Ted Raikas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Jep. Joskus sitä on sellainen, että jälkeenpäin vasta tajuaa, että "voi helvetti toihan on tosi hurmaava typsy". Muutenkin jotkut naiset voi ulkoisesti kaunistua ja naisellistua vuosien saatossa ja sitä kautta tulla hurmaavemmiksi tapaukseksi. Silloin tosin on jo varmaan myöhäistä enää tehdä vaikutusta. Monella voi myös olla se, että jos tämä neito löytääkin toisen miekkosen, niin alkaa kaduttaa kun ei napannutkaan itse kun oli tarjolla. Lapsellista, mutta sellaista se ihmisillä voi olla. Ei nyt ihan suoranaisesti ole omalla kohdalla käynyt noinkaan, mutta osaan kuvitella.Joskus huomaa että olisi pitänyt iskeä kiinni silloin kun oli tilaisuus... Itse ei kyllä tule läheteltyä viestejä mutta joskus huomaa miettivänsä että perkele, olinko minä silloin niin vitun sokea ja tyhmä, ja silloin tekisi mieli laittaa viestiä menemään...
Ihmisen mieli ja näkemykset vaan muuttuu, sellaista se on. Sitten on kyllä sitäkin, että joskus on vouhottanut jonkun perään ja jälkeenpäin tajuaa, ettei siinä kyllä mitään erityistä edes ollut. Hapannaamainen akka ja vittumainen luonne kaupan päälle. Onneksi ei natsannut. Varmaan paska sängyssäkin, lahna tai jotain.