tahtookirjoittaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Turun Palloseura
Ketjussa on tänään näemmä hiljaista. Tässä itselläni olisi vielä jokunen oluttölkki jäljellä jääkaapissa, joidenka johdosta kalsarointi jatkuu vielä tovin...
Väärä kysymys, mutta oikea vastaus. Täällä ryypätään lähestulkoon aina, kun vain voidaan. Syitä ei tarvitse murehtia eikä iloita, niitä löytyy aina! Niin ja skål vaan hyville kaupoille.Paljonkohan tässä ketjussa ryypätään vitutukseen...? No, mulla kävi kauppa tänään niin hyvin, että teen punssit silkasta ilosta.
Jos olet vahvasti tunneihminen, etkä normien kahlitsema, voit juoda käytännössä minkä tahansa nimissä.
Itse suosin juomista silloin, kun täytyy jotain vallalla olevaa tunnetta joko selkeästi vahvistaa tai turruttaa. Eli vitutukseen ja iloon, sama lääke molempiin!
*Nimenomaan noin. Paljoa ei tuo rajaukseni jätä tulkinnan varaa, se kun sopii kaikkiin elämäntilanteisiin, aina, kaikkialla ja kaikille.Ja molempiin (mihintahansa) se toimii yhtä hyvin.
Elämä on vain elämää, mitä sitä suotta pitkittämään?
Olet vasta yliaktiivisessa ja pohdiskelevassa nousun tilassa? Juo lisää, unohtuu turhuudet.Jaha perkele, mietin selkeesti liikaa tai liian vähän.
Olet vasta yliaktiivisessa ja pohdiskelevassa nousun tilassa? Juo lisää, unohtuu turhuudet.
Jos olet vahvasti tunneihminen, etkä normien kahlitsema, voit juoda käytännössä minkä tahansa nimissä.
Itse suosin juomista silloin, kun täytyy jotain vallalla olevaa tunnetta joko selkeästi vahvistaa tai turruttaa. Eli vitutukseen ja iloon, sama lääke molempiin!
Ja kesällä kylmää kaljaa kuumuuteen sekä talvella viinaa kylmyyteen. Aina löytyy syy juoda eikä tästä tarvitse edes väitellä. Me osaamme tämän parhaiten maailmassa.
Nimenomaan näin, sekä ennen kaikkea omaan nimeen. Kippis, koska nyt just tuntuu siltä, että seuraava on jäiden kylmästä syleilystä päästettävä mahalaukkuni lämpimään turvaan.Ja kesällä kylmää kaljaa kuumuuteen sekä talvella viinaa kylmyyteen. Aina löytyy syy juoda eikä tästä tarvitse edes väitellä. Me osaamme tämän parhaiten maailmassa.
Prokkenproll kaikille...
Keleva, kalsarit ja kaikki ookoo... Lonkeroo, kaljaa, ja votkaa ja hakametsään asti ei näy, joten mikäs tässä on ollessa....
Tosin, voi olla, erittäin painavasta syytä, että poikkean, mutta mutta mutta, mutta, mutta on varmaan syy sitten...
No, sitten mennään, jos on mennäkseen, mutta hiphei hurraa sillekkin.
HURAA!! Pääasia on ettei näy hakamettään.
Soon muuten hahmo aikalailla kohta sun tonni täynnä täällä. Äsken tais olla 998, joten laitan sulle JaakkoTeppoa, ihan vain, kun olen niin kateellinen...
http://www.youtube.com/watch?v=qOi7tseEgPQ
Tai sitten olen saanu mustamakkaramyrkytyksen... Siis Jaakko Teppoa, ole hjuva!
Ediiittiä, siis piikki on kai auki, juhlan kunniaks..
Rommitotista on aina apua. Mutta mihin, se selviää toisinaan vasta muutaman kupillisen jälkeen.Yritin parantaa tilantennetta huitaisemalla useamman rommitotin kurkkuun tunnissa, mistä taisikin olla jonkin verran apua. Ja sitten päädyin tänne.
Yritin parantaa tilantennetta huitaisemalla useamman rommitotin kurkkuun tunnissa, mistä taisikin olla jonkin verran apua. Ja sitten päädyin tänne.