Kalsarikänniketju

  • 5 239 504
  • 66 676

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Kolmen koon supermarket! Se on tämä, se tämä on.

Nyt oli pakko avautua tänne. Meinasin jo sen seitsemän kertaa, kun oli jo post replyä painettu ja melkein yhtä sontaa ruudulla kuin nyt, mutta ei sitä kehdannut enää esikatselun jälkeen "lähetä viesti"-painaa. Yhdessäkin viestissäni alkuillasta oli Iijoki-sarjan 42. episodi, mutta antaa nyt olla. Syy, miksi nyt en edes esikatsele vaan lähetän suoraan, on tuo maanmainio kaura-hunaja-olut. Jukupliut, voit milloin vain vetää kymmenen-viistoista puolikasta callea, muutaman vinkkulasin parilla sekalaisella napanderilla höystettynä, ja silti se kerta kun tuon jumalaisen juoman ottaa väliin, niin se säväyttää joka kerta kuin ensi-ihastus ala-asteella. Jos a) kaura-hunajaa olisi valmistettu vuonna -84 b) olisin nauttinut sitä silloin ensitreffeilläni "välimetsikössä", niin c) ensi-ihastukseni Heidi olisi saanut kyytiä sen ison kiven päällä. Kyyditystietouttahan ei sen ikäisenä kloppina juuri yli pakkarin ollut, tai renikan niinku ujcik sanois, mutta kaura-hunaja olisi eittämättä tuonut smoothloverini esiin jo silloin. Koska kaura-hunajaa ei kuitenkaan silloin valmistettu, niin a):sta ö):hön oli pusu poskelleni. Ja se siitä.

N-Y-T-NYT?

edit: piti vielä sen verran lisätä, että jos sydän pamppaili silloin, niin samaa se tekee edelleenkin aina sunnuntaisin.
 
Viimeksi muokattu:

AaroVaalanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Shayne kirjoitti:
Kolmen koon supermarket! Se on tämä, se tämä on.

Nyt oli pakko avautua tänne. Meinasin jo sen seitsemän kertaa, kun oli jo post replyä painettu ja melkein yhtä sontaa ruudulla kuin nyt, mutta ei sitä kehdannut enää esikatselun jälkeen "lähetä viesti"-painaa. Yhdessäkin viestissäni alkuillasta oli Iijoki-sarjan 42. episodi, mutta antaa nyt olla. Syy, miksi nyt en edes esikatsele vaan lähetän suoraan, on tuo maanmainio kaura-hunaja-olut. Jukupliut, voit milloin vain vetää kymmenen-viistoista puolikasta callea, muutaman vinkkulasin parilla sekalaisella napanderilla höystettynä, ja silti se kerta kun tuon jumalaisen juoman ottaa väliin, niin se säväyttää joka kerta kuin ensi-ihastus ala-asteella. Jos a) kaura-hunajaa olisi valmistettu vuonna -84 b) olisin nauttinut sitä silloin ensitreffeilläni "välimetsikössä", niin c) ensi-ihastukseni Heidi olisi saanut kyytiä sen ison kiven päällä. Kyyditystietouttahan ei sen ikäisenä kloppina juuri yli pakkarin ollut, tai renikan niinku ujcik sanois, mutta kaura-hunaja olisi eittämättä tuonut smoothloverini esiin jo silloin. Koska kaura-hunajaa ei kuitenkaan silloin valmistettu, niin a):sta ö):hön oli pusu poskelleni. Ja se siitä.

N-Y-T-NYT?

edit: piti vielä sen verran lisätä, että jos sydän pamppaili silloin, niin samaa se tekee edelleenkin aina sunnuntaisin.

Isoisäni (80v.) lukee Päätaloa. :center: :angry: :center: 13. meneillään. Jatketaan!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Ouzala kirjoitti:
MODERAATTORIT.
Tiesitkö, että itsemoderoinnista saa näppyjä naamaan. Ja karvoja käsiin.

(eli ts. perustetaanko kebab-pizzeria?)
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ouzala kirjoitti:
Mä en pelkää modeja, f****naamat ei mua...

En kyllä olekkaan vähään aikaan istunut laatikossa.

Tässä tilanteessahan kannattaa muistaa, että nämä moderaattorit heivasivat kylmän viileästi jopa Uusiksen kaverin, joten pelko olisi ihan aiheellista.

Kalja maistuu edelleen hyvältä, musiikki kuulostaa edelleen hyvältä, rahatilanne näyttää edelleen...olkoon.

Mukava ilta kaikenkaikkiaan, vaikka alku takeltelikin kovasti.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Pitäisiköhän alkaa laskea taaksepäin: 8 tuntia herätykseen...
 

dingus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Chicago Blackhawks
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Tässä tilanteessahan kannattaa muistaa, että nämä moderaattorit heivasivat kylmän viileästi jopa Uusiksen kaverin, joten pelko olisi ihan aiheellista.

Pelko on aiheeton AINOASTAAN mikäli Ouzala = Uusis.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Shayne kirjoitti:
c) ensi-ihastukseni Heidi olisi saanut kyytiä sen ison kiven päällä. Kyyditystietouttahan ei sen ikäisenä kloppina juuri yli pakkarin ollut, tai renikan niinku ujcik sanois, mutta kaura-hunaja olisi eittämättä tuonut smoothloverini esiin jo silloin.

Ok, sun pitää päästä nyt yli Heidistä. Siitä on mitä, joku 10 vuotta!? Mä kerron tähän Heidin tarinan: Heidi kiveltä lähdettyään joi paljon. Hän kuitenkin säilytti neitsyyttään pitkälle syksyyn.

Jos vielä kiinnostaa, niin sitten hän sai lapsia (räkäsiä), erosi ja rupesi haaveilmaan ajasta ennen minkäänlaista käsitystä ihmissuhteista, ja ryhtyi näin hunttaamaan Shaynea, koska mieleen oli painunut kostea screenshot kuivasta ja kaurahunajan makuisesta (continuity mismatch?) lehmänkielestä, joka ei voinut kuvata muuta kuin palavaa rakkautta ja kirkuvaa intohimoa. Hän tiesi, että Shayneen voisi nykypäivänä törmätä ravintolan vessassa, jossa kalmankumeasti kalisevat tyhjät pikkumintut, kun neonliivit punnertavat poikaa istumaan kirkuvien vaimonnäköisten hupakoiden juostessa päättömänä pitkin vessan sieniä. Mutta hän ei voinut arvata, että kirjoittelisi samalle palstalle ja samoihin ketjuihin kuin lapsuutensa rakkaus. Ja kyllä, pelikiellon uhallakin minä tiedän, millä nimimerkillä Heidi esiintyy sillä palstalla. En rupea siitä mitään vihjailemaan, mutta kyseessä on henkilö, joka hakee sitä kovaa kiveä istuskellessaan muiden sylissä yhtä palavalla halulla.

Paljon sille että hain ravintolasta pohjat, ennen kuin uskaltauduin tulla kookookoohon. Tosin se Kaislan suklaaportteri laittoi kyllä nyt oluensulatuksen koville. Tai siis ei koville, mutta koville.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Cosmo kirjoitti:
Ok, sun pitää päästä nyt yli Heidistä. Siitä on mitä, joku 10 vuotta!? Mä kerron tähän Heidin tarinan: Heidi kiveltä lähdettyään joi paljon. Hän kuitenkin säilytti neitsyyttään pitkälle syksyyn.



Paljon sille että hain ravintolasta pohjat, ennen kuin uskaltauduin tulla kookookoohon. Tosin se Kaislan suklaaportteri laittoi kyllä nyt oluensulatuksen koville. Tai siis ei koville, mutta koville.
Kymmenen vuotta joo tulee täyteen ens viikolla tuosta ikimuistoisesta ensitreffistä. Klo 18.37.52. Stalkkeroinu enoonenoon netistä, että tiedossa on nykyharrastukset ja muut. Nimellä kato löytää naimattomat tyttönimet.

*tyhjän nollakakkosen pikkumintun kolkko ensikumahdus, jota säestää kiihtyvä pullon kimpoilusta aiheutuva kilahtelu, kunnes liike-energian väsyttämänä rauhoittuen hiljalleen vaikenee*

Mä olisin kyllä jättänyt Seppo Kaislan suklaaportit rauhaan ihan suosiolla, mutta minkäs teet, kokeilunhaluinen kun oot.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Ja nyt on taas kaurahunajan paikka. On se kanssa. Ei niitä koko satsia kannata ostaa, mutta sekoitussuhteena semmoinen aina kolmea litraa normikamaa kohti yks kh väliin. Nyt tosin alkoi tämä klasien kanssa räppäily, eli kun kerran keittiöön asti kävelin niin kaksin käsin myös palasin. Kermalikööriä. Kohta aletaan ryyppäämään, käsiä löytyy kuin Rajamäeltä. Jos ei niin kannetaan tarjottimella.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Shayne kirjoitti:
Kermalikööriä. Kohta aletaan ryyppäämään, käsiä löytyy kuin Rajamäeltä. Jos ei niin kannetaan tarjottimella.

Voi vittu, iteltä on kermaliköörit loppu. Pitänee huomenna raahautua ostoksille, jos vaan kykenöö lähtemään autolla.

Epäilisin että kykenee koska kirjoittaminen sujuu vielä hyvin.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Shayne kirjoitti:
Mä olisin kyllä jättänyt Seppo Kaislan suklaaportit rauhaan ihan suosiolla, mutta minkäs teet, kokeilunhaluinen kun oot.

Noh! Oli tarjouksessa. Ja olihan se hyvääkin, ihan toista kuin jotkut murokaljat. "Kaurahunaja ja germaligööri", mitä seuraavaksi, minttu_suklaa ja salmiakkikossu?

Mieli kuvitus hahmolle sellainen ohjenuora, että kotiin saa aina ajaa, ja myös aamuisin Alkoon. Edellyttäen että pysytään oman kunnan rajojen sisällä ja ajetaan maksimissaan 2 tuntia. Toki taksilla alkoon ja takaisin on ihan ison maailman juttuja myös.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Cosmo kirjoitti:
Noh! Oli tarjouksessa. Ja olihan se hyvääkin, ihan toista kuin jotkut murokaljat. "Kaurahunaja ja germaligööri", mitä seuraavaksi, minttu_suklaa ja salmiakkikossu?
No Gambinaa ajattelin ottaa. Ja Sorbusta. Kun tosta edustusillalliselta jäi yli, niin miksikäs en noita joisi?

Tissinkorvike juotu, nyt jotain happamampaa. Löytyylöytyy.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Enpä ole koskaan ottanut rehellisiä kalsarikännejä. Yksin siis.

Kertokaapas, te kokeneet kalsaroitsijat, että minkälainen olisi kalsarikännien ABC? Mitä olisi hyvä tietää ja miten varautua? Eikö humalassa ala kaipaamaan seuraa?
 

Jeffrey

Jäsen
jupster kirjoitti:
Kertokaapas, te kokeneet kalsaroitsijat, että minkälainen olisi kalsarikännien ABC? Mitä olisi hyvä tietää ja miten varautua? Eikö humalassa ala kaipaamaan seuraa?

Hommaat Canal+:n. Sieltä löytyy seuraa ja lätkämatsi on kiva kattoo nadissa.

Itselläni normaali kalsonkikänni-ilta menee niin, että katson illasta telkkaria olutta siemaillen tilailen pitsaa ja saunon. Eipä siinä paljoa seuraa kerkiä kaipailemaan. Kyllähän se on niin, että kalsaribileet loppuu suht aikasin noin yleensä joten suurempaa seuran tarvetta ei kerkiä tulemaan.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Kalsareihin on kaksi koodia. Yksin ja viinaa. Loput on mielikuvituksettomuuttasi, jos pitää kysyä.

UNBELIEVABLE!


UNFUCKINBELIEVABLE!!
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Shayne kirjoitti:
Kalsareihin on kaksi koodia. Yksin ja viinaa. Loput on mielikuvituksettomuuttasi, jos pitää kysyä.

UNBELIEVABLE!


UNFUCKINBELIEVABLE!!

Hah. Taidan olla sitten liian seurallinen, kun epäilen viihtyväni humalassa itseni kanssa.

Pitänee kuitenkin testata vielä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
jupster kirjoitti:
Eikö humalassa ala kaipaamaan seuraa?
Minkä takia humalassa alkaisi kaipaamaan seuraa? Tota mä en oo koskaan ymmärtänyt, siis miksi jotkut ei osaa yksin juoda. Tietenkin se on ihan eri luontoista kuin kavereiden kans juominen, mutta vähintäänkin yhtä kivaa.

Itse tuli kaks iltaa juotua kaupungilla kavereiden kans, ja nyt tuntuu tosi kivalta viettää iltaa yksin.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Pete2004 kirjoitti:
Minkä takia humalassa alkaisi kaipaamaan seuraa? Tota mä en oo koskaan ymmärtänyt, siis miksi jotkut ei osaa yksin juoda. Tietenkin se on ihan eri luontoista kuin kavereiden kans juominen, mutta vähintäänkin yhtä kivaa.

Oon aina pitänyt alkoholia seurajuomana, enkä yleensäkään juo himassa yhtä olutta rentoutumiseen tms.

Niin, en tosiaan ole koskaan vielä humalia vetänyt yksin, saatikaan etten olisi lähtenyt mihinkään. Oletin, että alkaisin seuraa kaipaamaan, koska muutenkin olen seurallinen ihminen. Varsinkin humalassa. Mut tosiaan, pitänee kokeilla jonkun hyvä leffan/kirjan kanssa ottaa muutama olut ja kattoa mitä seuraa.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
jupster kirjoitti:
Hah. Taidan olla sitten liian seurallinen, kun epäilen viihtyväni humalassa itseni kanssa.

Pitänee kuitenkin testata vielä.
Yksin monessa persoonpronomellinissä. Viihdyn parhaiten itseni kanssa niin kauan kun kalijaa myydään. Huikeeta. Mihimmun randomi musavääntö hävis? Okei nyt jatkuu, SIBELIUS, hattu päästä!
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Shayne kirjoitti:
Yksin monessa persoonpronomellinissä. Viihdyn parhaiten itseni kanssa niin kauan kun kalijaa myydään. Huikeeta. Mihimmun randomi musavääntö hävis? Okei nyt jatkuu, SIBELIUS, hattu päästä!

Jos sieltä soi todellinen kansallislaulumme, niin käsi sydämmelle!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Pete2004 kirjoitti:
Itse tuli kaks iltaa juotua kaupungilla kavereiden kans, ja nyt tuntuu tosi kivalta viettää iltaa yksin.
Olen jonkun aikaa seurannut Pete2004:n kirjoituksia ketjuun, ja olen täsmälleen samaa mieltä. Joskus tekee mieli vetää kännit seurassa, mutta ihan yhtälailla sitä voi tehdä yksin. Ei se rajoita kenenkään sooloiluja. Itse olen kyllä sitä mieltä että kännit on vedettävä aina.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Oijjoijoijoi, aijjaijjaijai, ananascoconutsbananas eli aikainen mato päkät nappaa ja siitä lähdetään mihin jäätiin. Olin kyllä jo kahdeksan maissa tolpillani mutta sitten kävin vielä kääntämässä kylkeä ja lipsahti näinkin myöhään tämän starttipistoolin kanssa heiluessa.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kalsarikännit yksinään on melkein parasta ;) Onhan se seurassa mukavampi juoda, mutta ei mitenkään pakollista.. Itekin vedin eilen kalsarikännit kotosallla ja kovin olin lähdössä keskustaan bilettään, mutta taisin ottaa yhden liikaa.. =) Nyt virkeenä salille..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös