Kalsarikänniketju

• 5 306 630
  • 66 750

ditrim

Jäsen
No perkele, tämähän on hienoa! Erittäin paljon onnea KKK! Totean tähän vielä timojutilamaisesti, että kiitos kuuluu koko joukkueelle.

Todellakin cheers!

Tulee muuten 25000 viestiäkin täyteen jo tämän illan aikana. Saa nähdä, kuka kyseisen kunnian osakseen saa.

Heheee, itsellänikin paukahti juuri 700. viesti.

Onneksi olkoon Kalsarikänniketju (lue dressman-mainos -äänellä).
Nyt kaikki voi sitten ottaa Jukka Tammi 95 -nevogörgötmaiset tanssimoovit KKK:n kunniaksi.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Täällä Hämeenlinnassa paistaa aurinko.
Joensuussa on iltapäivän ja illan satanut kuin saavista, vaan ei se haittaa. Nyt pitää vähän ottaa, kun näyttää uhkaavasti siltä että ensi viikolla minä, tyhjästä aloittanut, olen 115 tonnia velkaa.

Loukkaannuin eteisessä kotiinpaluutani odotelleesta 90 euron vesilaskusta niin verisesti, että tänä iltana en kyllä talousveteen perkele koske!
Eihän veteen voi koskea muutenkaan. Kalat nussii siinä, se ei maistu millekään eikä humalluta edes. Ihan turha aine.

minä en alkoholiin kyllä ihan heti koske!
Niin niin, juu juu.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Joensuussa on iltapäivän ja illan satanut kuin saavista, vaan ei se haittaa. Nyt pitää vähän ottaa, kun näyttää uhkaavasti siltä että ensi viikolla minä, tyhjästä aloittanut, olen 115 tonnia velkaa.

Eikös sirkusnorsujen pitäminen Suomessa ole kielletty?

Juhlan paikka KKK tonnikerhoon. Mutta missä ovat juhlajuomat? Missä seremoniamestari? Missä jatkot?

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nyt pitää vähän ottaa, kun näyttää uhkaavasti siltä että ensi viikolla minä, tyhjästä aloittanut, olen 115 tonnia velkaa.
Kauluspaitojako meinasit ostella?

Niinjuujutteluun sen verran, että yksi väliviikko ja se "heti" on ohitettu ja sitten koittaa "taas".

Vaan hauskaa iltaa tänne. Minä alan olla poissa promillein vaikutuksesta, joten täältä tähän.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Nyt pitää vähän ottaa, kun näyttää uhkaavasti siltä että ensi viikolla minä, tyhjästä aloittanut, olen 115 tonnia velkaa...

Pärkkele, jokunen kk sitten tipahti alle satkun, joten pitäis kai tehrä asialle jotain... Ja muuten, aikalailla 0-pisteestä lähdetty myös, joten jotain saatu aikaan...

Tänään olis jostain syystä sellainen "näin rakennamme sielun" -fiilis... Syytä ei tiedä, mutta olut antanee vastauksen, joskus.

Ja niille, joita ei vähempää voisi kiinnostaa Touko Pouko, niin soitampa jotain, mitä sattuu, vaikka ylläri pylläri Jossun Nothing else matters..

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ja niille, joita ei vähempää voisi kiinnostaa Touko Pouko, niin soitampa jotain, mitä sattuu, vaikka ylläri pylläri Jossun Nothing else matters..

Perkele! Jergus ansaitsee tällä viestillään koskemattomuuden KK-ketjussa ensiviikon lauantaihin asti. Te muut, te tulette joutumaan äänestykseen, jossa valitaan edustaja selvinpäin ja asiallisena-ketjuun.

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perkele! Jergus ansaitsee tällä viestillään koskemattomuuden KK-ketjussa ensiviikon lauantaihin asti. Te muut, te tulette joutumaan äänestykseen, jossa valitaan edustaja selvinpäin ja asiallisena-ketjuun.
Jergus ei kyllä ansaitse yhtikäs mitään tällä valinnallaan. Ainoa oikea ko biisin esittäjä on Metallica.Piste.
Jotkut asiat vaan ovat niin kuin ne ovat.

Iltaa vaan kaikille (muille :)

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Noniiin.. Rahaa rahaa.. näyttääkö siltä että ei ole rahaa?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue

Herranen aika, minkälaista profetiaa pukkaa, eikä kello ole vielä yhdeksääkään, ja vielä uusissa housuissa!

Ilmoittaudun siis tällä viestillä mukaan turhuuteen, tapainturmellukseen ja pohjoisten kansojen kiirastuleen johtavaan arvontaan mukaan.

Onnea KKK, ja kansamme kunniakkaat röpöttelijät, ynnä muut tapain turmellusta vastustavat henkilöt ja löttäret tämän merkki päivän johdosta!

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja Kalsarikänniketjun viesti numero 25000 osui nimimerkki Evilin kohdalle! Viestissään Evil paljasti olevansa päälaeltaan karvaton. Onnea!

Miltä nyt tuntuu?
Hyvältä. Valitsin kaljuuden, ennen kuin se ehti valita minut.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Jergus ei kyllä ansaitse yhtikäs mitään tällä valinnallaan. Ainoa oikea ko biisin esittäjä on Metallica.Piste.
Jotkut asiat vaan ovat niin kuin ne ovat.

Nooh, nooh! Kohta kai väität, että joku britti, john lennon ( pienellä kirjoitettuna) olis muka jotain, hä? Kyllähän Jossu ( isolla) pesee tuollaiset ihan kuus- nolla. No, oppia ikäkaikki.... Jollain brittiressukalla ei juurikaan ollut edes mitään annettavaa musiikille!

Hyvältä. Valitsin kaljuuden, ennen kuin se ehti valita minut.

Erinomaista.

Naiset muuten pitävät kaljuista miehistä, vaikka kyllähän te kaikki sen jo tiesitte. Minäkin hiuksekkaana läskinä olin asiasta tietoinen.

Tulipa tuossa mieleeni, että näin toissayönä hieman erikoista unta. Selasin siinä tulevan lukukauden kurssilistoja. Kursseja oli ihan vitusti, varmasti pitkälle toistasataa. Tilanne ahdisti muutenkin, mutta kun mediakasvatuksen kurssin kohdalle oli merkitty opettajaksi Evil. En tiedä, oliko kyseessä Jatkoajan nimimerkki Evil, mutta siltikin huolestuin.

Eikös Mötley Crüen Home Sweet Home ole aivan hyvä kalsarikännittelybiisi? Tossa versiossa on vielä Dolby Stereot ja kaikki!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy