Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 341
  • 66 778
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ilmoittaudun ketjuun.

Kori keravalaista ollut kylmenemässä jääkaapissa jo hyvän tovin. Saisi kyllä joku oikea olut olla vaihteeksi tarjouksessa, mutta ei se parin kolmen tölkin päästä enää mitään merkkaa, mitä itseensä kaataa.

Urheilua ainakin TV:ssä tänään riittämiin.

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Tässähän sitä. Korista kattelen UK:lta. Mustat donkkaa tykemmin vois todeta kyllä. Ajattelin pikkasen verytellä ja kiihdytellä huomista silmällä pitäen. Huomenna sitten heti aamusta kaasua futiksen finaalin, keihään ja muun urheilutarjonnan siivellä. Bundesliigaakin sieltä tulisi niin tänään kuin huomennakin.

Nyt ajattelin pistää Musea soimaan. Letkeästi mennään.

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Juon maanantaina virosta tuotua sakua ja laulan itseksein popedaa. Tästä on hyvä alottaa, tai no tässä on jo aloteltu kohta 2 tuntia.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Itse mietin tässä, että pitäiskö vetää kalsarit vai lähteä käymään paikallisessa... Ei mul kyllä mittään seuraa ole, eikä oikein mitään päällepantavaa, mutta täytyy jatkaa pohdintoja...

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Missäs oot luurannut? On se shaatana, kun mun elämästä kaikkoaa jo mielikuvitushahmokin..Kenen kanssa mä sitten leikin..

Arki on raskaasti painanu kuules päälle, mut nyt näyttäs olevan perjantai ja on taas järkee. Otat juomaa tarpeeks nii mielikuvitushahmoja tulee sitämukaa lisää kuvioihin.

Pikkuautoja, leekoja staarvaars-ukkelit...

siihen päälle pari kaljaa nii hyvä tulee. Paljon salaista materiaalia.

Suosikkijoukkue
Paljon salaista materiaalia? Tätähän sitä jokainen perttiperusjuoppo pelkääkin, että alkaa olemaan päässä paljon salaista materiaalia... Jollain tosin vähemmän, toisilla enemmän.

Luulisin että se pelko liittyy jotenkin siihen, että se yleensä aamulla on osittain salaista jopa itseltä, kunnes palapalalta hiipii esiin antaen pientä makua mehukkaimmista turoiluista läväyttäen kaiken päinnäköä maanantaiaamuna töissä.

Joillain enemmän, joillain vähemmän ja joillain liikaa. Oon filosoofisella päällä tänään.

Sepitän nyt senverran outoja että helvetti sentään. Ottakaa juomista niin se ei käy häiritsemään.

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Missäs oot luurannut? On se shaatana, kun mun elämästä kaikkoaa jo mielikuvitushahmokin..Kenen kanssa mä sitten leikin...

Kovaa on elämä. Tästä tuli jo tippa linssiin ja sydäntä raapaisi. Asiasta toiseen eiks se muuten ollut joku leipämainoskin minkä tuote oli kovaa kuin elämä. Ihme mainos? En mä ainakaan mitään kuivia kiviä ostelis. Ehkäpä symboliikka sitten iski tähän karuja kokeneeseen melonkolifolkkiin. Tiedä häntä.

Mutta ilta jatkuu vielä ainakin tovin. Nyt ruudusta tunkee naisfutista perunapellolta. Paremman nurmen olisivat löytäneet toste pihalta. Mä olisin voinut sitten isännöidä ihan mielelläni jatkoineen kaikkineen. Pari ihan nättiä peluria tuolla häärii. Niin ja itse peliä tässä katselen... Niin ja Muse soi yhä...Starlight parahillaan. Hieno biiisssinen.

Suosikkijoukkue
Asiasta toiseen eiks se muuten ollut joku leipämainoskin minkä tuote oli kovaa kuin elämä. Ihme mainos? En mä ainakaan mitään kuivia kiviä ostelis. Ehkäpä symboliikka sitten iski tähän karuja kokeneeseen melonkolifolkkiin. Tiedä häntä.

Oliskos ollu sitä perkeleen jälkiuunileipää?

Jälkiuunileipä - ainoa makunautinto jolla voit hakata rikkaamman naapurisi ihan fyysisesti.

Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Savuolutta tuli nautittua. Se on pojat ja tytöt sellanen juttu, että itku tuli, kun ensimmäisen hörpyn otin, mutta maku parani sitä mukaa, kun pullo tyhjeni. Ja oli hyvvee...

Täältä tähän...

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se on kuulkaas pojat ja tytöt niin, että huomenna kuullaan tätä keihään finaalin jälkeen!!!

Niin ja Järvenpää on muuten hopealla!

Suosikkijoukkue
HIFK
Kaupungille lähtöä tuli harkittua töiden jälkeen, mutta työviikko vei mehut, joten kotio jäätiin vetämään uutta mehua. Eikä taiteiden yöhön lähde Rajamäen Erkkikään. Ei tässä kuitenkaan mitään moukkia olla, HK:n mikroateria huljautettiin alas punaviinillä, pulitin siitä yli 6 euroa. Siis viinistä, mikroateria oli edullisempi.

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Se on muuten Tero J. joka syö pisimmän korren huomenna. Ternes kaikille, veri on sakea, sake on jotain muuta. Muu on nauta. Kohti illallista. Tapsa ja Olvi, Hifkissä nykyään kolvi, siillä runovinlantia. Cheers mates!

J.Petke

Jäsen
Savuolutta tuli nautittua. Se on pojat ja tytöt sellanen juttu, että itku tuli, kun ensimmäisen hörpyn otin, mutta maku parani sitä mukaa, kun pullo tyhjeni. Ja oli hyvvee...

Täältä tähän...

Mitäs savuolutta tuo oli? Itse join Plevnassa Jamesia joka ei kyllä hirveästi enää houkuttele.

Itse ostin palkkapäivän kunniaksi Gancia Astia, mustaa lonkeroa ja pari oikeaa siideriä. Madventuresia katsellen ja täytyy katsoa jos vaikka jotain uutta musiikkia hankkisi.

Suosikkijoukkue
Ei tässä kuitenkaan mitään moukkia olla, HK:n mikroateria huljautettiin alas punaviinillä, pulitin siitä yli 6 euroa. Siis viinistä, mikroateria oli edullisempi.

"Oi kulta, minkälaisen aterian sinä minulle oikein tarjoat oi oriini?"
"noh, onhan sillä hintaa semmoset päälle sataeuroa, mutta...illalla sitten näet"
"oih, en malta odottaa"

Illalla:

"mitäs...täähän on uunimakkaraa ja makaroonia!?"
"niin on kultaseni, eikö ookki hyvää?"
"mitä puhuit päälle sadan euron ateriasta?"
"no noi juomat kultaseni...juomat, pari lavallista kaljaa, jokunen pullo kossua ja viiniä muutama..."
"saatana, äijä painu vittuun!" KLOMPS!!

"No onpahan juomista hähähä.."

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se on muuten Tero J. joka syö pisimmän korren huomenna.

Tuohan nyt on se ja sama. Kuoharipullo on joka tapauksessa kylmässä jo ja se korkataan oli sitten Tero P tai Tero J joka sen ykkössijan nappaa!!! Toiselle sitten se kakkossija!

Suosikkijoukkue
Just tommosia ämmät on!!! Tana, kele!!! Huutomerkki! Klomps!

"Jaha! oot saanu kirjeen joltain elisalta..kukas tää elisa on mitä!!??? mikä puhelin mitää!!?? Onks sulla toinen...yyyhhyyy petät mua jonkun elisan kanssa kun se lähettää kirjeitä kotiin...jätän sut yyyhhyyy, saatanan paskapää vittu!"

Nyt alkaa jo olut vallan upota ja viilinki on ok.

Joku Tero huomisen keihäskisan voittaa, nupin mitalla norjalaiseen.

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
"Oi kulta, minkälaisen aterian sinä minulle oikein tarjoat oi oriini?"
Vielä voisi toivoa
Kutsun beiben illalliselle
ja valkoviinilasilliselle
On lusikkaa ja kynttilää
ei toivoo voisi enempää
Toi beibe kaupasta ananaan
mä pistän uuniin kananaan
Sit kikesaavin pöytään kannan
ja kuupan beibelle annan

...Hiilty mikroon koipireisi
alas partsilta anana lensi
Sit beibe tekee mulle puhallushommaa
huomenna vasta tiskataan
Ylihuomenna ton beiben treffaan
mennään kattoon Ramboo leffaan
Beibe ostaa popparit ja liput
ja minä tuon suolat ja väännän vitunrumakuvioisiinpitkiinkalsareihin, jäkälän

Suosikkijoukkue
HIFK
Toiselle sitten se kakkossija!
Noin se menee, kolmannelle sitte kolmossija ja silleen.

Justiinsa avautu yks juttu. Laiskanpulskeana kalsaroijana en siirry toiseen ketjuun, vaan avaan mieleni syöverit tänne, hähää! Nimittäin: moderaattori on samanmoinen olento ku nainen. Kas kun sehän tiedetään, notta se semmonen itsemoderointi onpi kiellettyä, siihen hommaan on niinku noi modet. Sitte taasen tota tyydytyspuolta hoitelee hameväki, mutta auta armias, jos nasahdat pikku runksuttelusta, elikkäs itsetyytyväisyyden tavoittelusta. Tyydyttäjältä tulee penalttia alta aikayksikön!

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Nimittäin: moderaattori on samanmoinen olento ku nainen. Kas kun sehän tiedetään, notta se semmonen itsemoderointi onpi kiellettyä, siihen hommaan on niinku noi modet. Sitte taasen tota tyydytyspuolta hoitelee hameväki, mutta auta armias, jos nasahdat pikku runksuttelusta, elikkäs itsetyytyväisyyden tavoittelusta. Tyydyttäjältä tulee penalttia alta aikayksikön!

Ja auta armias, jos moderoit jotain toista hametta. Eli ei saa harrastaa itsemoderointia, eikä toisen moderointia. Ain't life is a bitch!

Osaatkin, melkein joka ilta sitten MKH rakennella jonkinlaista dialogia tänne. Mukavaahan se on lukea, mutta kai sulla on joku ihminen lähellä, jonka kanssa voi oikeasti jutella... ( tähän sellainen hymylöinen)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy