Kalsarikänniketju

  • 5 240 093
  • 66 676

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja niin, nyt sitten odotellaan seuraava tunti, että safkat on valmiita..

Ehkä olis vaan kannattanut vetää jotain nakkeja naamaan, eikä alkaa tekemään safkaa :/
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iski niin hirveä vitutus formuloista, että vois vaikka alkaa ryyppäämään. Huomenna pitäis toki tehdä duuniakin, mutta so what..
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Huomenna ei ole menoa mihinkään, joten kalsaroinniksihan se taas meni. Tuli haettua vähän ööliä kaveriksi. Oli pakko.

Ohjelmassa poronkusta, Velkoa ja yleisurheilua. Vituttaa, kun ei La Ligaa tänään tule.

Ai niin, tuleehan sieltä se Finnkampen, mutta vaihtaisin tuon mielelläni Espanjan pääsarjajalkapalloon.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Iski niin hirveä vitutus formuloista, että vois vaikka alkaa ryyppäämään. Huomenna pitäis toki tehdä duuniakin, mutta so what..

Sama. Täytyy sipasta pieni känni.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ketjussa on tänään näemmä hiljaista. Tässä itselläni olisi vielä jokunen oluttölkki jäljellä jääkaapissa, joidenka johdosta kalsarointi jatkuu vielä tovin...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt pitaisi paattaa mita tehdaan ja kuinka toimitaan. Kaveri nukkuu taalla Sveitsissa ja sen pitaisi menna aamulla toihin.

Vaan sepa onkin sitten hanen ongelmansa, itse nautin tassa Calandaa. Peruslageria tama on, mutta on kuitenkin. Mina olen kesalomalla, nyt sen tajuaa kuinka kannatti olla toissa silloin heinakuussa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
hieno päivä, vaatii arvoisensa päätöksen... siispä ankaraan vitutukseen auttaa vain ankara humaltuminen!

Masterplan on kori Santtua ja Jaegerilla parsitaan, jos ei ala nuppi turvota muuten.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Paljonkohan tässä ketjussa ryypätään vitutukseen...? No, mulla kävi kauppa tänään niin hyvin, että teen punssit silkasta ilosta.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Paljonkohan tässä ketjussa ryypätään vitutukseen...? No, mulla kävi kauppa tänään niin hyvin, että teen punssit silkasta ilosta.
Väärä kysymys, mutta oikea vastaus. Täällä ryypätään lähestulkoon aina, kun vain voidaan. Syitä ei tarvitse murehtia eikä iloita, niitä löytyy aina! Niin ja skål vaan hyville kaupoille.

Helvetti, vaihdoin hiiren alle teflontarrat. Tässähän joutuu kesyttämään tuon rotan, se kun karkailee käsistä. Jos sille koettais tarjota Jaegeria, rauhoittuiskos se?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Eikai kukaan nyt vitutukseensa, ihan vaan rentoutumiseen ainaskin itse otan. On toki muitakin tapoja, mutta tämä tapa tuntuu parhaimmalta. Leffeä kurkkuun ja musat soimaan.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jos olet vahvasti tunneihminen, etkä normien kahlitsema, voit juoda käytännössä minkä tahansa nimissä.

Itse suosin juomista silloin, kun täytyy jotain vallalla olevaa tunnetta joko selkeästi vahvistaa tai turruttaa. Eli vitutukseen ja iloon, sama lääke molempiin!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Elämä on vain elämää, mitä sitä suotta pitkittämään?

Riippuu vähän onko verottaja henkimaailman miehiä. Lähtiessä sitä odottaa tuonpuoleisessa odottavan kymmeniä neitsyitä, aurinkoa, viiniä ja hedelmiä yms. yleistä makailua. sellaista kivaa. Portilla sitten verottaja pysäyttää ja alkaa ynnäillä yhteen muutamia "pikkujuttuja" ja laskennan jälkeen siellä odottaakin kolme karvaista turkkilaista sapelit kourassa, sisään kävellessä pietari lykkää sitten vielä rasvatuubin kouraan ja sanoo, että onnea matkaan cowboy.

Jaha perkele, mietin selkeesti liikaa tai liian vähän.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jos olet vahvasti tunneihminen, etkä normien kahlitsema, voit juoda käytännössä minkä tahansa nimissä.

Itse suosin juomista silloin, kun täytyy jotain vallalla olevaa tunnetta joko selkeästi vahvistaa tai turruttaa. Eli vitutukseen ja iloon, sama lääke molempiin!

Ja kesällä kylmää kaljaa kuumuuteen sekä talvella viinaa kylmyyteen. Aina löytyy syy juoda eikä tästä tarvitse edes väitellä. Me osaamme tämän parhaiten maailmassa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ja kesällä kylmää kaljaa kuumuuteen sekä talvella viinaa kylmyyteen. Aina löytyy syy juoda eikä tästä tarvitse edes väitellä. Me osaamme tämän parhaiten maailmassa.

Mutta tässäki tulee se vitsi esiin, että kylmässä talvessa kylmä olut lämmittää. Mieltä meinaan.

Sehän on niin, että jos juoda haluaa, niin aina se pätevä syy on olemassa jo herätessä. Mahdolliset päivän kohokohdat vaan vahvistaa sitä tunnetta. Parasta se ottaminen itelle on kuitenkin sillon kun päivä on mennyt täysin nappiin ja ehkä on onnistunut hoitamaan jonkun asian tavanomaista paremmin. Joskus ei oikeen tahdo maistua, mutta sillon se vaatiikin sitä sisua ja uskoa nykästä se ensimmäinen, loput nimittäin menee kyllä omalla voimallaan.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ja kesällä kylmää kaljaa kuumuuteen sekä talvella viinaa kylmyyteen. Aina löytyy syy juoda eikä tästä tarvitse edes väitellä. Me osaamme tämän parhaiten maailmassa.
Nimenomaan näin, sekä ennen kaikkea omaan nimeen. Kippis, koska nyt just tuntuu siltä, että seuraava on jäiden kylmästä syleilystä päästettävä mahalaukkuni lämpimään turvaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös