Kalsarikänniketju

  • 5 213 351
  • 66 655

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Huomenta. Mukanahan toki ollaan täsä pikkuhiljaa vieläki.
Mitään en oo ottanu, viheltelen vaan huvikseni täsä ajan kuluks.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jahaz, taitaa olla aika. Oluen kanssa vien päivää etteenpäin ja oottelen kiekkokierrosta. Illemmalla sitten futuramaa tai joku elokuva. Jos sitä hetken yrittäs siivota täs samalla.
 

M10

Jäsen
Jees, nyt on aika. Juuri ja juuri kerkesin hakemaan Alkosta Triventoa illan ratoksi. Toki myös hiivaa löytyy Uruquellin muodossa jos alkaa kaljahammasta kolottamaan (alkaa).

Reilun parin tunnin päästä streamina Habs-NYI. The Mars Volta vastaa musiikista.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pari olutta unilääkkeeksi ja aamutuimaan lentokentälle väijymään lentoa Bangkokkiin. Mutta laskettakoon kalsarikänneiksi, koska en ole kuukauteen ottanut ja kalsarit on jalassa.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tipaton tammikuu on takanapäin ja on aika palata asioiden ytimeen eli kalsarikännin äärelle. Iltaa johdattelee eteenpäin Ayinger Celebrator ja hommaa olisi tarkoitus jatkaa ranskalaisen L'Ecusson siiderin voimalla.

Cheers!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pitäkäähän hauskaa

Itsellä tuli kuukausi sitten treidattua tipaton tammikuu tipattomaksi helmikuuksi, ja nyt kärsin sitten seurauksista.

Oi palstaveljet ja -siskot - nyt viiksenne viinalla voidelkaa!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Olutta nyt, myöhemmin sauna. Ihanaa Ässät ihanaa!
 

jonsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jahaz, taitaa olla aika. Oluen kanssa vien päivää etteenpäin ja oottelen kiekkokierrosta. Illemmalla sitten futuramaa tai joku elokuva. Jos sitä hetken yrittäs siivota täs samalla.

Saitko, ystäväni, siivottua vai veikö olut voiton?? JA LEFFA VAI FUTURAMA??
jos leffa, niin mikä???

Itsellä tuli kuukausi sitten treidattua tipaton tammikuu tipattomaksi helmikuuksi, ja nyt kärsin sitten seurauksista.

Oi palstaveljet ja -siskot - nyt viiksenne viinalla voidelkaa!

Vaikka viiksiä en omista (vaikka kuinka haluaisin, kesällä yritin kasvattaa, mutta ei tullut haluamaani tulosta, PRKL!!!), niin lupaan juoda, veliseni!!!
Tipaton tammikuu OHI!!!! JA SLAYER - REIGN IN BLOOD SOI!!!!! KLASSIKKO!!!!
 
Viimeksi muokattu:

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
YLÖS ^^

Olen tehnyt uudenvuodenlupauksen, että ostan aina halvinta kaljaa mitä kaupasta löytyy. Pari-kolme etelänmatkaa kuulemma säästää siinä. Tässä nyt vain Olvia ryystäessä tullut mieleen, että kenelle perkeleelle minä ne etelänmatkat saan myytyä, kolmin kappalein vielä? Häh?
 

jonsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
YLÖS ^^

Olen tehnyt uudenvuodenlupauksen, että ostan aina halvinta kaljaa mitä kaupasta löytyy. Pari-kolme etelänmatkaa kuulemma säästää siinä. Tässä nyt vain Olvia ryystäessä tullut mieleen, että kenelle perkeleelle minä ne etelänmatkat saan myytyä, kolmin kappalein vielä? Häh?

Myy mulle ne etelän matkat, jos ei kiinnosta(ainakin yksi!)!

Viipuri taitaa olla etetläisin kaupunki, jossa olen käynyt!! ;)
 

M10

Jäsen
Olvia itsekin tänään kaupassa katselin, mutta lujan kiitos tulin järkiini. Laatu-oluset poimin siniseen muovikoriini.

Ei ehkä niin väkinäistä tämä juominen , kohta alkaa kunnon pelikin. Saa taas ihailla Tuomon tehottomuutta ja Setoguchia.
 

jonsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olvia itsekin tänään kaupassa katselin, mutta lujan kiitos tulin järkiini. Laatu-oluset poimin siniseen muovikoriini.

Ei ehkä niin väkinäistä tämä juominen , kohta alkaa kunnon pelikin. Saa taas ihailla Tuomon tehottomuutta ja Setoguchia.

Onko sulla juotavaa, tuu tänne?

Älä nyt Suonikohjun luo mene, niin kaukana!!! Tuu miun luo, mie autan juomaan!!!
 

M10

Jäsen
Siinä vaiheessa, kun oululainen suonikohju ja lahtelainen jönsson pyytävät kilpaa kylään, on varmaan päässyt elämässä taas uudelle portaalle.

Sen kunniaksi hieman Uruquellia.

t: Vesa Enne
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Mjötöh?

Kiivaan penkkiurheilurupeaman voikin päättää humalatilaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
KOFF maistuu näin pitkän työpäivän kunniaksi. Tölkkikalja kunniaan ja annetaan teinien ostaa olutta muovipullossa. Nettirock jyrää taustalla, mutta postimiestä ei vielä punkkaan saa. Narrit vei paikallispelit ja HIFK hoiteli fyysisen osuuden. Liigapeleissä viikon tauko ja starat akkuja lataa. Koffia riittää, kun tärkeät pelit keväällä koittaa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Osin kalsikset. Olin kyllä aiemmin illalla Helsingin keskustassa irkkupubissa. Sittemmin siirryin ihan itsekseni domukseeni maistelemaan juomia.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kärpät-viiniä ja Karhua (Kärppäkalja on liian kallista). Pokerit kulkee ja rokki soi.

Kotona on parasta! Tosin naisia sais olla kyllä enemmän...
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Siinä vaiheessa, kun oululainen suonikohju ja lahtelainen jönsson pyytävät kilpaa kylään, on varmaan päässyt elämässä taas uudelle portaalle.

t: Vesa Enne
Ei tuosta puutu enää kuin lahtelainen ympärikänninen bussikuski. Tosin se vaatii kolme porrasta että rattiin asti pääsee.
 

jonsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei tuosta puutu enää kuin lahtelainen ympärikänninen bussikuski. Tosin se vaatii kolme porrasta että rattiin asti pääsee.

Vittu, pitääkö sitä käydä aukomaan päätäkin??

Tarjosin vaan Morrowille juomisapua, kun ei näyttänyt miehelle menevän alas!

HYVÄ ÄSSÄT PIEKSITTE LUKON !!!!!!!!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Kotona on parasta! Tosin naisia sais olla kyllä enemmän...
Täälläpäin on vaan yks per talous, mutta jumalauta jos teillä siellä Oulussa on ykkössenttereitäkin kolme per jengi, niin olen kyllä valmis saapumaan jämillesi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös