Kalsarikänniketju

  • 5 245 586
  • 66 703

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Debi ei vedä vertoja Jossulle... ettäs tiedätte. Öitä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ilkka Pikkaraiselle surullisia uutisia, Neil Young on jumala
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei Johannan tarvi jakaa mua kenenkään kanssa. Ollaan onnellisia nykyisellään, toi aiempi oli vaan minun uhoa, ettei ala ihan itsestäänselvyytenä pitää.

Silti Azul on ihku.

Niimpä tietysti. Ettei tässä nyt vaan ois pahemman luokan operaatio meneillään. Minä en tuota ihku sanaa käyttäisi, mutta onhan se Azul. Ei pidä alkaa uhota, kun voi menettää sen tärkeimmän.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Vapaaehtoisesti?

Sanotaan puolivapaaehtoisesti.

Niimpä tietysti. Ettei tässä nyt vaan ois pahemman luokan operaatio meneillään. Minä en tuota ihku sanaa käyttäisi, mutta onhan se Azul. Ei pidä alkaa uhota, kun voi menettää sen tärkeimmän.

No Johku on mun missio!!! Mut ei se poista sitä että Azul on mainio ihminen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
"Satu päättyi näin ja lapset käyvät jo nukkumaan siis hyvää yötä."
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tottakai otan. Ihmisillä on jokin kumma visio puhtaudesta, mitä nämä mansonit ja muut rikkovat joten olen näiden puolella.

Jämerästi päätetty. Naama sillä ainakin putsausta tartteis. Ei, ku se oli sitä meikkiä. Mutta musiikki ratkaisee, ja jos siitä tykkää, niin vapaasti vain. Ei ole minun suosikkeja mutta ehkä vielä joskus.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Jämerästi päätetty. Naama sillä ainakin putsausta tartteis. Ei, ku se oli sitä meikkiä. Mutta musiikki ratkaisee, ja jos siitä tykkää, niin vapaasti vain. Ei ole minun suosikkeja mutta ehkä vielä joskus.

Muutama ihan ok biisi Mansonilla on, mutta pääasiassa ei ole mun paholaisen kakku. Mutta kuis muut sankarit vieläkö jaksaa painaa päätyyn saakka vai joko nukkumatti houkuttaa?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Muutama ihan ok biisi Mansonilla on, mutta pääasiassa ei ole mun paholaisen kakku. Mutta kuis muut sankarit vieläkö jaksaa painaa päätyyn saakka vai joko nukkumatti houkuttaa?

Muut puhukoon puolestaan. Jaksaa, mutta olut loppuu. Niin ja jos ei kukaan muu, niin minä. Viimeinen laulu tähän saumaan.

Viimeisen laulun valmiiksi sain
Tummimman soinnun kitarastain
Viimeisen laulun valmiiksi sain
Siihen mä syksyn sävelet hain.

Hyvää yötä!
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Nalle Puh ja Nasu törpöttelivät. Olut loppui ja Puh soitti Tikrun tuomaan lisää.
-Voin tuoda,mutta missä olette?
-IHAAAAN PIHAAALLA!

Ja joo, vituttaa.
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nalle Puh ja Nasu törpöttelivät. Olut loppui ja Puh soitti Tikrun tuomaan lisää.
-Voin tuoda,mutta missä olette?
-IHAAAAN PIHAAALLA!

Ja joo, vituttaa.

PuhHuijaa!!

Olenko täällä yksin? Ei minunkaan pitäisi olla, huomenna illalla kuitenkin töihin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
...vai joko nukkumatti houkuttaa?

Kutakuinkin. Näin se on nähtävä, mutta säälistä kävin nostamassa ketjun ylos, ettei ihan unohdu.

Voimassaolevan kanssa bastussa tuli luurattua ja sain sille pakko syötettyä Jossua. Oli siis äsken esiitymässä, mutta en muisanu tsekata, et millä lauteilla. Kova oli keikka kuitenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös