Kalsarikänniketju

  • 5 259 648
  • 66 714

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kaljottelua vai mitähän se oli. Koffia tai mitä tuo nyt lienee.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Lapin kultaa tässä juon. Hyi helkutti mitä kusta. En ikinä enää juo tätä merkkiä, mikäli muita mahdollisuuksia on tarjolla, kuten vaikkapa Karhua.

NHL-avaus, loistava homma, täytyypä katsoa! En olisi muistanutkaan!

Melkeen tekis mieli tilata canal, jotta vois kyttäillä joutessaan noita änärin pelilöitä.
En ole koskaan itselleni tilannut Canalia, mutta televisiostani nuo kaikki Canalin(kin) kanavat ovat maaliskuun alusta lähtien näkyneet. Eikä ole laskuja näkynyt. Mitä vittua, mietin usein. Ne piti viikon näkyä, kun formulakanavan silloin hankin, vaan pitkäpä on viikko ollut.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
In your dreams mielis.... tetroit sity rocks!!11!

Annan anteeksi, sitähän kysyit vai mitä?

En ole koskaan itselleni tilannut Canalia, mutta televisiostani nuo kaikki Canalin(kin) kanavat ovat maaliskuun alusta lähtien näkyneet. Eikä ole laskuja näkynyt. Mitä vittua, mietin usein. Ne piti viikon näkyä, kun formulakanavan silloin hankin, vaan pitkäpä on viikko ollut.

Annan tämänkin anteeksi...pitkin hampain, onhan kaapissa olutta vielä, joten olen melko hyvällä tuulella!
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Täällä ollaan istuttu kakkahädöissä koko päivä. Laittauduin juuri alustarvikkeisiin, kun vieraat naapurit lähtivät sinne naapuriin. Ahistaa. "hevonen"
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Melkeen tekis mieli tilata canal, jotta vois kyttäillä joutessaan noita änärin pelilöitä.

NASN on myös toinen vaihtoehto. Minulla on tuo Welhon L-paketti ja tänään näkyvät nuo molemmat Euroopassa pelattavat pelit. En tiedä muiden kaapelioperaattoreiden tilanteesta, mutta tuo paketti on minulle ollut parempi kuin Canal+. Mielenkiintoiset SM-liiga pelit käyn katsomassa baarissa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
NASN on myös toinen vaihtoehto. Minulla on tuol Welhon L-paketti ja tänään näkyvät nuo molemmat Euroopassa pelattavat pelit. En tiedä muiden kaapelioperaattoreiden tilanteesta, mutta tuo paketti on minulle ollut parempi kuin Canal+. Mielenkiintoiset SM-liiga pelit käyn katsomassa baarissa.

Sori että oon hiukan typerä, mutta mikä on tämä NASN ja mistä sen saa?

Sm-liigapelit ei juurikaan kiinnosta.

Miten olis olut tähän väliin??
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Sori että oon hiukan typerä, mutta mikä on tämä NASN ja mistä sen saa?

Sm-liigapelit ei juurikaan kiinnosta.

Miten olis olut tähän väliin??
Kuten todettu,ainakin Welho tarjoaa tätä Eurooppalaista urheilukanavaa, joka tarjoaa otokse Pohjois-Amerikan urheilutarjonnasta (North American Sports Network). NHL-kauden ulkopuolella sieltä ei tule muuta kuin Baseballia, NASCARia ja NHRA:n touhuja.

Edelleen mennään Extra-viina linjalla laimennettuna lonkerolla. Hyvin potkii.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Niin, tyhmä kysymys, mutta miksi sitten teillä on tuossa suosikkijoukkueeksi ilmoitettu HIFK?
Piiseistä puheenollen, kukas on Herran tyttöystävä tänäiltana?

No tuota, kun herra jere#3 kysyy niin sillon vastataan.

Siksi että koska joten on asia niin että jotenkin kun arvaan niin se on siksi että tuota kun se nyt vaan sattui olemaan siinä siksi koska tietääkseni siellä pelaa semmoinen kuin että sattuu olemaan kokoonpanossa muuan samainen henkilö joka joskus oli simmoinen kun satuin näkemään vilaukselta ja oli ihan asiallisen mukava ihminen se.

IFK nyt vaan on kiinnostavin Sm-liigajoukkue. Tyttöystäväni tänäiltana, kuten myös eilen on Johanna Kurkela, koska Helmi on ulottumattomissa.

Niin ja kiittos Moby selvennyksestä!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tyttöystäväni tänäiltana, kuten myös eilen on Johanna Kurkela, koska Helmi on ulottumattomissa.
Sattumoisin itsekin tuota Johanna Kurkelaa tänään kuuntelin! Ensi kerran hänen biisejään katselin. Siis juuri katselin. Katsoin jopa milloin olisi keikalla Oulussa, vaan oli 3 viikkoa sitte, joten se siitä.

Ja oon kyllä oikiasti enempiki hevimiehiä, vattu, nih.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Sattumoisin itsekin tuota Johanna Kurkelaa tänään kuuntelin! Ensi kerran hänen biisejään katselin. Siis juuri katselin. Katsoin jopa milloin olisi keikalla Oulussa, vaan oli 3 viikkoa sitte, joten se siitä.

Ja oon kyllä oikiasti enempiki hevimiehiä, vattu, nih.

Niin on Johannakin!

Vituttaa kun kiertää tämän kylän niin kaukaa kun mahdollista, ettei tämmönen pervo hypi hepeneisiin kiinni vallan.

Kauriin silmät Mänöö just siihen katseluun.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Nyt kolmoselta tulee Sademies. Jopa Tom Cruise osaa kerrankin näytellä ja Dustin Hoffman on kerrassaa Oscarin arvoinen, toisin kuin Titanicit ja mitänäitämyöhempiä nyt oli...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mieti mitä ne on touhunneet tuolla venheessä, jukoliuta!

Noh, nätti kun mikä vai mitä?
Ei tohdi edes järventaustan asioita mietiskellä. Menee asteikon yläraja muuten rikki!

On se hän kyllä niin nätti. Ja voisin käydä melkein sukua julkkikselle -ketjussa kertomassa, että viime talven ex-tyttökaverini on Johanna Kurkelan pikkuserkku!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Raju kalsari. Vaimo just tuossa ystävättären kanssa tekee kapakkiin lähtöä. Kalsarimies kiittää ja kumartaa.
 
Just tulin töistä ja korkkasin lonkeron. Kaikenmaailman juoppoja siellä taas oli. Tänä iltana on sitten ihan turha koittaa sammua ennen ukkoa, koska se on jo sammunut. Tai nukkuu, ihan sama. Perkele tuli tänne jo pari tuntia sitten ja tietysti tenuttanut koko päivän. (tai en minä tiedä onko se) Ei oo reilua se. Mutta ehkä parempi vaan että nukkuu, en viitsi ainakaan mennä herättämään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös