Kalsarikänniketju

  • 5 259 526
  • 66 714

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Örr, pitäskö sitä sit pistää täydet tehot? Päätin nimittäin jäädä ainakin hetkeksi vielä himaan. Glögiä punkun kera voisi kokeilla kyllä seuraavaksi. Skål.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Juu kyllä, mutta aika vaatimattomasti kuitenkin.

No enhän minäkään pelaa kuin mikropöytiä, ajankuluahan tämä. Hyvä kuitenkin, että pelaat oikealla rahalla, koska vain niin oppii.

Nyt on koirat pesty ja käyty saunassa. Meidän rakit ovat loistava saunakaksikko. Nuorempi tykkää bissestä kuin hullu puurosta ja vanhempi tykkää maata lauteilla saunassa. Vasta kun löylyä heittää ronskimmin haluaa koira pois.

Jatketaan.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Iltaa taas tasapuolisesti kaikille - ilmottaudun mukaan KKK:hon siiderin ja kirkkaan voimin - en siis kirkkain voimin! Tuli tuossa käytyä katsastamassa alemman sarjatason ristiinkarsintapeliä ja sen päätteeksi pizzalla, joten en ole tulossa mistään baarikierrokselta.

EDIT: Beagle Boy:lle että tyttäreni sekarotuinen piski oli kanssa nuorempana kova saunomaan "papan" (siis minun) kanssa - istuttiin lauteilla, se alalauteella ja nautittiin hiljaa hartaasta tunnelmasta. Nyttemmin sillä on tapana odotella minua enempi pesuhuoneen puolella, käyden vain kääntymassä lauteilla :-)))
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saunomisesta

Siis, mun kissat on myös kovia saunomaan. Molemmat köllöttelevät lauteilla ihan pokkana vaikka löylyä olisi enemmänkin. Välillä sitten valelen niitä viileällä vedellä ja siitäkin tykkäävät.

Laittakaa nyt hyvänen aika jotain musiikkiakin tänne, täähän menee ihan nysväämiseksi muuten :)
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tervehdys palstalaisille.

Nyt on hoidettu lähes kaikki jouluun liittyvät velvollisuudet, vain yksi lahja ostamatta ja sehän hoituu maanantaina!

Pari päivää aattelin vielä töitä tehdä ja sitten lomille lompsis :))

Nyt vähän punkkua ja ehkä glögiä ja ehkä saunaa ja ehkä ans kattoo ny ;)

Niin no - me poijjaat ollaan vissiin vain odoteltu ton "ans kattoo"-session alkamista eikä haluttu häiritä sun valmistautumista ;-)

Mutta, tässä sinulle sopivaa verbaliikkaa myös sen toisen osapuolen valmisteluun: Put Your Lights On
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ookko Helemee nähny? ( vai sättäättekö samalla koneella nykyisin ja nyt on sun vuoro olla kirjautuneena...)

Joo kyllä, Helmi meni tonne sohvalle lukemaan ja ottamaan teetä, niin itse tässä sitte rupesin väsäämään asiaa tänne ja juomaan.

Laittakaa nyt hyvänen aika jotain musiikkiakin tänne, täähän menee ihan nysväämiseksi muuten :)

Niin, jos lasket sen Mielarin siihen koneelle välilä, niin voitais saadakin jotain musiikkia. Miltäs se tee maistui? Muuten kaikki ok?
Ihtellä muuten bastu oli kuuma ja olut kylmä, joten aikas normi settii.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, jos lasket sen Mielarin siihen koneelle välilä, niin voitais saadakin jotain musiikkia. Miltäs se tee maistui? Muuten kaikki ok?
Ihtellä muuten bastu oli kuuma ja olut kylmä, joten aikas normi settii.

Mielarihan nukkuu jo siinä soffalla teen jämät rinnuksilla..
Tee oli ihan kauheeta, kunnes keksin vähän terästää sitä ja nyt homma toimii ;)

Laita sinä jotain musaa, kun osaat senkin homman :)
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Rammstein toimii aina minulla - on jotenkin niin irrationaalista kuunnella moisen musikaalisen genren edustajaa saksaksi, tekee siitä vieläkin vaikuttavampaa (luin oppikoulussa kahdeksan (8) vuotta saksaa).

Jotta kiitokset vain sille toiselle koirankusettajalle :-)
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Rammstein toimii aina minulla - on jotenkin niin irrationaalista kuunnella moisen musikaalisen genren edustajaa saksaksi, tekee siitä vieläkin vaikuttavampaa (luin oppikoulussa kahdeksan (8) vuotta saksaa).

Jotta kiitokset vain sille toiselle koirankusettajalle :-)

Los on mielestäni Rammsteinin paras biisi. Tajusin vasta kun näin livenä ko. pumpun, että kitaristit aloittavat molemmat akustisella ja vaihtavat biisin aikana sähkökeppeihin.

Loistava biisi ja loistava bändi.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Senkin homman..? Hmm.. no, kai sä tunnet mut.
ajattelin lähinnä sitä sammunutta Mielaria ja tämä olis sopinut illan viimeseksi, mutta pakko postata nyt jo: http://www.youtube.com/watch?v=ImZB7ZekR6g
Jossu se lurittaa John Lennonin Imaginen... siis ihan äänen takia tänne postasin...

No johan taas pomppas..., siis Mielari sohvalta kun tämän kuuli ;)

Eikö nyt vois laittaa välillä jotain sellaista mikä olis mulle :\ eikä aina vaan Johannaaaaaa...............

edit. Jere sä oot.. siis niin jees ;)))))))
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös