Tätä se oikeaan osunut markkinointi teettää...aikoinaan Bombay oli nk. kuragini,ei mennyt kaupaksi oikein millään, ei sopinut suurten ginimerkkien (Beefeater, Gilbey`s ja Gordon`s) joukon jatkoksi. Hinta oli väärä ja makukin hiukka paska, kriitikot ja kansa haukkui. Vaan ans olla, oikee mainostoimisto ja jo imetään pitkin skandinaviaa posket lommollaan, "Bombayta, oikeeta ginii..."
Aina pitää muistaa, mitä Gin (Briteissä tuotettu kuiva Genever) pohjimmiltaan on, poltettua, kirkasta ja tarkoin määritellysti maustettua viinaa jota esim. kypsyttäminen ei juurikaan paremmaksi tee. Vai ootteko juoneet 40 years. Giniä??
Vähän sama homma kuin suomalainen bulkkilager. "Fiddu porilainen Karhu, se on NIIN paras". - Ainakin mainostoimiston mielestä.. Ja sitten, kun laitetaan sokkotestiin, jossa alan oikeat ammttilaiset on makustelleet, niin ei ole vielä tyyppiä löytynyt, joka sen olisi erottanut Lapin Kullasta, Koffista jne jne.. Miksiköhän??