Kalsarikänniketju

  • 5 245 821
  • 66 703

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Närästää täälläkin, pitänee ottaa Nexium.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minua ei närästä yhtään mutta otan silti snapsun.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
rai rai, närästä ei. Pitänee siis ottaa jotakin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja aamu napsautetaan sujuvasti käyntiin Long Drink -juomalla. Asuna kalsarit ja kylpytakki, olo pikkuisen pohmeloinen mutta kyllä tämä tästä. Pari lonkeroa, sitten kahvit ja jotain syötävää. Sen jälkeen taidan napata hallitut päiväkännit.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Aiot siis muuttaa juomatapojasi?

On ollut ilo taas lueskella tätä ketjua, se on antanut lohtua tähän 69 tunnin työvuoroon, 7 tuntia jäljellä ja sen jälkeen vichy vaihtuu kesäloman aloittavaan kylmään tuoppiin...
Joo, jos kokeilisi sivistyneesti välillä.

69 tuntia... et kai työskentele Keskustan puoluetoimistossa?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Äänestys:

Korkkaako Vanha Len tänään? Kaksi puoltavaa ääntä riittävät sovittamaan kyynerpäätä pullon pohjaan. Vaikuta ja äänestä!
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Äänestys:

Korkkaako Vanha Len tänään? Kaksi puoltavaa ääntä riittävät sovittamaan kyynerpäätä pullon pohjaan. Vaikuta ja äänestä!

Tottakai! mitä sitä lopettamaan jos on vauhti päällänsä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No niin...kaksi ääntä ratkaisi. Kippis! Hetken jo pelkäsin, että teette källit:)
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
puolitoista pulloa valkoviiniä kohta tuhottu..alkaa olemaan nälkäkin. pitäs keksiä jotain.

Edit. En edes pidä juurikaan viinistä, mutta ei nyt voi roskiinkaan heittää kun molemmat oli jo avattuja, mutta lähes täysiä.
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Juhannus tuli vietettyä yövuoroissa ja nyt olisi sitten aika ottaa se mikä jussina jäi ottamatta... ;)

Äsken jäin yksinkin, joten mikäs tässä on ottaessa...

Työt pitää tehä silloin kun niistä maksetaan enemmän ja taas lärvit vetää silloin kun työn teosta maksetaan vähemmän... Tää on mun juhannus!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Shermi in da house. Olen nyt onnistunut tuhoamaan kaksi näppistä viinalla reilussa kuukaudessa joten haluaisin värvätä itselleni naputtajan aina kun kirjoittaa Jatkoaikaan. Palkkana saa hieroa mun jalkoja ja hakea lisää kaljaa kaapista. Ja jos on nainen niin suikkarit on myös ihan ok ja niistä tulee tippi keston mukaan.

Juomana toiminut tänään raaka viina ja probably the best beer in the world. Tilasin myös 3 pizzaa joista 2 tuhottu. Vatan Special. Nyt lisempää juomaa ja vähän hyvää musaa : Rick Astleyn suurin hitti -> http://www.youtube.com/watch?v=UfX8kOFbYuE&feature=related

pienellä muokkauksella tosin koska alkuperäistä musaa ei kuuntele kukaan. Kiinnittäkää huomiota kuumiin tanssiliikkeisiin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Täällä edelleen ollaan messissä...

Täs ny on menny sidukkaa, lonkkua, Santtua ja votkaa ihan tasasesti... On yritetty pitää itteään vauhdissa Facen ja Youtuben avulla jne...

Äsken jouduin grillaan ja syömään koko paketillisen makkaraa kun broidi toi viikonloppuna HK:lta ja niistä meni pvm vanhaksi jo eilen... :D

No ny vaan juotavaa, juotavaa, juotavaa...
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mites on Vilperi, laittaisitko Nicolee siis tätä Hamiltonin muijaa? Mun flesutilaus on sinetöintiä vailla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös