Kalsarikänniketju

  • 5 237 131
  • 66 669

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Meikkis mukana, ensimmäistä kertaa.. wow!

Lasissa Kukko Pils soittimessa Dimmu Borgir, uunissa vs-perunoita, rouva ilmoitti tulevansa myöhässä.. huoneenlämmössä ulkofilettä odottamassa paistoa, ja pokeria kohta.. tämmöiseksikö tämä on mennyt....

meillä ei vielä ilmoitella, tulen kun tulen, muija tulee jos siinä ajassa ehtii. turha ottaa paineita
 

M10

Jäsen
Ostin sittarista halvalla Classic1836 White Lager -olutta ja tämä maistuu hieman oudolta. Vähän liian makeaa minun makuuni.

np. Jimi Henrdrix LIVE
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ostin sittarista halvalla Classic1836 White Lager -olutta ja tämä maistuu hieman oudolta. Vähän liian makeaa minun makuuni.

np. Jimi Henrdrix LIVE

Ostin sittarista kalliilla Carlsberging Litea, on sitten huomenna kevyessä kunnossa jäällä.

Sauna ja muutama olut, ehkä pari jäykkää, 0400 taju pois ja 1200 TKL kyytiin kohti keskustaa

Kuulostaa suunnitelmalta
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ostin sittarista halvalla Classic1836 White Lager -olutta ja tämä maistuu hieman oudolta. Vähän liian makeaa minun makuuni.

np. Jimi Henrdrix LIVE

Hartwall tekee yhtä edes joksikin kutsuttua olutta... Hartwall Gourmet vaalea ruoka olut.

Täysin kelvollinen pils, haastaa melkein Kukon
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Viskillä mennään täälläkin. Scotch whiskey Label 5. Ja kyllä muuten maistuu helvetin rankan viikon jälkeen.
Onneks on kaljaa ja viinaakin, ettei ala käymään tää ruokavalio liian ykspuoliseks. Sikarin ja röökinkin väliltä voi valita, että mikäs täsä.
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ostin sittarista halvalla Classic1836 White Lager -olutta ja tämä maistuu hieman oudolta. Vähän liian makeaa minun makuuni.

np. Jimi Henrdrix LIVE

Tai sitten siinä on syy miksi maistuu makealta.. jos halvalla sait.. tsekkaa päiväys. Joo, kyllä olutkin menee vanhaksi, pl pullossa kypsytettävät belgit yms.


Olueksi en kutsuisi moista klassikkia...
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
prkl, lasi tyhjä... Mitähän sitä sitten, josko punkkua vaiko Nokian Keisari Muncheneriä (maitokauppaversio) oikeahan on 5,7 pros.

Miten musta M10 tuntuu jotta koko meidän jengi nestetankkaa huomista varten...
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
prkl, lasi tyhjä... Mitähän sitä sitten, josko punkkua vaiko Nokian Keisari Muncheneriä (maitokauppaversio) oikeahan on 5,7 pros.

Miten musta M10 tuntuu jotta koko meidän jengi nestetankkaa huomista varten...

kapteeni käskee...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Viimeksi join alkoholia 27.12.2008. Ei tekisi oikeastaan mieli juoda mutta juuri siksi, kun ei tee - eikä ole tehnyt pitkään aikaan - mieli juoda, niin juuri siksi voisikin juoda, kun tietää, ettei ole lainkaan addiktoitunut alkoholin juomiseen. Kauppa olisi vieressä - ajatus jotenkin houkuttaisi. Vaan työlästä se on kaljaa kitusiin kitata, helpompaa vain olla. Pitäkää siis kaljanne, arvoisat kaupat.

Ei kun meen mä sittenkin hakeen kaljaa. Palataan!

EDIT: Nyt on parvekkeellani -15 asteen lämpötilassa 24 oluttölkkiä hakemassa optimaalista lämpötilaa juomatarkoitusta varten!
 
Viimeksi muokattu:

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jaahas, täällä pelaajat valmistautuvat peliin. Itsellä kohta 6-pack takana. Saunat on jo saunottu. Hirveästi en voi enää juoda, kun huomenna pitäisi viimeistään 12.30 jälkeen jo lähteä ajamaan kohti Valkeakoskea, kun navigaattori ilmoittaa matka-ajaksi melkein 2 tuntia, mutta liukas ja tuntematon reitti on edessä, joten aikaa kannattanee varata hyvin. Luotan navigaattoriin joka tapauksessa!

No, huominen huomisena ja nyt nautitaan tästä illasta. Kohta nettipokeria ja sitten ehkä vähän giniä. Kannustushuuto Bonersille:"Luu kurkkuun!" Ehkä lievästi olen Bonersin puolella, kun siitä tehdään altavastaajaa mediassa. Oikeasti joukkueet lienevät kyllä suht koht tasavahvoja ja tiukka peli on edessä. Näemmekö huomenna kantapääkikan?
 

M10

Jäsen
Ehkä lievästi olen Bonersin puolella, kun siitä tehdään altavastaajaa mediassa.

Jo historia on osoittanut, että olet altavastaajien puolella. Jatkoajan historian kenties parhaimmassa ketjussa annoit jatkuvasti minulle miinuksia, kun olin niin ylivoimainen.

Sääli on sairautta!

Nyt taustalla soi Between the buried and me:n Colors.

Kusetin hieman koiraa ja juon nyt sitten itse Classic1836 All malt lager -nimistä kusta.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Olen tehnyt elämäni ainoan hattutempun kauhiassa krapulassa, vastassa taisi olla RNK. Ja kun kolmannessa erässä tappelin ihteni pihalle niin siinä on hyvät perusteet olla huomenna ainakin pikku darrassa.

Eli rakentelu jatkuu 8500 kappaleen soittolistan voimin, nyt päräjää Sisters of Mercy
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jo historia on osoittanut, että olet altavastaajien puolella. Jatkoajan historian kenties parhaimmassa ketjussa annoit jatkuvasti minulle miinuksia, kun olin niin ylivoimainen.
Oho, näköjään tuli rankaistua sinua oikein urakalla, mutta aina voit lohduttautua sillä, että annoin TJ MACKEY-nimimerkille (kuka lienee?) 3 miinusta. Sinulle tosin taisi tulla tuplat siihen verrattuna, mutta muista TJ MACKEY! Taidat olla vieläkin katkera?

***

Nyt katsellaan, että miten ilta jatkuu. Six packin jämät upposivat ja giniä olisi myös tarjolla. Ainakin nettipokeria on seuraavaksi vuorossa, mutta huomenna pitää olla jonkinlaisessa edustuskunnossa, joten gini jää harkintaan. Nyt keskityn nettipokeriin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Hieman on nyt kirkasta kipattu äänen suuntaan ja huominen spektaakkeli tuo samanlaista fiilistä kuin on Joulun aaton aattona. Vittu miten voikin olla tuosta huomisesta niin hyvä stondis (boner).
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sanoisin, että tällainen -3 on paljon optimaalisempi. Ei se liian kylmänäkään miltään maistu se mallas.
No vaan kun ne olivat ostettaessa niin mahottoman lämpimiä ja muutenkaan ei kalja meinaa nykyisin maistua, niin piti päästää ne äkkiä optimaaliseen juotavaan tilaan. Kyllä ne nyt kaikki ovat jo jääkaapissa saavutettuaan tuon optimaalisen juotavan tilan -15 asteessa noin 45 minuutissa.

Tämä on tarkkaaa hommaa, sillä sitä on koulun matematiikan ja fysiikan tunnilla yritetty olla hereillä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Muistuu mieleeni, kun lukioaikana joimme kavereiden kesken pussikaljaa ja lämpötila siellä ulkosalla juomapaikallamme oli enimmillään noin 25-30 astetta pakkasta. Juomana toisinaan Ice Beer, loppuvaiheessa juoma oli ihan nimensä veroista, jäähileitä juomassa mukana. Ei voi kuin ihmetellä näin vuosien jälkeen, että on sitä ollut melkoinen sissi, ainakin tuolla kaljarintamalla.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Täällä mukana, mutta kohtuullisen varovaisesti. 6 olutta takana ja korkeintaan muutama edessä. Huomenna noin 9 aikoihin pitää lähteä kohti Tamperetta.

Jatkoaika Winter Classic huomenna!?!? Voi herrin jee.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jatkoaika Winter Classic huomenna!?!? Voi herrin jee.
Sama kait se sille ensi syksyn NHL-pelille Helsingissä, kyllä sinne Valkeakoskelle mieluummin lähtisin huomista Classicia katsomaan (ja jälkipelaamaan)!

Vaan nyt ei ehdi (= olen niin vässykkä, etten saanut aikaiseksi lähteä).
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

Meillä kävi vähän samantapainen kerran mökillä. Juhannuksena. Vanhan louskun jääkaapin lämpötilasäädöt vähän oikkuilivat, ja mökille tullessa huomattiin, että puolet viikon odottaneista olutpulloista oli täytetty jääkimpaleilla. No, onneksi sillä kertaa sattui olemaan lämmin juhannus ja kesäaurinko hoiti hommansa niin, että iltapäivällä sai juoda ihan sulaa mallasta.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hello, pitkästä aikaa!

Hieno homma tuo teidän huominen peli :) Vilpitön kannustus molemmille
joukkueille!
Toivottavasti saadaan otteluseurantaa ja kuvia jossain vaiheessa myös
meidän "rannalla ruikuttavien" iloksi tänne JA:aan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hello, pitkästä aikaa!

Hieno homma tuo teidän huominen peli :) Vilpitön kannustus molemmille
joukkueille!
Toivottavasti saadaan otteluseurantaa ja kuvia jossain vaiheessa myös
meidän "rannalla ruikuttavien" iloksi tänne JA:aan.

Tuleehan niitä varmasti. Videokuvaakin pitäisi olla tulossa, ainakin laitteet on paikalla ja eiköhän sieltä joku löydy niitä heiluttelemaankin. Nettistreami ei sentään onnistunut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös