Kalsarikänniketju

  • 5 290 526
  • 66 740

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Erittäin nestepitoista keskiyötä. Katoin tuota Bondia ja totesin, että nämä taustalla soivat "pilipali -äänet" sopii loistavasti noihin toiminta kohtauksiin

Joo, ajatus ei oikein kulje ennää, kun päässä solut vetää kuin missäkin Sedulassa

Pian nukkumatin kanssa treffit
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kohta on onneksi niin kännissä, että voi alkaa lähetellä sähköposteja tytöille...

Jotta aamullakin olisi, mitä hävetä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mikä tappioputki? Voiko viittä vielä putkeksi kutsua... Onneksi tämä alkoholi saa edes ajattelemaan positiivisesti...

Toimitusjohtajan ilmoitus eräässä firmassa:
"Tuotannollis-taloudellisista säästösyistä joudumme valitettavsti ilmoittamaan, että tunnelin päässä oleva valo on sammutettu toistaiseksi!"

Ei vaiskaan... Pää pystyyn ja kohti uusia nöyryytyksiä...

...kun kitara soi, ei itkeä saa...
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Perkele nyt kaivan esille salaisen aseen.. :) ISO G ! Vapiskaa turakit! Ja jumalauta mä olen perkeleen pettynyt tähän kkk:n hallitukseen. Jotain tarttis tehdä. Tulkaa esille perkele! Nyt pitää ruveta tapahtumaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Perkele nyt kaivan esille salaisen aseen.. :) ISO G ! Vapiskaa turakit! Ja jumalauta mä olen perkeleen pettynyt tähän kkk:n hallitukseen. Jotain tarttis tehdä. Tulkaa esille perkele! Nyt pitää ruveta tapahtumaan.

Mitä helvettiä?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Perkele nyt kaivan esille salaisen aseen.. :) ISO G ! Vapiskaa turakit! Ja jumalauta mä olen perkeleen pettynyt tähän kkk:n hallitukseen. Jotain tarttis tehdä. Tulkaa esille perkele! Nyt pitää ruveta tapahtumaan.

Onkohan tuo ISO G "ISO GULLI"?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No joo. Onhan tuo normaalia suurempi patukka. Kyllähän kaikki tietää kuka tai mikä iso G on, joten en valista enempää :)

Mulle ei tule isosta G:stä mieleen näin ensihätään kukaan muu kuin Gösta?
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
"En koskaan saa yhtä paljon sitä, mitä saa Ruud Gullit", lauloi Lapinlahden linnut ennen.

Juha Jokinen äänsi kyseisen miehen nimen "Hyllit", mitä naurettiin ennen niin maan perkeleesti ja tasaseen.
 

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Taas mennään, ensin puoli päivää emännän mummon
hautajaisissa, kotiin Ässien rautaista peliä kuunnelleen
ja nyt soi Ramstein. Hyvä Ässät, joulukuun lopussa
nähdään miten Laaksonen saa tuntea Padan mahdin...
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mulle ei tule isosta G:stä mieleen näin ensihätään kukaan muu kuin Gösta?

No nyt puhutaan kuitenkin Gambinasta, tuosta jumalten juomasta. Puoli pulloa kohta huivissa, reilussa vartissa. Piti tänään juoda vaan olutta mutta karkasi taas lapasesta tää homma. Noh, kohta taas bluusöljyy. Shayne Toporowski on kuningas.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No nyt puhutaan kuitenkin Gambinasta, tuosta jumalten juomasta. Puoli pulloa kohta huivissa, reilussa vartissa. Piti tänään juoda vaan olutta mutta karkasi taas lapasesta tää homma. .

Ai jaa, itse kun en koskaan noihin "jumalten juomiin" koske niin eihän sitä koskaan voi tietää. Joo, kyllähän se aina joskus lähtee vähän lapasesta. Minullakin oli meininki ottaa vaan saunan päälle pari lonkeroa vaan puolikas votkapullo on kohta mennyt... Vaan mitäpä tuosta, ei se niin vaaarallista jos joskus lähtee vähän lapasesta.
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Smirnoff loppui, joten joudun juomaan nyt Suomi-viinaa.

Alkaa mennä hiljalleen tukkaankin, mikä on ihan mukavaa.

Tuo Gambina on meilläpäin tunnettu ns. kulman kundien juomana, mutta taitaa siinä olla hinta-prosentti-suhde ihan paikallaan.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ai jaa, itse kun en koskaan noihin "jumalten juomiin" koske niin eihän sitä koskaan voi tietää. Joo, kyllähän se aina joskus lähtee vähän lapasesta. Minullakin oli meininki ottaa vaan saunan päälle pari lonkeroa vaan puolikas votkapullo on kohta mennyt... Vaan mitäpä tuosta, ei se niin vaaarallista jos joskus lähtee vähän lapasesta.

Näinpä. Miltäs se vodka maistuu? Toimiiko? Kai sä vielä perkele sen viskipullonkin korkkaat, tietysti vastaa siinä vaiheessa kun vodka on juotu :)

Np. Ville Leinonen - tähtityttö
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Tuo Gambina on meilläpäin tunnettu ns. kulman kundien juomana, mutta taitaa siinä olla hinta-prosentti-suhde ihan paikallaan.

Geehän on hinta/%/laatusuhteeltaan paras Suomessa myytävä elintarvike. Joo, toimii hyvin kulman kundeilla mutta juo sitä muuten kaiken maailman Kotikatu/Iltasanomat juppi/kraka toimitusjohtajatkin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
No nyt puhutaan kuitenkin Gambinasta, tuosta jumalten juomasta. Puoli pulloa kohta huivissa, reilussa vartissa. Piti tänään juoda vaan olutta mutta karkasi taas lapasesta tää homma. Noh, kohta taas bluusöljyy. Shayne Toporowski on kuningas.

Kato perkele!!! Gambina, tuo nuoruuteni juoma, ikuinen oksennuksen lähde, jullien lanseeraaman tutinan ja tötinän aiheuttaja...

Hattua nostan sinulle veliseni - kaljaa ja Gambinaa sekaisin voi viedä miehen kuin miehen sekaisin - ja saada haluamaan sellaista, mikä puidaan ensin nyrkein ja sitten vielä raastuvassa.

Mutta - kuuntele kutsua desperado
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös