Kalsarikänniketju

  • 5 290 175
  • 66 740

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Vaimo lähti viikonlopuksi muka tyky-reissulle. Käytiin lasten kanssa saunassa ja vuodatettiin kyyneleitä Leijona Kuningasta katsellessa. Ja kun lapset viimein nukahti, on ilta virahtanut herra Westonsin ja Sandemanin seurana,vuorokausikin vaihtui. Raketit esiin!

Olen muuten nähnyt Läntisen livenä. Aika pimeää oli tuolloin, en muista juuri mitään. Seuraavana aamuna törmättiin mieheen uudelleen, jolloin mm. pomo paiskautti kaveria selkään ja kehu, että "Tommi säät oot hyvä jätkä!" Paljon on paskaa pomoni suusta tullut, mutta tuo ylitti kaiken.

Ja pakolliseen musalinkitykseen Karnivool ja Cote, sika huono video sairaan hyvälle biisille: C.O.T.E

Nyt on niiin hyva fiilis, että universumin paras sävellys, sanoitus ja biisi vieköön transsiin vai oliko se sandeman? Tool - Reflection

"The moon tells me a secret - my confidant
As full and bright as I am
This light is not my own and
A million light reflections pass over me"


Kerro lisää..

"So crucify the ego, before it's far too late
To leave behind this place so negative and blind and cynical,
And you will come to find that we are all one mind
Capable of all that's imagined and all conceivable.
Just let the light touch you
And let the words spill through
And let them pass right through
Bringing out our hope and reason ...
before we pine away."


Näin on!
 
Viimeksi muokattu:

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Kuittaan itseni sisään KKK:hon, yhden punkkupullon, muutaman bissen ja Russian Standard Platinumin voimin!
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Kuittaan itseni sisään KKK:hon, yhden punkkupullon, muutaman bissen ja Russian Standard Platinumin voimin!

Mitä vittua?!

Nyt voisin ottaa sitä RSP:a, mikä ei viimeks maistunu. Todennäköisesti joutuisin kuitenkin odottamaan kyseistä drinkkiä muutaman tunnin, kun äijä vetää baarissa viinaa naamaan, itse tietenkin odottaen kaverin oven takana, milloinka mestari tulee kotiin. :D
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Mitä vittua?!

Nyt voisin ottaa sitä RSP:a, mikä ei viimeks maistunu. Todennäköisesti joutuisin kuitenkin odottamaan kyseistä drinkkiä muutaman tunnin, kun äijä vetää baarissa viinaa naamaan, itse tietenkin odottaen kaverin oven takana, milloinka mestari tulee kotiin. :D
Hei, nyt on ihan turha syyllistää jos itse lähtee ilmoittamatta baarista nukkumaan ilman avainta. Tulin niin pian kun pystyin.

RSP on kuin linnunmaitoa, kuten aina. Ah.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja sitä infernaalista loppua ododteleessa... ja kaikenpysäyttävää unelmaa!
No äläs vielä innostu. Veikkaan että P-Korean Kimit vielä kehittelevät sitä oikeasti-kaiken-pysäyttävää unelmaansa.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
RSP on kuin linnunmaitoa, kuten aina. Ah.

Kyseinen linnunmaito on (ehkä?) ainoa Alkon votkamerkki, jota kuuluu juoda raakana. Kaikki muut kyseisen lafkan mukavenäläiset saa tiputella suoraan lavuaariin.

Täällä vuorossa Upciderin Ligh summer fruits. Maistuu punaiselta Humbba bumbalta. Tältä sen siiderin kuuluu maistua, eikä millekään ranskalaiselle omenalle, pärkkele.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täälläkin ollaan vielä hengissä. Noita lapsuuden pc-pelejä metsästänyt netistä ja koittanut saada toimimaan.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitäs pelejä olet hakenut Itse hain vähän aikaa sitten Detroitin ja nyt olen helvetillinen automoguli.

Vanhoja NHL:ä, hitusen heikolla menestyksellä, stunt nimistä autopeliä etsin myös, ei löytynyt. SJ2:n on se paras mitä olen löytänyt ja saanut toimimaan, tuo on kyllä löydetty jo aika kauan sitten uudestaan.

Toki myös c64 pelejä on tullut haettua ja pelattua.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Kyseinen linnunmaito on (ehkä?) ainoa Alkon votkamerkki, jota kuuluu juoda raakana. Kaikki muut kyseisen lafkan mukavenäläiset saa tiputella suoraan lavuaariin.

Täällä vuorossa Upciderin Ligh summer fruits. Maistuu punaiselta Humbba bumbalta. Tältä sen siiderin kuuluu maistua, eikä millekään ranskalaiselle omenalle, pärkkele.
Platinumia ei myydä kuin erikoisalkoissa, mut kyl toi perusmatskukin ihan hyvää on. Tosta homostelusiiderimausta kyl jutellaan viel tarkemmin ku seuraavaks nähdään. "Makusiiderit lähtee lapsesta hakkaamalla".

No ei, you go girl!
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hyvä viinapää on jonkinlainen kirous, kun itse alkaa aina olemaan juhlakunnossa siinä 03-04 aikaan, ja kaikki muut ovat jo hiipumisen partaalla. Näin siis yleisesti. Nyt kuuntelen Asaa ja muutenkin hippeilen, koitan myös pientä raporttia saada aikaan ennen kauden alkua toiselle foorumille.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Röh röh kaikille vain tasapuolisesti. Eipä sitä uskoisi mutta yksinkin on mahdollista järjestää kunnon sikajuhlat! Otat vain sikakännin sekä sikainfluenssan niin a vot! Siinäpä sikabailut kerralla omiin tarpeisiin.

Olutta lisää suuta kuivaa. päässäkin on vielä selviä aatoksia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hyvä viinapää on jonkinlainen kirous
Tellmeaboutit. Kyllähän se ryssii korkata kolmatta kossuaan siinä vaiheessa, kun ystävystö on jo vetäytynyt kammareihin.

Muistan lukioaikoja, penkkarit kai silloin oli, kun oltiin vuokrattu eräs majatalontapainen juhlintapaikaksi. Siellä me luokkakaverini Kimmon kanssa ryypättiin koko aamuyö ja aamu, kun muut herrat ja rouvat olivat laskeskelleet väärin sietokykynsä ja sammuneet jo hyvissä ajoin. Siinä me ratsasteltiin sudella ja kuunneltiin ZZ Toppia.
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Muistan lukioaikoja, penkkarit kai silloin oli, kun oltiin vuokrattu eräs majatalontapainen juhlintapaikaksi. Siellä me luokkakaverini Kimmon kanssa ryypättiin koko aamuyö ja aamu, kun muut herrat ja rouvat olivat laskeskelleet väärin sietokykynsä ja sammuneet jo hyvissä ajoin. Siinä me ratsasteltiin sudella ja kuunneltiin ZZ Toppia.

Itsehän olen aina halunnut ratsastaa sudella. ZZ Top ei tuohon kuvitelmaan kyllä liity, mutta muuten oikeilla nuoteilla kuljetaan. Älä saatana sano, että Rintanen?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Itsehän olen aina halunnut ratsastaa sudella. ZZ Top ei tuohon kuvitelmaan kyllä liity, mutta muuten oikeilla nuoteilla kuljetaan. Älä saatana sano, että Rintanen?
Ei ollu Rintanen (vaikka samaa vuosikertaa onkin), ja susikin oli täytetty.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
kahdeksankertainen poistoilman suodatus.. letku liitetään tänne perään.. ja tästä ku vittu ku painaa ni kaikki vittu aukee.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
En laVey sentään jaksa enää kärvistellä kankkusessa. Korkkaan oluen tai kaksi ja painun käymään alkossa hakemassa jäykän lekan viinaa. Pää täyteen rok rok.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Aamupalaksi puoli pulloa viiniä ja neljä kaljaa. Millähän tästä jatkaisi? Pizzaa toki ja sitten lisää alkoholia. Sitten soittelen maksullisiin puhelimiin ja itken runkatessani samalla kun katselen Anssi Kelan musiikkivideoita.

Näin availlaan lauantain kalsarikännäilysessiota.
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Mäkkäristä kävin hakemassa QP:t sun muut härpäkkeet. Kylmän kaljan juuri korkkasin, eilisen kohmelon poistamisen merkeissä tässä ollaan. Onneksi ei tullut hölmöiltyä eilen..Cheers!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Long time no see

Nyt kun olen hoitanut eukon kankkusen mäkkärin safkoilla ja sosa solalla, alan itse ryypätä. Äsken tempaisin Magyar Feher Boria kunnon siivun ja johan alkaa suhista korvain välissä kivasti! Harmi vain, että tv on täysin muijan diktatuurin alla. Sieltä kun tulisi tänään hyvää smäidää alati.

Kippis anyways,

Å
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pikkuhiljaa homma tasoittuu. Iltasella pitää katsoa kun Shefki paukuttaa niin monta rysää Azereissa, että Forssellia ei enää ikinä kaivata maajoukkueen avauskokoonpanoon. Sitä päivää pitää juhlia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös