Kalsarikänniketju

  • 5 240 643
  • 66 676

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei tässä vielä Alkoon ole kerkiytynyt, kun näyttää tämä kahvikin menevän päähän. Perkeleen Presidentti! Jostakin Kolumbiasta kuitenkin poimittua, tietäähän sen miten siinä käy, persiinmyynniltä kivasti säästyneet lapsityöläiskahvinpoimijat ovat sujauttaneet kahvin sekaan jotain ihan muutakin.

Hyvän kaverini, siis pappani, hautajaisissa ei surettanut yhtään. Ajattelin vain, että nyt se perkele pääsi dementilaisvaivoistaan ja johan tuo elikin. Kertoi vielä terveenä tolkuissaan minulle, että vuoden 2000 haluaa nähdä ja sitten se saisi olla lotnamoro. Suunnilleen niinhän se sitten menikin. Kivat muistot ja henkinen perintö. En ole tunnevammainen psykopaatti, vaikken jaksa(nut) surrakaan. En minä sure paskallakäyntiäkään, ei se kuolema, oma, eikä toisten (olen jo nyt henkisesti, lapsettomana, valmistautunut lasteni kuolemaan, jottei sekään ahdistaisi), ole sen ihmeempää. Kierrätys on ihana asia!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ismo Alankoa tuli hetki DVD:ltä katsottua.
Nyt pieni tauko musiikissa ja keskityn kolmen vuoden takaisten finalistien kohtaamiseen ja tietysti oluen juomiseen.

Nam!
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Onneksi olen kännissä valmiiksi. Että voi kiekko taas vituttaa. Parempi voitti, ei siinä mitään, mutta kaksi harvinaisen kirvelevää tappiota peräkkäin .
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Olipahan radion perusteella melkoinen peli Slovenia-areenalla, eikä vähiten johtuen Kolehmainen-Savinainen tilanteesta.

Vielä vois kuunnella valmentajahhaastattelun, jos vaikka Alpo ois paikalla. Sit takasin Ismo Alangon DVD:n pariin. Oluttahan olen ottanuy kokoajan. Saatan saunassakin oiketa, koska se ois kohta lämpösenä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Itse tuossa tammikuussa 70 kipaleen Alangon triplaquattrosangiongen polttelin. Jos se on laitonta, niin siis tulitikuilla polttelin. Jos sekin on laitonta, kuten rahan polttaminen, niin polttaminen oli tässä yhteydessä vain metafora. Sama se Suomen lainsäädännölle, sen tunnen, kunhan en riko Turengin sää(n)töjä.

Kulkurin iltakalja. Se on minulle se kappale tällä hetkellä.

Nyt ei pysy mikään lapasessa, etenkään jutut.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nikolai Tumma Lager ja Youtubesta "Whose line is it anyway?":tä, esim.. Lätkä hieman vituttaa, oli vieraita enkä ehtinyt hallille. Ja toki tappiokin hieman.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Taas täällä kämpillä seiväshyppypaikalla. No joo. Saunat saunottu olut maistuu ja musiikkiakin luvassa, kunhan kuutti nukahtaa. Tulee muuten sanomista ja silleen. Miten muut mehumaijat?
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
En tiedä mehumaijoista, mutta tässä jonkin aikaa vielä NHL:ää lätkin kunnes siitä ei humalan takia enää mitään tule. Sitten varmaan siirryn musiikin pariin. Vituttaa vaan ja lujaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
NHL:ää lätkin kunnes siitä ei humalan takia enää mitään tule.
Kävin sitten hakemassa punkkuni jälkeen 8 Karhua. Siis huomattakoon iso alkukirjain, pienellä alkukirjaimella se vasta suoritus olisikin, toisin kuin tämä suorite.

Niin, NHL98 oli kaikkien aikojen paras. Tappelussa lättyyn ja sitten 5 minuuttia ylivoimaa. Se lyhin peliaika ja paras kauteni oli se, kun maalieroni 82 pelin jälkeen oli 827-10. Kaikista peleistä voitto. Paras voitto oli, kun Chicagon voitin 26-0. Onkos tahtookirjoittaa tuota änäriä kosolti, saati lain, pelannut?

Ja Formula97 oli paras formulapeli. Voi sitä Monacoa. 1.10 ja jotakin, kyllä me serkun kanssa sitä hinkattiin. Ja C64:lla Decahtlonia, Flipperiä. Socceria ja Boulder Dashia. Slap shot, heh heh.

EDIT: Ei jumaleissön. Uutisvuodossa nyt kaksi jäsentä, joiden kanssa olen viettänyt aikaa baaritiskillä ja toisen kanssa jopa baaritiskin lisäksi jatkoilla. En ole varma, että ahdistaako nyt. Ei vissiin. No ehkä varttiahdistus. Vaikkei syytä olekaan.

EDIT2: Terveisin, perskärpänen
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Onkos tahtookirjoittaa tuota änäriä kosolti, saati lain, pelannut?

O. Ainoat asiat oikeastaan, mitä mulle on siitä pelistä jäänyt mieleen on ensinnäkin se, että sai yleisöltä hirveät suosionosoitukset, kun ajoi tuomarin levyksi avojäällä ja toisaalta se, että siinä ei Jagrilla ollut takatukkaa, vaikka oikeasti hällä vielä siihen aikaan oli. Melkoisia oraakkeleita EA:n pelintekijät näemmä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sitä NHL98:aa pelasimma varmaan vielä vuonna 2004. Harmi, kun tuli se sitten myytyä joskus. Pelasin sen 82 pelin runkosarjan arviolta 100 kertaa läpi. Ei ollut elämää, nyt on Jatkoaika.com.

C64:n Decahtlon oli JÄNNÄ peli. Sitä piti aikansa sauvoa, jotta tulos parani. Vieläkin muistan, että 10 lajin jälkeen ennätyksekseni jäi 11286 pojoa. Summer Games II:n keihäänheitto oli se kaiken alkusyy. 101,31m oli maksimi. Piti näpyttää nappia kuin autofireriä. Tuota kykyä olen kyllä sittemmin joskus hyödyntänyt toisillakin elämänalueilla... (köh, vähän hävettää myöntää)
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Miksi pitäis oi Käyttäjänimetön hävettää? Minä olen ainakin huomannut että C64 rämpytyspeleistä opituilla taidoilla on ollut monenlaista hyötykäyttöä reaalimaailmassa....

Jahans olipas hauska käydä frendiä kaupunkilla morjestamassa tuli samalla vetäistyä kunnon beconiburgeri ja litran tuopista olutta huolella, mutta perhana että etoi kun kaveri ja hänen tyttöystävänsä ovat niin rakastuneita. Hyvä etteivät tukehtuneet rakkauteensa, vitutti ikisinkkuna seurailla vierestä, varsinkin kun oltiin sporttibaarissa missä mahdollisuudet äijäröhinään olivat suuret. Kaveria kun asuinpaikkojen erillään sijaitsemisen takia ei tule paljoa nähtyä, niin silloin kun nähdään niin tuo succubus naiseksi on aina roikkumassa mukana, onko tämä reilua?

Ja linkkiwinettäjille: Cruachan Celtica Sabrina Boyz boyz boyz Sammy Fox Touch me nämä kaksi viimeisintä biisiä saivat pikkurakin punttiin tutinaa turhankin paljon silloin aikoinaan..
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Äijä(t) puhuu. En hienosäätäjistä tiedä, minä en näet ole erotellut kättä kyynärtaipeesta alaspäin osiin silloin, kun käsitöihin joutuu. Karskia kait. En tiedä. Toimi kuitenkin. Tai mistä minä tiedän, toimiiko.

Mutta joo, kalja virtaa edelleen ja musiikkivalintoja mietin tässä. Tosin NHL rupesi juuri kulkemaan. Päivän tappioputki vaihtui hirveisiin maali-ilotteluihin. Ei malta lopettaa.
 
Viimeksi muokattu:

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Olen ottanut ja otan vielä vähän lisää.

Miten homot runkkaa? Hakkaako ne hanskaan vai tökkiikö ne itseänsä jollain hanuriin? Voisko joku homo vastata? Kunhan kysyin.

Kolmosen leffassa pitäis esiinyä maailman vahvin mies vuodelta jotain; Jouko Ahola
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Kaikki nukkuu, ja homma jatkuu. Sammy Fox oli loistava flashback menneeseen. Tuli mieleen kaivaa vanhat kiekot esiin ja laittaa soimaan, mutta hokasin että en tiedä misää levyt on eikä perkele ole edes soitintakaan. Siinäpä korjauksen paikka lähitulevaisuuteen. Soitellaan sitten koneelta jotain kotiporukan mukaan metelimusiikkia tässä muuten oiva uusi tuttavuus 5 Finger Death Punch Toimii ainakin täällä. Tapsa karpaloa joukkoon, avot.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Aikamoista kalsarikännääjien aliarviointia tuo juutuuppilinkittäminen. Vaikka onhan se mukavuutta toki sekin, että kaikki on vain yhden klikkauksen päässä. Mutta se pitäisi kännisen mielen virkeänä, kun joutuisi houkuttelevan vinkin perusteella vähän itse kahnaamaan, ei sammuisikaan niin herkeästi.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Koffia, kun halvalla sai eilen kaupasta.

Niin ja pari kossurussian-versiointia, eli Saimaa Vodkaa yhdistettynä johonkin halpis-lonkerolightiin. Ihan hyvää näillä elementeillä.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Aikamoista kalsarikännääjien aliarviointia tuo juutuuppilinkittäminen.

Siis täh. Jos on kännissä, niin hyvähän nuista on kuunnella musaa eikä tarvi sekottaa koko konetta taikka taloa rymistelemällä kellareissa virittelemässä gramofoneja. Hermothan siinä menee. Jätetään toki linkit pois häiritsemästä. Lisää tapsaa äkkiä.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jos on kännissä, niin hyvähän nuista on kuunnella musaa eikä tarvi sekottaa koko konetta taikka taloa rymistelemällä kellareissa virittelemässä gramofoneja.

Just se oikeiden musiikkipelien huudattaminen on asiaa! ekö? Kukaanhan ei tunnusta kuuntelevansa musiikkia tietokoneen välityksellä? Ei ainakaan kotiteatteriin kytketyn tietokoneen välityksellä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös