Kalsarikänniketju

  • 5 240 606
  • 66 676

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vaihdoin sikariin.
Oliko tämä hauskuusvastaus, vaiko faktiota? Nimittäin, lähentelee mahdottomuutta olla humalnousussa savustelemati. Selvänä ei mitään ropleemaa tässä asiassa. Vaniljasikari on kieltämättä aina vastustamatonta.

No et sie mikään vitun Sauri ole, kuhan kyssyin.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Tää video oli aikoinaan Windows95:sen laajennuksen asennuslevykkeen mukana.
Muutenkin tuo muistoja varhaisnuoruudesta. Lauantai-iltapäivät ja Onnen Päivät.

Ejjj perkele, niin olikin! Se oli sitä MULTIMEDIAA! Mainio biisi edelleen. Evilille toteamus, että täälläkin on siirrytty itsepetoksessa kännisikarilinjalle. Enhän minä tupakoi...
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
En jaksa lukea tämän päivän tuotoksia eikä oikeestaan kiinnostakaan vitun vertaa. Toivottavasti oksennatte lakanoille/akkojenne päälle ja kärsitte huomenna saatanan isosta kankkusesta ja morkkiksesta. Naurettavaa että isot miehet raportoi 10min välein tuntojaan johonkin vitun kalsarikänniketjuun. Valot päälle idiootit.

Helvetin hyvä fiilis!

Huomennna varmaan karmea darra ja morgan. Mutta se on elämää..

Ime Nakki.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Menkää jo nukkumaan siitä. Otttakaa olutta silloin kun se tuntuu hyvältä. Nyt teillä on joku vitun viikonloppu-rutiini menossa. Kelaatte jo maanantaina et vittu jee, pe ja la otetaan kaljaa ja mennään liekittämään kalsarikänniketjuun. Ammattilaiset ottaa silloin kun siltä tuntuu mutta tuntuu että tänne tullaan vaan uhoamaan viikonloppuisin kun olen töissä 8h/vrk kortin kanssa tai on ainankin ollut. Yms.. ei se vakkaripaikka duunissa tee teistä yhtään parempia ihmisiä kun meistä millä ei juuri nyt ole sitä vakituista työtä. Joo, heitetään Bomfunkin Freestylerit soimaan ja otetaan viskilekasta karmeeta naukkua. Tää ei oo vittuilua eikä TODELLAKAAN henkilökohtaista ketään kohtaa. Mulla on paha olla ja se siitä. Hyvää illanjatkoa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Eikö olekin Hoffnarin vanilijasikarit poistuneet kauppojen hyllyiltä? Tästä häkeltyneenä kannoin kymmenen askia tallinnasta...
Joensuun Wanhasta Jokelasta 2,5 viikkoa sitten viimeksi vaniljasikuria ostin. En tiedä mitä merkkiä se oli, olin juomassa, en makuja maistelemassa. Parasta sikuria ostin huhtikuussa 2007 Brysselin lentokentältä. Niin pehmeä maku. En muista merkkiä. Vaan se oli liian hyvää. Täydellistä. Pehmeää.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Joensuun Wanhasta Jokelasta 2,5 viikkoa sitten viimeksi vaniljasikuria ostin. En tiedä mitä merkkiä se oli, olin juomassa, en makuja maistelemassa. Parasta sikuria ostin huhtikuussa 2007 Brysselin lentokentältä. Niin pehmeä maku. En muista merkkiä. Vaan se oli liian hyvää. Täydellistä. Pehmeää.
Oulussa parista juottolasta saapi myös vaniljasikareita, mutta ass-marketeista niitä ei enää tahdo löytyä. Täytyy alkaa reissuilta kantaa isin tuliaisiksi muutama aski laadukkaampia kääryleitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös