jalkakikka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
jaahas! terve vaan kaikille, täydellä kaasulla mennään tämämkin ilta.
itse tykkään punaisesta enemmän jos on tarkoitus juoda ns. varpajaistyyliin. mukana ollaan täälläkin. päivän hyvä työ tehtynä ja nyt on koppa karhua kaadettavana.
Eikun meillä vielä vaan venaillaan, hiljaksiin. Ketjuuntumisella on tänään myös gravidin suostumus, joten moralistit pysykää loitolla. Tää musta oli tarkoitus varata ei-turenkilaisen lankomiehen fiksaatiolle siitä että varpajaisissa ei juoda kuin viskiä. Totesin sitten lopulta että "helmiä sioille", vaikkei se Lagavulinia olekaan. Joten hissukseen issekseen sitä siivutan.
Niin ja ainahan voi ostaa uuden pullon.
no eikä ko kik on vsta vetämäsä pohhjiii ja sitten -menossa krilillleelle otsaan tupla työttömän hist.. hitas... hitras... no vittu reposaarelaisen kurkkusalaatilla.onko kaikki täältä kadonnet johonlin paarii, vai miksi edellinen viesti-on kolmen tunnin takaa?
HIFKin mies perkele teki. Playoffeissa? Mitä on tämä?
Mitä? Jere pronssipelissäkö? Heittikö kaverillekin yhden pitkän vai vetikö sen ihan itse?
Ylösylös. Minä kun olen minä niin kaikki pitää tehdä vähän erilailla kuin muut. Tänään tehään pönttö! tänään? Tänään! Ostin kuohuviinin (ensimmäisen) mestaruuven kunniaksi tänään. Sen ynnä muuta juovununna. Onhan tämä, en mene yksityiskohtiin, ulkoruokinnassa vieläkin. Ekakerta, tältäkö se tuntuu?
Täällä napsahti ensimmäinen olut, ja ai juma kun tää on hyvää! Kyllä sitä heti tunnistaa vietetyn selvän viikonlopun kun maanantaina ei juurikaan vituta ja tiistaina pitää keksiä jotain muutakin ostettavaa kaupasta kuin olutta - ettei ihan juopoksi myyjä arvaisi.
Ei muuta kuin Sammolle kultaa!!