cosmic_rodeo
Jäsen
Nyt kaikki voi sitten ottaa Jukka Tammi 95 -nevogörgötmaiset tanssimoovit KKK:n kunniaksi.
Missä mun munasuojat on?
Nyt kaikki voi sitten ottaa Jukka Tammi 95 -nevogörgötmaiset tanssimoovit KKK:n kunniaksi.
Missä mun munasuojat on?
Joensuussa on iltapäivän ja illan satanut kuin saavista, vaan ei se haittaa. Nyt pitää vähän ottaa, kun näyttää uhkaavasti siltä että ensi viikolla minä, tyhjästä aloittanut, olen 115 tonnia velkaa.Täällä Hämeenlinnassa paistaa aurinko.
Eihän veteen voi koskea muutenkaan. Kalat nussii siinä, se ei maistu millekään eikä humalluta edes. Ihan turha aine.Loukkaannuin eteisessä kotiinpaluutani odotelleesta 90 euron vesilaskusta niin verisesti, että tänä iltana en kyllä talousveteen perkele koske!
Niin niin, juu juu.minä en alkoholiin kyllä ihan heti koske!
Jäikö se sitten Jukka Tammelle? Videota
Joensuussa on iltapäivän ja illan satanut kuin saavista, vaan ei se haittaa. Nyt pitää vähän ottaa, kun näyttää uhkaavasti siltä että ensi viikolla minä, tyhjästä aloittanut, olen 115 tonnia velkaa.
Kauluspaitojako meinasit ostella?Nyt pitää vähän ottaa, kun näyttää uhkaavasti siltä että ensi viikolla minä, tyhjästä aloittanut, olen 115 tonnia velkaa.
Mitä shampoota sä muuten käytät?
Ei oo tukkaa.Mitä shampoota sä muuten käytät?
Ei oo tukkaa.
Nyt pitää vähän ottaa, kun näyttää uhkaavasti siltä että ensi viikolla minä, tyhjästä aloittanut, olen 115 tonnia velkaa...
Ja niille, joita ei vähempää voisi kiinnostaa Touko Pouko, niin soitampa jotain, mitä sattuu, vaikka ylläri pylläri Jossun Nothing else matters..
Jergus ei kyllä ansaitse yhtikäs mitään tällä valinnallaan. Ainoa oikea ko biisin esittäjä on Metallica.Piste.Perkele! Jergus ansaitsee tällä viestillään koskemattomuuden KK-ketjussa ensiviikon lauantaihin asti. Te muut, te tulette joutumaan äänestykseen, jossa valitaan edustaja selvinpäin ja asiallisena-ketjuun.
Jergus ei kyllä ansaitse yhtikäs mitään tällä valinnallaan. Ainoa oikea ko biisin esittäjä on Metallica.Piste.
Perkele! Jergus ansaitsee tällä viestillään koskemattomuuden KK-ketjussa ensiviikon lauantaihin asti.
Se voi muuten olla niin. Joskus niitä lie ollut, muistelen.Eikös sirkusnorsujen pitäminen Suomessa ole kielletty?
Pitäisi kai, kun aina kutistuvat pesussa vatsan kohdalta. Lisäksi 90 neliötä rivitaloa.Kauluspaitojako meinasit ostella?
No mitäs Helmi?
Perkele! Jergus ansaitsee tällä viestillään koskemattomuuden KK-ketjussa ensiviikon lauantaihin asti. Te muut, te tulette joutumaan äänestykseen, jossa valitaan edustaja selvinpäin ja asiallisena-ketjuun.
Hyvältä. Valitsin kaljuuden, ennen kuin se ehti valita minut.Ja Kalsarikänniketjun viesti numero 25000 osui nimimerkki Evilin kohdalle! Viestissään Evil paljasti olevansa päälaeltaan karvaton. Onnea!
Miltä nyt tuntuu?
Jergus ei kyllä ansaitse yhtikäs mitään tällä valinnallaan. Ainoa oikea ko biisin esittäjä on Metallica.Piste.
Jotkut asiat vaan ovat niin kuin ne ovat.
Hyvältä. Valitsin kaljuuden, ennen kuin se ehti valita minut.
Taidat olla näkijä. Juuri tässä gradua aloittelen, ja nimenomaan mediakasvatukseen liittyvää. Katso ensi yönä huominen lottorivi ja laita mulle yv:nä, kun tuollaisia meedion kykyjä näköjään on.Tulipa tuossa mieleeni, että näin toissayönä hieman erikoista unta. Selasin siinä tulevan lukukauden kurssilistoja. Kursseja oli ihan vitusti, varmasti pitkälle toistasataa. Tilanne ahdisti muutenkin, mutta kun mediakasvatuksen kurssin kohdalle oli merkitty opettajaksi Evil. En tiedä, oliko kyseessä Jatkoajan nimimerkki Evil, mutta siltikin huolestuin.