Kalsarikänniketju

  • 5 247 279
  • 66 705
Loukkaannuin eteisessä kotiinpaluutani odotelleesta 90 euron vesilaskusta niin verisesti, että tänä iltana en kyllä talousveteen perkele koske!

Ongelma! Tajusin juuri asuntoni miestenhuoneessa asioidessani, että myös WC-pöntön vetäminen on talousveden kuluttamista. Periaatteen miehenä ja itsepäisenä mulkkuna en aio lupauksestani luistaa, joten virtsasin tyylikkäästi lavuaariin. Ihan hienosti valui lopputuote alas viemäriin.

Suosittelen saman kokeilemista myös palstan muille miehille. Ja miksenpä naisillekin!
 

ditrim

Jäsen
Suosittelen saman kokeilemista myös palstan muille miehille. Ja miksenpä naisillekin!

satuin just tekemään saman kun en jaksanut alkaa sihtailemaan. On se jaloa touhua :)

Alkaa ilmeisesti jengiä kasaantumaan tänne himaan. No mikäs siinä, ei vaan jaksais aina siivota.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ongelma! Tajusin juuri asuntoni miestenhuoneessa asioidessani, että myös WC-pöntön vetäminen on talousveden kuluttamista. Periaatteen miehenä ja itsepäisenä mulkkuna en aio lupauksestani luistaa, joten virtsasin tyylikkäästi lavuaariin. Ihan hienosti valui lopputuote alas viemäriin.

Suosittelen saman kokeilemista myös palstan muille miehille. Ja miksenpä naisillekin!

Kannattaa seuraavalta kauppareissulta ostaa muovikassillinen hajustimia juomien lisäksi.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
satuin just tekemään saman kun en jaksanut alkaa sihtailemaan. On se jaloa touhua :)

Alkaa ilmeisesti jengiä kasaantumaan tänne himaan. No mikäs siinä, ei vaan jaksais aina siivota.

Tosimies KKK:sta siivoaa tällä tavoin räjähtävästi. vai että poijjaat liruttavat lavuaariin, pikku vinkkinä, lyökää klooria perään tai parin päivän päästä teillä saattaa olla haju sekä ötökkähaittoja.

Karhu bundolo, kylläpäs maistuu olunen hyvältä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
ONNEA KKK

Se olis sitte 1000 sivua kalsarointia takana täällä jatkoajassa.
Siinä on muutama olut ja viskisiivu tuhottu ja podettu jos jonkinlaista krapulaa. Juhlan kunniaksi brandy-lonkeroa, sekä ylettömät määrät olutta, illemmalla baariin kuuluttamaan tätä upeaa suoritusta:"Ootteko kuulleet? KKK:n veljeskunta teki tänään historiaa?" "Otetaan sille!" "Myös te afrikan pojat, kai te nyt KKK:n kunniaksi voitte pari bisseä juoda?" "Hei, mitä te teette sillä baarijakkaralla?"

cheers.
 
Viimeksi muokattu:
Se olis sitte 1000 sivua kalsarointia takana täällä jatkoajassa.

No perkele, tämähän on hienoa! Erittäin paljon onnea KKK! Totean tähän vielä timojutilamaisesti, että kiitos kuuluu koko joukkueelle.

Todellakin cheers!

Tulee muuten 25000 viestiäkin täyteen jo tämän illan aikana. Saa nähdä, kuka kyseisen kunnian osakseen saa. Nimimerkki Mielikuvitushahmo olisi eniten tänne kirjoittaneena sen ainakin ansainnut. Eiköhän poijjaat pidetä huoli, että 25000. viesti osuu hänen kohdalleen, eiks jeh?
 

ditrim

Jäsen
No perkele, tämähän on hienoa! Erittäin paljon onnea KKK! Totean tähän vielä timojutilamaisesti, että kiitos kuuluu koko joukkueelle.

Todellakin cheers!

Tulee muuten 25000 viestiäkin täyteen jo tämän illan aikana. Saa nähdä, kuka kyseisen kunnian osakseen saa.

Heheee, itsellänikin paukahti juuri 700. viesti.

Onneksi olkoon Kalsarikänniketju (lue dressman-mainos -äänellä).
Nyt kaikki voi sitten ottaa Jukka Tammi 95 -nevogörgötmaiset tanssimoovit KKK:n kunniaksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Täällä Hämeenlinnassa paistaa aurinko.
Joensuussa on iltapäivän ja illan satanut kuin saavista, vaan ei se haittaa. Nyt pitää vähän ottaa, kun näyttää uhkaavasti siltä että ensi viikolla minä, tyhjästä aloittanut, olen 115 tonnia velkaa.

Loukkaannuin eteisessä kotiinpaluutani odotelleesta 90 euron vesilaskusta niin verisesti, että tänä iltana en kyllä talousveteen perkele koske!
Eihän veteen voi koskea muutenkaan. Kalat nussii siinä, se ei maistu millekään eikä humalluta edes. Ihan turha aine.

minä en alkoholiin kyllä ihan heti koske!
Niin niin, juu juu.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Joensuussa on iltapäivän ja illan satanut kuin saavista, vaan ei se haittaa. Nyt pitää vähän ottaa, kun näyttää uhkaavasti siltä että ensi viikolla minä, tyhjästä aloittanut, olen 115 tonnia velkaa.

Eikös sirkusnorsujen pitäminen Suomessa ole kielletty?

Juhlan paikka KKK tonnikerhoon. Mutta missä ovat juhlajuomat? Missä seremoniamestari? Missä jatkot?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nyt pitää vähän ottaa, kun näyttää uhkaavasti siltä että ensi viikolla minä, tyhjästä aloittanut, olen 115 tonnia velkaa.
Kauluspaitojako meinasit ostella?

Niinjuujutteluun sen verran, että yksi väliviikko ja se "heti" on ohitettu ja sitten koittaa "taas".

Vaan hauskaa iltaa tänne. Minä alan olla poissa promillein vaikutuksesta, joten täältä tähän.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Nyt pitää vähän ottaa, kun näyttää uhkaavasti siltä että ensi viikolla minä, tyhjästä aloittanut, olen 115 tonnia velkaa...

Pärkkele, jokunen kk sitten tipahti alle satkun, joten pitäis kai tehrä asialle jotain... Ja muuten, aikalailla 0-pisteestä lähdetty myös, joten jotain saatu aikaan...

Tänään olis jostain syystä sellainen "näin rakennamme sielun" -fiilis... Syytä ei tiedä, mutta olut antanee vastauksen, joskus.

Ja niille, joita ei vähempää voisi kiinnostaa Touko Pouko, niin soitampa jotain, mitä sattuu, vaikka ylläri pylläri Jossun Nothing else matters..
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ja niille, joita ei vähempää voisi kiinnostaa Touko Pouko, niin soitampa jotain, mitä sattuu, vaikka ylläri pylläri Jossun Nothing else matters..

Perkele! Jergus ansaitsee tällä viestillään koskemattomuuden KK-ketjussa ensiviikon lauantaihin asti. Te muut, te tulette joutumaan äänestykseen, jossa valitaan edustaja selvinpäin ja asiallisena-ketjuun.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perkele! Jergus ansaitsee tällä viestillään koskemattomuuden KK-ketjussa ensiviikon lauantaihin asti. Te muut, te tulette joutumaan äänestykseen, jossa valitaan edustaja selvinpäin ja asiallisena-ketjuun.
Jergus ei kyllä ansaitse yhtikäs mitään tällä valinnallaan. Ainoa oikea ko biisin esittäjä on Metallica.Piste.
Jotkut asiat vaan ovat niin kuin ne ovat.

Iltaa vaan kaikille (muille :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös