Kalsarikänniketju

  • 5 245 553
  • 66 703

Kostaja#2

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Hiki-Hockey. Sympatiat Rauman Lukolle.
Kyllä täällä hengessä ollaan mukana! Kirjoittelu vaan on toistaiseksi jäänyt. Niin shaatana... Mietin just et valvoisiko keihääseen saakka vai torkkuisiko välillä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Niin shaatana... Mietin just et valvoisiko keihääseen saakka vai torkkuisiko välillä.

Valvotaan vaan. Huomennahan se on päivällä(?), joten eihän tässä mikään sen ihmeellisempi maratoni ole edessä? ( hymiöinen)
Niin, grillattu on, olutta on, Absintillä aloitettu ja kohta kun vielä jaksais laittaa bastun, niin eiköhän tämä tästä.
Heinän tuotteet tosin polttelee kohta karviaista, mutta senkin kestää.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tsiisus, kyllähän onkin aneemista menoa.
Koitan tässä etsiä sinkaporeslinkin ja markaariitan ohjeita ja sitten isken valepuvussa amatööri-iltoihin.
Nooh, Patonkimaan tuliaisia maistellaan, kunnollista Absinttia ja kyydissä menee ihan Lageria, joten ei ole hullummin. Naiset (saunaan) ensin, vaikka heikoille jäille. Ei jää sitten jossiteltavaa, ollahan ainakin niin kauan, kuin ..no, mitäpä mä itsekseni höpötän. Menkää nukumaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Saunassa tuli käytyä, jonka jälkeen iski jano. Huomasin HIFK:n taas voittaneen treenimatsin, joten nyt KOFF maistuu. Tuotetta riittää maakellarissa, mutta missä kaikki muut ovat??
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Täällä taas, toivottavasti jollain edes on ollut ikävä viestejäni jotka antavat uuden määritelmän sanalle "turhuus". 13 olutta oli, nyt enää 3 ja tilkka jaloviinaa jäljellä. Vitutuksiin taas tässä juodaan, että mä vihaan naisia!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Hermannisoikoon.
Tuli suuta täynnä. Chilit toimii ja olut, kuten absinttikin.
Oli hiki saunassa ja nyt.
Peace!
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Pe 22.8.-08

Kuolemattomuuden perjantai on julistettu käyntiin korkkaamassa Mixxed Up -energiajuoma.. Syy tähän on se että töissä ollaan vielä. Mitä pikaisemmin Oulun keskustaan ja kavereiden kanssa oluelle torinrantaan.. Sieltä matka jatkuu pokerin ja saunomisen kautta keittiöön kalsaroimaan joten matskua on tulossa.

Teemana on kaverin "läksiäiset" koska koulu vie tämänkin heppulin Helsinkiin. Sen kunniaksi otetaankin sitten porukalla kunnon kännit

Kuittaan.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kohta lähtee!

Tästä se kohta lähtee. Kaljat majailleet jo kylmässä koko pitkän päivän ja kohta etsiskelen ensimmäisen tuolta jääkaapin uumenista. Ehkä sitä jossain vaiheessa eksytään baariinkin, mutta tänne tulossa jossain vaiheessa ehkä jotain matskua...

Nazareth soi täysillä stereoissa!
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ilmoittaudun ketjuun.

Kori keravalaista ollut kylmenemässä jääkaapissa jo hyvän tovin. Saisi kyllä joku oikea olut olla vaihteeksi tarjouksessa, mutta ei se parin kolmen tölkin päästä enää mitään merkkaa, mitä itseensä kaataa.

Urheilua ainakin TV:ssä tänään riittämiin.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Tässähän sitä. Korista kattelen UK:lta. Mustat donkkaa tykemmin vois todeta kyllä. Ajattelin pikkasen verytellä ja kiihdytellä huomista silmällä pitäen. Huomenna sitten heti aamusta kaasua futiksen finaalin, keihään ja muun urheilutarjonnan siivellä. Bundesliigaakin sieltä tulisi niin tänään kuin huomennakin.

Nyt ajattelin pistää Musea soimaan. Letkeästi mennään.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Juon maanantaina virosta tuotua sakua ja laulan itseksein popedaa. Tästä on hyvä alottaa, tai no tässä on jo aloteltu kohta 2 tuntia.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Itse mietin tässä, että pitäiskö vetää kalsarit vai lähteä käymään paikallisessa... Ei mul kyllä mittään seuraa ole, eikä oikein mitään päällepantavaa, mutta täytyy jatkaa pohdintoja...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Missäs oot luurannut? On se shaatana, kun mun elämästä kaikkoaa jo mielikuvitushahmokin..Kenen kanssa mä sitten leikin..

Arki on raskaasti painanu kuules päälle, mut nyt näyttäs olevan perjantai ja on taas järkee. Otat juomaa tarpeeks nii mielikuvitushahmoja tulee sitämukaa lisää kuvioihin.

Pikkuautoja, leekoja staarvaars-ukkelit...

siihen päälle pari kaljaa nii hyvä tulee. Paljon salaista materiaalia.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Paljon salaista materiaalia? Tätähän sitä jokainen perttiperusjuoppo pelkääkin, että alkaa olemaan päässä paljon salaista materiaalia... Jollain tosin vähemmän, toisilla enemmän.

Luulisin että se pelko liittyy jotenkin siihen, että se yleensä aamulla on osittain salaista jopa itseltä, kunnes palapalalta hiipii esiin antaen pientä makua mehukkaimmista turoiluista läväyttäen kaiken päinnäköä maanantaiaamuna töissä.

Joillain enemmän, joillain vähemmän ja joillain liikaa. Oon filosoofisella päällä tänään.

Sepitän nyt senverran outoja että helvetti sentään. Ottakaa juomista niin se ei käy häiritsemään.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Missäs oot luurannut? On se shaatana, kun mun elämästä kaikkoaa jo mielikuvitushahmokin..Kenen kanssa mä sitten leikin...

Kovaa on elämä. Tästä tuli jo tippa linssiin ja sydäntä raapaisi. Asiasta toiseen eiks se muuten ollut joku leipämainoskin minkä tuote oli kovaa kuin elämä. Ihme mainos? En mä ainakaan mitään kuivia kiviä ostelis. Ehkäpä symboliikka sitten iski tähän karuja kokeneeseen melonkolifolkkiin. Tiedä häntä.

Mutta ilta jatkuu vielä ainakin tovin. Nyt ruudusta tunkee naisfutista perunapellolta. Paremman nurmen olisivat löytäneet toste pihalta. Mä olisin voinut sitten isännöidä ihan mielelläni jatkoineen kaikkineen. Pari ihan nättiä peluria tuolla häärii. Niin ja itse peliä tässä katselen... Niin ja Muse soi yhä...Starlight parahillaan. Hieno biiisssinen.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Asiasta toiseen eiks se muuten ollut joku leipämainoskin minkä tuote oli kovaa kuin elämä. Ihme mainos? En mä ainakaan mitään kuivia kiviä ostelis. Ehkäpä symboliikka sitten iski tähän karuja kokeneeseen melonkolifolkkiin. Tiedä häntä.

Oliskos ollu sitä perkeleen jälkiuunileipää?

Jälkiuunileipä - ainoa makunautinto jolla voit hakata rikkaamman naapurisi ihan fyysisesti.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Savuolutta tuli nautittua. Se on pojat ja tytöt sellanen juttu, että itku tuli, kun ensimmäisen hörpyn otin, mutta maku parani sitä mukaa, kun pullo tyhjeni. Ja oli hyvvee...

Täältä tähän...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Se on kuulkaas pojat ja tytöt niin, että huomenna kuullaan tätä keihään finaalin jälkeen!!!

Niin ja Järvenpää on muuten hopealla!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaupungille lähtöä tuli harkittua töiden jälkeen, mutta työviikko vei mehut, joten kotio jäätiin vetämään uutta mehua. Eikä taiteiden yöhön lähde Rajamäen Erkkikään. Ei tässä kuitenkaan mitään moukkia olla, HK:n mikroateria huljautettiin alas punaviinillä, pulitin siitä yli 6 euroa. Siis viinistä, mikroateria oli edullisempi.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Se on muuten Tero J. joka syö pisimmän korren huomenna. Ternes kaikille, veri on sakea, sake on jotain muuta. Muu on nauta. Kohti illallista. Tapsa ja Olvi, Hifkissä nykyään kolvi, siillä runovinlantia. Cheers mates!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös