Tossa on muuten hyvä ystäväni Tossavainen rummuissa.Nyt menee kyllä Masa Maindsin puolelle. Tadadiidadei.
Tossa on muuten hyvä ystäväni Tossavainen rummuissa.Nyt menee kyllä Masa Maindsin puolelle. Tadadiidadei.
Nyt menee kyllä Masa Maindsin puolelle. Tadadiidadei.
Eikö olekin Hoffnarin vanilijasikarit poistuneet kauppojen hyllyiltä? Tästä häkeltyneenä kannoin kymmenen askia tallinnasta...Vaniljasikari on kieltämättä aina vastustamatonta.
Nyt menee kyllä Masa Maindsin puolelle. Tadadiidadei.
En jaksa lukea tämän päivän tuotoksia eikä oikeestaan kiinnostakaan vitun vertaa. Toivottavasti oksennatte lakanoille/akkojenne päälle ja kärsitte huomenna saatanan isosta kankkusesta ja morkkiksesta. Naurettavaa että isot miehet raportoi 10min välein tuntojaan johonkin vitun kalsarikänniketjuun. Valot päälle idiootit.
Hyvä kännibiisi!
Odotin kyllä Irwiniä. Vai muistinko ihan väärin?
Joensuun Wanhasta Jokelasta 2,5 viikkoa sitten viimeksi vaniljasikuria ostin. En tiedä mitä merkkiä se oli, olin juomassa, en makuja maistelemassa. Parasta sikuria ostin huhtikuussa 2007 Brysselin lentokentältä. Niin pehmeä maku. En muista merkkiä. Vaan se oli liian hyvää. Täydellistä. Pehmeää.Eikö olekin Hoffnarin vanilijasikarit poistuneet kauppojen hyllyiltä? Tästä häkeltyneenä kannoin kymmenen askia tallinnasta...
Menkää jo nukkumaan siitä...
Mulla on paha olla ja se siitä.
Furtaadon Nelliä livenä: All good things (come to an end)
Jos ajoin miinaan niin sitten ajoin.
Oulussa parista juottolasta saapi myös vaniljasikareita, mutta ass-marketeista niitä ei enää tahdo löytyä. Täytyy alkaa reissuilta kantaa isin tuliaisiksi muutama aski laadukkaampia kääryleitä.Joensuun Wanhasta Jokelasta 2,5 viikkoa sitten viimeksi vaniljasikuria ostin. En tiedä mitä merkkiä se oli, olin juomassa, en makuja maistelemassa. Parasta sikuria ostin huhtikuussa 2007 Brysselin lentokentältä. Niin pehmeä maku. En muista merkkiä. Vaan se oli liian hyvää. Täydellistä. Pehmeää.
Ei meille vakiojäsenille ainakaan se ryyppypäivä merkkaa yhtikäs mitään. Jollain tapaa olet kyllä oikeassakin, komppaan isolti, mutta en kaikessa. Saapihan täällä viikonloppujuojatkin olla. Tietenkin saa.Menkää jo nukkumaan siitä...
Ajoit.. avojääpommiin.. samaten -oo- .. Grattis ;)