kontti Olvia! Ramasee.. Huomenna paremmalla fiiliksellä, näillänäkymin
Katson vielä vähän aikaa Haroldia & Kumaria
No mites kalsarit sujui täällä?
No mites kalsarit sujui täällä? Meitsi uskaltautui mennä katselemaan ilotulituksia, hurjaa oli! Silti, pikku kaipuu jäi kalsarimeininkeihin... Raporttia!
Korkkasin Lapparin. Kova väsymys päällä, mutta eiköhän se tästä lähde, kun muutaman tölkin saa alas kulautettua. Baari on tänään poissuljettu vaihtoehto, joten tyydympä jaloimpaan mahdolliseen ryypiskelymuotoon, kalsarointiin.
Tässä hiukan päivän aikana löytyneitä miehille tarkoitettuja videoita youtubesta.
Myös saunaan kohta, mutta messissä... Missä kaikki on?
Haha, Olen tässä ryypiskellyt jokusen tunnin jo, olutta ja roseviiniä. Nyt sitten tuohon ulko-ovelle tupsahti pari naapurissa asuvaa liettualaista vaihto-opiskelijatyttöstä (opiskelija-asunnossa kun asun), jotka kyselivät kuulumisia ja että mitä tänä iltana olen tehnyt. Kerroin heille, että olen tässä juopotellut yksikseni ja lukenut kirjaa ja selannut Jatkoaikaa. Tytöt eivät olleet uskoa korviaan. Heidän mielestään on outoa, että joku istuu yksin pimeässä kämpässä boxerit jalassa ja juo kaljaa. Yritin sanoa, että in Finland this is a normal way to spend Saturday night. Eivät tajunneet :)
Tärkeintä on kuitenkin se, että kuume on hävinnyt, ja olokin on mitä mainioin.
Haha, Olen tässä ryypiskellyt jokusen tunnin jo, olutta ja roseviiniä. Nyt sitten tuohon ulko-ovelle tupsahti pari naapurissa asuvaa liettualaista vaihto-opiskelijatyttöstä (opiskelija-asunnossa kun asun), jotka kyselivät kuulumisia ja että mitä tänä iltana olen tehnyt. Kerroin heille, että olen tässä juopotellut yksikseni ja lukenut kirjaa ja selannut Jatkoaikaa. Tytöt eivät olleet uskoa korviaan. Heidän mielestään on outoa, että joku istuu yksin pimeässä kämpässä boxerit jalassa ja juo kaljaa. Yritin sanoa, että in Finland this is a normal way to spend Saturday night. Eivät tajunneet :)
Jos vedetään kalsarikännejä niin sitten vedetään kalsarikännejä :)Vai että Liettualaiset vaihto-opiskelijatytöt kävi koputtelemassa ovelle, ja vielä vaan siinä kirjottelet. :)
Vai että Liettualaiset vaihto-opiskelijatytöt kävi koputtelemassa ovelle, ja vielä vaan siinä kirjottelet. :)
...pihaan tuli uusi Hayabusa...
Noh, mainittakoon, että kyseiset tytöt pyysivät joihinkin illanistujaisiin, jotka eivät kuulostaneet tällä hetkellä kovinkaan houkuttelevilta. Liikaa porukkaa tämänhetkiseen fiilikseen.Sillä on paremmat "aineet". Kyllä säkin näät ovella vaikka minkälaisia "vaihto-opiskelijoita", kun tarpeeksi vedät.
Tyydytään me kaljaan...
Sillä on paremmat "aineet". Kyllä säkin näät ovella vaikka minkälaisia "vaihto-opiskelijoita", kun tarpeeksi vedät.
Tyydytään me kaljaan...
Noh, mainittakoon, että kyseiset tytöt pyysivät joihinkin illanistujaisiin, jotka eivät kuulostaneet tällä hetkellä kovinkaan houkuttelevilta. Liikaa porukkaa tämänhetkiseen fiilikseen.
Heidän mielestään on outoa, että joku istuu yksin pimeässä kämpässä boxerit jalassa ja juo kaljaa. Yritin sanoa, että in Finland this is a normal way to spend Saturday night. Eivät tajunneet :)
Voi olla, että ensin olisi tullut käsilaukusta ja sitten nyrkistä :)No toki pelimiehenä vetäisit huosut alas, ja sanoit, että ei kerkee nyt mihinkään istujaisiin, mutta olis täällä tytöille seisojaiset tarjolla..
No leikki leikkinä, mutta olis kiinnostavaa tietää, että olisko tullot käsilaukusta vai nyrkistä. :)
Kamalin viina -ketjun inspiroimana kävin tänään ostamassa Alkosta Marskin ryypyn ja Ritarin ryypyn. Marskin ryyppyjä tässä nyt vedän kurkusta alas. Yksi KOFF oli pohjalla ennen Marskeja.