Kalsarikänniketju

  • 5 259 526
  • 66 714
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Saa udella. Vitutusketjuun ehdinkin jo aiheesta avautua, eli sain eilen täysin pyytämättä ja yllätyksenä jonkun sekakäyttäjän päälleni. Tyyppi vieläpä selvitti poliiseille, että "en mä mitään oo ottanu, vaan kahdeksan kaljaa ja muutaman pamin".

No voihan helvetti.. tiedä mitä tuohonkin sanoisi. Pistää kyllä tosissaan vihaksi tuollaiset luuserit, mutta eihän se tässä palstalla avautumalla parane. Toivottavasti ei mitään pahempaa käynyt. Turha toivo lienee se, että ko. tyyppi siitä teostaan mitään oikeaa rangaistusta saisi. Niin se vaan noiden nistien kohdalla tuntuu aina menevän...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
No voihan helvetti.. tiedä mitä tuohonkin sanoisi. Pistää kyllä tosissaan vihaksi tuollaiset luuserit, mutta eihän se tässä palstalla avautumalla parane. Toivottavasti ei mitään pahempaa käynyt. Turha toivo lienee se, että ko. tyyppi siitä teostaan mitään oikeaa rangaistusta saisi. Niin se vaan noiden nistien kohdalla tuntuu aina menevän...

Avomies ei ollut kovin helläkätinen, kun laittoi tyypin maahan odottamaan poliisien saapumista... Minä vielä jalkojen päälle istumaan, kun yritti potkia. Joku ämmä tuli sitten viereen kiljumaan, että mitä te oikein teette, päästäkää se ylös... Ei meinannut millään mennä jakeluun, että se sekopää oli käynyt mun päälle ja että kaveri juuri parhaillaan soittaa poliiseja paikalle.

Vasemmalla silmällä en näe ihan yhtä hyvin kuin oikealla, lääkärin mukaan uudelle visiitille jos ei parissa päivässä näkö palaudu täysin ennalleen. Luomi ja silmän yläpuoli ihan mielenkiintoisen värisiä, mutta eiköhän tuo tuosta.

Oli kyllä iso kiusaus rusauttaa kantapäällä naamalle, kun jannu makasi maassa...
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Avomies ei ollut kovin helläkätinen, kun laittoi tyypin maahan odottamaan poliisien saapumista... Minä vielä jalkojen päälle istumaan, kun yritti potkia. Joku ämmä tuli sitten viereen kiljumaan, että mitä te oikein teette, päästäkää se ylös... Ei meinannut millään mennä jakeluun, että se sekopää oli käynyt mun päälle ja että kaveri juuri parhaillaan soittaa poliiseja paikalle.

Vasemmalla silmällä en näe ihan yhtä hyvin kuin oikealla, lääkärin mukaan uudelle visiitille jos ei parissa päivässä näkö palaudu täysin ennalleen. Luomi ja silmän yläpuoli ihan mielenkiintoisen värisiä, mutta eiköhän tuo tuosta.

Oli kyllä iso kiusaus rusauttaa kantapäällä naamalle, kun jannu makasi maassa...

No eipä tähän muuta osaa sanoa, kuin että nopeaa toipumista, ja kyllä se näkö siitä tokenee. Ei kyllä pysty käsittämään näitä tapauksia, parin viikon päästä kun tietyt muodollisuudet on takana, sekin tyyppi taas kuljeskelee tuolla vapaana.

Niin, ja onneksi et sentään ollut yksin siinä pysäkillä.

No, mutta eipäs viittis synkistellä tämän enempää..
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Oliko ko. sekakäyttäjä mies vai nainen? Noh... ihan kuin sillä olisi mitään merkitystä. Mäkin jouduin vetämään "levyksi" grillijonossa kesällä 2006 erään äijänkäppyrän, joka kävi käsiksi mun muijan hiuksiin. Ei helläkätisyyttä eikä poliiseja. Siitä piti grilliväki huolen.

Ukkoparka oli vissiin ottanut eka kännit 5 vuoteen ja ämpyili rankasti Järvi-Grillillä. Jokainen oululainen tuntee paikan.

Olipa muuten hieno juttu, ettet antanut tyypille kantapäästä. Saattaisit nyt istua pidätyssellissä epäiltynä törkeästä pahoinpitelystä/kuolemantuottamuksesta tai jopa taposta.

Jaa, tämä viesti vissiin paljasti sen, että olen kalsareissani himassa pöhnässä. Muija paketoi lahjoja ja mä juon olutta ja syön välillä kananmunia. Muijalla on tilipäivä ja mulla 40 € rahoja tilillä. Onneksi on pukinkontissa vissiin rahoja. Koira pitäisi harjata.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
On kuvattu juu, ja lääkäri täytti jonkun Pake-kaavakkeen.

Sitten vaan odottelemaan syyttäjän päätöstä ja sitten aikanaan tutustumaan toimivaltaisen KO:n iki-ihanaan ilmapiiriin.

Kannattaa kysellä joltakulta rikosoikeuden asiantuntijalta paljon kannattaa vaatia vahingonkorvauksia ja laittaa siihen muutama satku lisää vielä. Samoin, jos vaatteet kärsi niin laskua vaan niistäkin ja ansion menetyksestä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Oliko ko. sekakäyttäjä mies vai nainen?

Mies, ehkä kolmivitonen. Poliisi antoi ymmärtää, että on holhouksen alainen tjsp eikä poliisillekaan ihan ventovieras.

Olipa muuten hieno juttu, ettet antanut tyypille kantapäästä. Saattaisit nyt istua pidätyssellissä epäiltynä törkeästä pahoinpitelystä/kuolemantuottamuksesta tai jopa taposta.

Tiedän, siksi se jalan liike pysähtyi ennen kuin ehti alkaakaan.

Kannattaa kysellä joltakulta rikosoikeuden asiantuntijalta paljon kannattaa vaatia vahingonkorvauksia ja laittaa siihen muutama satku lisää vielä.

Hyviä ehdotuksia ja suosituksia otetaan vastaan. Myös huonoja kuunnellaan.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Hyviä ehdotuksia ja suosituksia otetaan vastaan.

Pahoinpitelyt ovat niin yleisiä ja kuvailemasi tapaus vaikuttaa niin selvältä, että enpä usko sillä olevan väliä onko sinulla asiamiestä ollenkaan paikalla istunnossa vai edustatko itse itseäsi. Eihän siinä toisaalta mitään häviäkkään, jos sinne jonkun kaverin istumaan. Hörhöhän tai valtio edustajasi kulut maksaa lähes varmasti.

Pirauta johonkin toimistoon ja kysele asiasta.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Pahoinpitelyt ovat niin yleisiä ja kuvailemasi tapaus vaikuttaa niin selvältä, että enpä usko sillä olevan väliä onko sinulla asiamiestä ollenkaan paikalla istunnossa vai edustatko itse itseäsi. Eihän siinä toisaalta mitään häviäkkään, jos sinne jonkun kaverin istumaan. Hörhöhän tai valtio edustajasi kulut maksaa lähes varmasti.

Meinasin lähinnä summasta... Huom. pieni S. Hymiö.
 
Tulihan se lonkero korkattua iltavuoron päätteeksi, vielä kun huomenna on vapaata. Montaa niitä ei ole, ihan hyvä niin, kun joutuu aamulla kuitenkin heräämään suht ajoissa.
Azulille tsemppiä, noita hörhöjä näkee töissä aika usein, mutta onneksi tähän asti ne on olleet kunnolla. Eikä niitä voi alkaa ojentaa rengasraudallakaan kun saa itse sitten syytteen.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Terve! Shermi.. eikun Nakkikastike in da house. Ei mulla tässä ihmeempää. Juokaa ja pitkää hauskaa ja muistakaa haistaa vittua jos siihen on mahdollisuus. Ja ketjun prinsessoille munarikasta tiistai-iltaa. Laittakaa privaa jos haluatte syvempää tuttavuutta hieroa. Ah Ah Ah.. On se vaan niin ihana.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Hyvää iltaa kaikille! On tullut noin viidestä asti hiljalleen tissuteltua jua kohta joutaa varmaan nukkumaan.

Pelailin illalla paffilla pari ilmaisturnausta ja rahaa tuli hitusen päälle 30€ joten pitää yrittää myöhemminkii...ja voittorahat laitoin semmoseen kummallisuuteen, että maarianhaminassa talven kylmin lämpötila on 12-17,99 astetta :) ja eikun jännittämään!
 

Pure

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Alkoi samantien himottaa (olutta) kun luin tän ketjun viestejä, onneks oli kaapissa pari kylmää koffia ;)
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Iltaa palstaveljet. Koffia täälläkin litkitään ja luetaan mielenkiintoiseen b2b verkostot- tenttiin huomiselle. Jotenkin tuntuu, että kaljapäissään oppii paljon paremmin ja pystyy keskittymäänkin. Tuosta vielä biitti huuleen niin avót harasow !
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Päivän duunit tehty ja naisväki meni vihdoin ja viimein nukkumaan, jotta mä saan nauttia laatuajasta KOFFIN kera. Mallas maistuu musan kera. Työt koitaa ke-to yönä, joten tänään nautitaan vapaasta.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Tää kuuluu ehkä tyhmien kysymysten puolelle. Tuossa kun hain kaapista lisää mallasta, huomasin auran sinappi törpössä tekstin "Valmistettu Suomen Turussa". Miksi aina sanotaan, että "Suomen Turku". Vai onko tämä vain turkulaisten keksintö, että hekin ovat osa suomea vaikka me muut emme sitä tunnusta?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kertauksia takana 9 vrk ja uskomattoman pitkä aika ilman viinaksia, alkoikin hieman tuntua oudolta loppuvaiheessa. Tässä nyt sitten vahinkoa takaisin seuraavat päivät. Olut maistuu todella hyvältä ja pikkuhiljaa alkaa kai kavereitakin saapumaan, joten minua ei tänään täällä enää näe.

Kippis Teille!
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Morjensta vaan kaikille kalsarikänniläisille! Eipä täällä taida tänään edes paljoa porukkaa liikkeellä, ainakaan viesteistä päätellen. Hauskat illat vaan ja kippistä! Kattellaan, jos saisi tänään taas hyvän tatsin päälle.
 

Receiver

Jäsen
Suosikkijoukkue
VG-62, TPS, TuTo, Suomen maajoukkue
Tää kuuluu ehkä tyhmien kysymysten puolelle. Tuossa kun hain kaapista lisää mallasta, huomasin auran sinappi törpössä tekstin "Valmistettu Suomen Turussa". Miksi aina sanotaan, että "Suomen Turku". Vai onko tämä vain turkulaisten keksintö, että hekin ovat osa suomea vaikka me muut emme sitä tunnusta?
"Turku-nimi juontuu venäläisperäisestä tori-sanasta. Turku on tarkoittanut nimeenomaan Suomeen sijoittuvaa kauppapaikkaa erotuksena vaikkapa Venäjällä sijainneista toreista. Sanonta Suomen Turku on vakiintunut jo 1200-luvun lopulla tai 1300-luvunalussa. Silloin Turku oli ruotsalaisesta näkökulmasta Suomen Turku ja alueen hallinnollinen keskus. Erotus oli tehtävä myös siksi, että Pohjois-Ruotsissa oli oma Åbo -niminen paikka. Åbo muuten ei tarkoita kauppapaikkaa, vaan lähinnä kotia, asumusta joen rannalla."

Lähde: Turun Sanomien Extra-liite
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tämäkin ilta menee samoissa merkeissä kuin eilinen - kalsaroidessa. Tänään(kään) ei pitänyt mitään ottaa, mutta niin vain mallas vei voiton.

Kippis!

Juuri näin kävi täälläkin päin Suomenniemeä. Muija lähti työporukan kanssa elokuviin ja mulla nyt sattui olemaan 8 alijäähtynyttä Karjalaa parvekkeella. Niistä otin pari neuvoa antavaa ja päädyin hakemaan maastonakillisen suomalaista seurapeliä.

Skäl.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kukaan pystyssä? Itselläni menee tämä ilta kalsarien parissa, koska huomenna töihin vasta klo 15.

Ei ilmeisesti kukaan...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Pystyssä ollaan! Loman kunniaksi makoillaan Everstin kanssa sängyllä kusen polttamat siniset "pappa mallin" pitkätkalsarit päällä. Nyt pokerit auki. Näin se talviloma toimii...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös