisista ajaa tuon päin rectumia. Eli 150% ajaa autollaan Vaajakoskella miten sattuu. Prosentti on kova, koska esim. minä en Vaajakoskella vieraile kuin ehkä joka kolmas vuosi, ja silloinkin istun taksin kyydissä.

e. Puhuimme sitten eri liikenneympyröistä. No ei se mitään. Olen ameeba.

Laitanpa Jääkoneenkuljettajan mieliksi yhden parhaista biiseistä ikinä:
Aknestik - Haukipudas
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Muah, alunperin olen itse asiassa syntynyt kyllä Jyskässä :) mutta ei sillai hätää ole, ei silloin mitää ympyröitä ollut... eli antaa mennä suoraan vaan...

tuli jano, Lappis-viskiä joutuu kiskomaan kun salakuljetuskosssu loppu.


Froikkareiden juomalaulu on kiva tähän aikaan :)
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Satuhäät?!?!?!? vs ... no kerpele. On se kumma kuinka sillekin saatu oma ketju. Joko sen on avannu henkilö joka koskaan ei ole seurustellu/rakastunu. Meinaan vaan että viimesin jakso esim, oli mielestäni täynnä "suht" normaaleja (leita) ihmisiä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Laitanpa Jääkoneenkuljettajan mieliksi yhden parhaista biiseistä ikinä:
Aknestik - Haukipudas
Ehkä juuri tästä lähtien olen pysyvässä kirjoituskiellossa ketjuun. Sieluni järkkyi niin, nottei vallan rotia.... (eli jatkan kalsareita nopeatempoisen musiikin ja nettipelaamisen parissa)

Olenpa siis nopeampi kuin Willy, kuten Sharks-kannattajat itseään kutsuvat. Accept - Fast As a Shark
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minoun tulluna takasin. Kävin uluko mailla. Eivät osanna suomeksi kaljaa tuua siinä maassa. Perkele.

Ei siis ihme, että me puhdasta suomen kieltä puhuvat keski-suolimaiset olimmekin niin kovin ikävissämme.

Haastan teidät kaikki laittamaan sketsejä joita Freddie ei muista ulkoa. Mielellään siis heprean kielisiä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös