Kalsarikänniketju

  • 5 249 444
  • 66 712
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ennen tämä on ainakin ollut toisin päin. Perinteinen lonkero on ginin ja greipin sekoitusta. Kaupan lonkerot taas ovat olleet käymisteitse valmistettua kuraa lainsäädännöstä johtuen.

Menikö se niin päin? No, oli miten oli, ne monet olvin ja sinebrychoffin lonkerot eli ne ei-alkuperäiset lonkerot ovat joka tapauksessa kuraa, kuten sanoitkin.

Nyt kun tarkemmin mietin, niin vähän tasokkaammissa yökerhoissahan ne sekoittavat itse lonkeronsa, kaiken maailman onneloissa juottavat (koffin) pullotavaraa. Ero on huikea itse sekoitetun hyväksi.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei ristus. Pitäis varmaan jo lopetella, muttqa tuskin tästä loppua tulee ennen aamua. Lautturi aina vaan. Oisko kellään heittä M1 paperilla?
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Jaahas. Wolfsburg on Saksan mestari eli sille siis. Hienoa ettei etelä-Saksan mahtisonnit saaneet yhtäänmitään vaan Felix pokkasi jälleen sulan hattuunsa. Pikkasen vituttaa kun UK:n piti katkaista lähetys ennen salaattilautasen nostetelua ettei Yleisurheilun maailma vain jää väliin, mutta lisää kaljaa siis se auttaakoon. Tää päivä siis mennyt tissutellessa ja FM09:ä ja änäriä pelatessa niin ja futista katellessa kelin ollessa sitä itseään. Vielä saunaa lisäksi niin siinäpä sitä.

PMMP:stä on sanottava ettei oo oikein meikäläistä varten tehtyä. Kyllähän rouvia kuuntelee, mutta siinäpä se. Ei vaan anna sitä jotain.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
PMMP:stä on sanottava ettei oo oikein meikäläistä varten tehtyä. Kyllähän rouvia kuuntelee, mutta siinäpä se. Ei vaan anna sitä jotain.

Eihän ne sitä jotain anna muillekkaan...pihtarit!

Tässä olutta otan ihan rauhalliseen tahtiin ja koetan keksiä jotain MUUTAKIN järkevää tekemistä. Onks kellään mitään ideoita?
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Nyt poksahtaa viides KOFF auki.

Ensimmäinen poksahti vasta täällä samaa tuotetta. Huh 50h työviikko takana ja nyt tarvis ruveta ensi viikonlopulle kattelemaan hotellia Kööpenhaminasta.

Media Player lista näyttää kutakuinkin tämmöiseltä;
Cheek - Eksä tiedä kuka mä luulen olevani
Herrasmiesliiga - Sirkus
Herrasmiesliiga - 112
Skandaali - Elämä on peli

Se on Herrasmiesliiga vitun mulkut
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Onks kellään mitään ideoita?

Ai ei meitin Henry Saarellakaan oo onnannut no jopa helpotti. Eikun PMMP soimaan. No jospa ei sittenkään.

Mun mielestä sä voisit laskea vaikkapa näkkileipiä kaapista tai kuunnella Matti Nykäsen koko tuotannon. Siinäpä se aika kuluu ja niin ihanan verkkaisesti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mukana ollaan. Kirjoittelen lissee myöhemmin kunhan ennätän. Työtä on tehty ja palkkaa saatu, palkalla ostettu alakomahoolia joten GO GO!!!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ai ei meitin Henry Saarellakaan oo onnannut no jopa helpotti. Eikun PMMP soimaan. No jospa ei sittenkään.

Mun mielestä sä voisit laskea vaikkapa näkkileipiä kaapista tai kuunnella Matti Nykäsen koko tuotannon. Siinäpä se aika kuluu ja niin ihanan verkkaisesti.

Tai ehkä voisin vaihtoehtoisesti pelata "läheltä piti" peliä. Viritetään hiirenloukku ja tökitään munalla sitä juustonokaretta pois siitä...joka kerta kun kykenee senjälkeen edes puhumaan, saa pisteen. Hat trick on tässä pelissä harvinainen, yleensä pelaaja lopettaa ensimmäisen palon osuttua kohdalle.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Hat trick on tässä pelissä harvinainen, yleensä pelaaja lopettaa ensimmäisen palon osuttua kohdalle.

Mä vanhana pesäpallistina ymmärtää kyllä teikäläisen pillun tarpeen. Mut nyt oli kaiketi haussa koko illan laatu viihdettä eikä mitään viiden sekunnin lohdutusta, joten meikäläisen ehdotukset go go!

Karpon parhaita tässä kattelen ja on kyllä urpon onnistunut joskus löytämään. Ei helvetti. Kohta kuitenkin saunaan jospa sitä heittäis löylyä kiukaalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös