Tulin tossa aamulla laivalta, ja tietenkin tuli tuotua täysi lasti. Koita nyt sitten yrittää nukkua, kun samalla tiedät että samassa huoneistossa sijaitsee runsas määrä alkoholipitoista nestettä, ja kun itse olet kuivin suin. Elämä janottaa.
No pikkaisen tässä maistellaan. Äsken kun kirjoitin viestin johonkin bb-ketjuun, niin taisin sen aikana juoda kaksi ja puoli tölkkiä kaljaa. Ihmetyttää, varsinkin kun kaiken lisäksi mun mielestä a) mä en kirjoittanut pitkää juttua, ja b) mä en kirjoittanut mitenkään erityisen hitaastikkaan.
Ehdotin tossa aiemmin yhdelle kaverille että mentäisiinkö ensi viikonloppuna jonnekkin juomaan. Ei se sitten lähtenyt, ja perusteluksi sain, että se oli viime viikonloppuna juhlimassa, ja sitä edellisenäkin. Siis täh, siis kyllä mäkin viime viikonloppuna join, sekä perjantaina että lauantaina, kuten myös sen jälkeen joka muukin ilta olen juonut. Mutta mitä ihmeen tekemistä sillä on sen kanssa, että juonko ensi viikonloppuna? Tähän samaan kysymykseen mä olen ennenkin törmännyt. Siis kyllä mä sen ymmärrän että se olisi niin pahassa krapulassa, ettei pysty juomaan, mutta kun se ei juo niin paljoa ja sillä on ollut monta päivää aikaa selvitä. Ja senkin ymmärtäisin jos sillä ei ole rahaa tai aikaa juoda, tai ettei sitä kiinnosta hengailla tälläisten friikkien kanssa kuten mä. Tai niin no, ehkä se syy onkin joku näistä.