Kalsarikänniketju

  • 5 246 945
  • 66 704

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Melko köykäistä kalsarointia täällä mutta 5 pulloa Olvin kuraa tässä on tullut juotua. Vituttaa niin huominen työpäivä, että koittaa jotenkin lieventää vitutuskäyrää.

En ole kalsareissani puhallellut. Sen sijaan 2 viikkoa sitten poliisien kyydissä puhalsin 3,3 promillea, sitten toivat minut ystävällisesti kotio. Ja 28.7.2007 Joensuun poliisit puhalluttivat meikäläisen ja itse katselin ihmeissäni, että 4,0 promillea tuli mittariin. Ja nuo yhden illan juoma"putken" pohjalta vain tulivat ja muisteissani olin. Onkohan se ihan normaalia olla enää noissa tiloissa niinkin tolkuissaan, ei vissiin, luulisin.
 

Noel#93

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU
UserNameless, 1 (yhden) käyttäjäkokemuksen omaavana, voin sanoa, että noi Poliisin puhaltimet mittaavat helposti sen, mitä olet just maistellut. Mynthonin jälkeen promillemäärä voi laskea merkittävästi. Eli, jos just juonut--> promillemäärä suurempi. Verikoe on tietysti tarkempi sitten...
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Taas mennään siihen, että jos poliisi puhalluttaisi, niin selviämisasemalle tai mihinlie juoppoputkaan tulisi tie, mutta en pidä sitä pahana asiana.

Täällä ollaan vaikka joku jo huutelikin, ja vain pahan mörön hyökkääminen kimppuun saisi minut poistumaan täältä. Toinen vaihtoehto on totaalinen sammuminen. Mikä ei toki ole poissuljettava mahdollisuus.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
UserNameless, 1 (yhden) käyttäjäkokemuksen omaavana, voin sanoa, että noi Poliisin puhaltimet mittaavat helposti sen, mitä olet just maistellut. Mynthonin jälkeen promillemäärä voi laskea merkittävästi. Eli, jos just juonut--> promillemäärä suurempi. Verikoe on tietysti tarkempi sitten...
Molemmissa tapauksissa olin ollut yli tunnin jo juomatta mitään. Ja en edes väkeviä juonut tuolloin. Kerran join väkeviä ja aloitin kuskihommieni loputtua ryyppäämisen klo 3, lopetin klo 5 ja menin puoliltapäivin puhaltamaan, että onko sitä enää lainkaan promilleja, kun pitäisi autoilla iltapäivällä ja kun en ollut varma, että ramaiseeko se vain, niin puhaltamassa kävin: 2,4 promillea...
 

Noel#93

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU
Sininen Jii, anteeksi huutelu, yritin vain kuiskata... Mutta yksinäisen humalatilanjakajakanavaksi tämä kai on tarkoitettu and that's why I'm here!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No mitäpä tässä muutakaan. Itsekin pyrin hiljaiseen ryyppäämiseen, koska joku naiselävä nukkuu tuolla länsisiivessä. Mutta täällä on hyvä pistää ranttaliksi.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Sinolhan on tehty miehille, jotka eivät tiedä mitään kalsarikännäilystä. Mammareiden juomaa. Heti kun näen videon, jossa mies vetää pullon Gambinaa huikalla, niin hän saa ääneni. Heti!
 

Noel#93

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU
Sherm osaa tiivistää asian, kutenh Sinol.... Itse jäin F'kin kiinni tohon Rat Packiin ja Dinoon. Wikipedia ei tunne (ainakaan näiden lasien läpi) tota Roastia... Help, I need Somedy, Help!

edit: somedy: hienoa näin neurootikon silmi, jostain on vapauduttu.... siis plus: bo vai onko sekin neurosiaa...
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Gambina on loistava juoma. Harmi että sitä ei ole juuri nyt tarjolla. Taskunlämmin ISO G on kyllä aika herkkua mutta ei sitä yhdellä huikalla kykene vetämään, ainankaan sitä suurempaa kokoa. Ismo Alanko pauhaa taustalla ja naapureilla taitaa olla jotain sitä vastaan kun pitää patteria hakata.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Blue J ja numero on... Puolue varmaan Suomen Sinivalkoiset... pistä dataa, we'll might just...

Näin ankarasti ryyppäävä henkilö on sitoutumaton. Olen sitäpaitsi jo sopinut Kummolan kanssa, että valtuustopaikka on selviö. Pitää vaan rakentaa monitoimihalli Tamperelle Raipen ja Jutilan kanssa. Se ei ole paha diili sinänsä, mutta mulla ei oikein ole rahaa hoitaa Jutin ryyppäämistä. Menee 300 euroa päivässä semmoiseen.
 

Noel#93

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU
Ja Blue Jii, hyvätryyppyrahat menis moninotimihalliin Tree:lle. Mut Turussa on jo kustu hyvä alku kaikenlaiseen. Edes halliyhtiö ei tienaa voittoa, tjsp. Vähiten koko halli...


edit: monitoimihalli kaikkeen käyttöön
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Päätin juuri että Anna Abreu saa pakit jos se tulee joskus vonkaamaan Shermiä. Minkähän takia kännissä voluumit nousee aina niin korkeelle? Heikkeneekö kuulo tai jotain?
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hallia suunnitellessa pyrin toki tekemään järjestelyn jonka avulla saan suurimman osan tuotoista itselleni ja voin käyttää ne yksinkertaisesti kalsarikänni-yhteisön hyvinvoinnin turvaamiseksi.

Ryyppään ne kaikki!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Oisko mahdollisuuksia päästä kalsarikänni-yhteisön hallituksen jäseneksi? Olen valmis tekemään kaikkeni mikäli pääsen johtavaan rooliin.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Yhteisön jäseneksi pääsee vain turvaamalla nimimerkki Blue J:lle esteettömän ja kaupunkiliikenteellisesti mahdollisen kalsarikännin 15 vuodeksi.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Yhteisön jäseneksi pääsee vain turvaamalla nimimerkki Blue J:lle esteettömän ja kaupunkiliikenteellisesti mahdollisen kalsarikännin 15 vuodeksi.

No jo on perkele. Perustan kilpailevan yhteisön. Katotaan kumpi menee läpi ja millä äänimäärällä kalsarivaaleista. :)
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Yritä vaan. Mä pyrin tinttaamaan niin aktiivisesti, että kuolen haimatulehdukseen jo ennen vaaleja.

No dogs allowed Blue J matkalla valtuustoon; featuring Pentti Matikainen. Miltei yhtä kova manageri. Yleisehdokas; numeroa ei ole mutta kirjoittakaa lappuun: Blue J.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mulla on diili föönin kanssa. Se on mun kampanjapäällikkö. Managereiko se perkele molempia?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös