Suonikohju
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- The Reds, Oulun Kärpät
No nii, emäntä lähti ja läpit nukkuu. Elekää huoliko Yön keikalle se män eiku menox....tsup. Tämä oli vasta ensimmäinen ennen edellistä, niih.
iiron_troikka kirjoitti:Itseasiassa mielestäni kalsarikännäys on aika riskaabelia puuhaa. Riippuu tietysti mitä päissään tekee, mutta mielestäni puheseuran puuttuminen humalassa, kännykän läsnäolo sekä Internetin käyttömahdollisuus ovat erinomainen kombinaatio johonkin loistoideaan.. (eli itsensä munaamiseen, pääasiassa). Tietysti riski pienenee jos pysyy tissuttelussa, mutta viinan ominaisuudet tuntien tämä on erittäin epätodennäköistä.
Lienenkö koskaan kalsonkikänniä harrastanut, joskus ehkä sinnepäin että tullut oltua liian päissään että olisi viitsinyt mennä baariin. Lasketaanko sitä kalsarikännäykseksi, ei kai? Jotenkin vaan sitä viinaa pitää juoda porukassa ja on täysin mahdotonta olla niin ettei ota kehenkään mitään kontaktia humalassa ollessaan (kuten jo tämä ketju todistaa, päissään on päästävä avautumaan).
Messenger, Jatkoaika, Jypin keskustelusivut ja Kännykkä. Ovat aiheuttaneet allekirjoittaneelle "muutaman" moraalisen krapulan...iiron_troikka kirjoitti:Itseasiassa mielestäni kalsarikännäys on aika riskaabelia puuhaa. Riippuu tietysti mitä päissään tekee, mutta mielestäni puheseuran puuttuminen humalassa, kännykän läsnäolo sekä Internetin käyttömahdollisuus ovat erinomainen kombinaatio johonkin loistoideaan.. (eli itsensä munaamiseen, pääasiassa). Tietysti riski pienenee jos pysyy tissuttelussa, mutta viinan ominaisuudet tuntien tämä on erittäin epätodennäköistä.
Millos matskut tulee jakoon? Jos moisesta ääneen älähtää, niin se automaattisesti meinaa tietysti sitä, että muille kans!Kapo 00 kirjoitti:Velipoika oli ladannut/nauhottanut minun edellisen yön avautumisia omalle kovalevylleen ja editoinut niistä: Best of Kapo..
Uteliaisuudesta pitäisi asettaa 25 vuoden ehdoton tuomio aina. Ja vielä pakkotyölaitoksessa. Kerpele. Ja minä en ikinä juo mitään muuta kuin vettä. Se, jos siihen jotain sekoitettu, ei voi olla minun syyni. Aina olen tarkistanut, että juomassa on nestettä ja kaatamalla lasiini niin sen ilman virhemarginaalia voinut todentaa. Onkos kello jo tuon verran? No sitten mars töihin... Eikun köh. Nythän on mulla lomaa. Ehkä sitten voin jatkaa veden juomista vielä koko viikon. Palataan asiaan arvoisat kirjoitusystäväni.Ted Raikas kirjoitti:Millos matskut tulee jakoon? Jos moisesta ääneen älähtää, niin se automaattisesti meinaa tietysti sitä, että muille kans!
No, siinä tapauksessa itse lusisin tällä hetkellä noin 5975 vuotta kakkua. Vähintään.Cougar kirjoitti:Uteliaisuudesta pitäisi asettaa 25 vuoden ehdoton tuomio aina. Ja vielä pakkotyölaitoksessa. Kerpele.
Jet Pilot kirjoitti:Aijai, työviikko takana, sauna lämpiämässä, hyvää musiikkia stereoissa ja olutta jääkaapissa.
Ei ole kalsarikännien voittanutta: rahaa ei mene nimeksikään, mitään ei huku eikä voi nolata itseään. Tosin tuo itsensä nolaaminen voi nykyaikana onnistua tekstiviestien ja kännipuheluiden avulla.
Borgie kirjoitti:Säälittävää? Kenties, ei tosin minun mielestäni..?
Hauskaa? Ehdottomasti!
Poltanpa vielä muutaman röökinkin, ja kuuntelen Soilworksia. Ruåttalaisia, perkeleet, mutta soittaa osaavat. Muita kunnon kansalaisia liikkeellä?
Tervehdys veli hyvä ! Näissä merkeissä jälleen tavataan ;) Mulla tosin tuo määrä on "hivenen" pienempi.duud kirjoitti:Kalsarikännit on tosiaankin jotakin niin puhdistavaa ja aitoa hommaa. Siinä ei oikeastaan ole muuta säälittävää, kuin oma elimistö. Hiljaisuus on mulle tämän illan teema. Juon muutaman oluen ( 12 ) ja vähän konjakkia ( 0,7 l ). Noh, Hennessyä varmaan jää muutama sormenleveys.
Mun mielestä voi. Vaan eikös sinunkin mielestä myös kylpytakki päällä, mutta ilman kalsareita voi vetää kalsarikännit ?duud kirjoitti:ps. voiko alasti vetää kalsarikännit?
bozik kirjoitti:Tervehdys veli hyvä ! Näissä merkeissä jälleen tavataan ;) Mulla tosin tuo määrä on "hivenen" pienempi.
Mun mielestä voi. Vaan eikös sinunkin mielestä myös kylpytakki päällä, mutta ilman kalsareita voi vetää kalsarikännit ?
Aika harvoin, otatko/annatko tulta ;)duud kirjoitti:Käytkös sä useinkin täällä? ;)
Näin sen täytyy olla. Paidoista ym. puhuu vaan hinaajat.duud kirjoitti:Mä olen ihan suoraviivaisesti ajatellut, että ilman päällyshousuja juotaessa ne on kalsarikänät. Jos ei ole edes sitä kylpytakkia, niin ne on perseet. ;)