Kalsarikänniketju

  • 5 241 071
  • 66 676

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Voisi tässä ruveta laitailemaan hieman musiikkia koneelle.

Otin tuossa puolisen vuotta kaverilta mallia ja kun jossain kuulen (esim. radiosta) hyvän biisin, naputtelen biiisin nimen puhelimeen muistiin ja sitten sieltä katsastan aina lataillessa että mitäs kappaleita sitä pitikään hommata. Muuten kun ei nuo biisien nimet mielessä tahdo pysyä, vaikka ihan hyvä muisti meikäläisellä onkin.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Jos sitä ensin kuitenkin kävisi tuossa pihalla yhdellä vaniljasikarilla. Olen pitänyt nuo aina ihan vain ja ainoastaan KK-iltoja varten. Hienoa tavaraa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Jaaha! että olis se IFK sit kuiteskin kannattanu lykäyttää tonne suosikkilokeroon pertele!

Viddu, mää en ole nauranu näin hyvin sitten...ikuisuuksien...
Määhän sulle jo alkuillasta mainitsin, mutta et uskonut. stana.



Jaaha, Helmi, mai friend... Jos sä haluat olla päällä, kelpaa...
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Huikeaa settiä :D Tuli repeiltyä.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Viddu, mää en ole nauranu näin hyvin sitten...ikuisuuksien...
Määhän sulle jo alkuillasta mainitsin, mutta et uskonut. stana.

Uskoin lopulta, koska Helmikin on sitä mieltä. Vähän kaduttaa kyllä vittu, Helmi olis ollu ihan myyty kun olis ollu toi IFK jo alkuillasta. Voi että sit yyveen määrää mikä olis ollu oottamassa.

Ja Sniper, kyllä o n avot pöytä tohon hintaan. 110 euroa on alhainen hinta tuosta.
 
Viimeksi muokattu:

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt muuten olkaatte mulle makutuomarina:
Tarjosin tommosesta pöydästä 110 eunukkia ja nyt tarvin henkistä kannustusta että tommonen kannattaa ottaa, kun kerran tarvii isoa pöytää kotiin.

http://riemun.huuto.net/auctionimages/d/17/7c1c7d12bff96085acb79e24c9f43-orig.jpg

PS: vain humalaisten mielipiteet huomioidaan

Kuuluuko tohon tuo irtolipasto mukaan? Siltikin mun mielestä aika hintava.. Meinasin muuten kirjottaa hintahtava, mutta ei nyt sentään :)
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Noni, sitten haen sen pois jos tarjous menee läpi. Uskon myös että olet humalassa :)

Olen, mutta keräilen antiikkisia laitteita ja tiedän mistä höpäjän.

sana "laite" ei ehkä helpota ostopäätöstä, mutta se tekee siitä paljon jännemmän.

Äläkä nyt sano että tahot nykyaikasia...

Kyseinen paskakasa maksaa uutena sen 200-250 jos on optimisti.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kuuluuko tohon tuo irtolipasto mukaan? Siltikin mun mielestä aika hintava.. Meinasin muuten kirjottaa hintahtava, mutta ei nyt sentään :)

Ihan samaa mieltä. Tuskin kelpais edes meidän eteiseen. Mielummin antaisin sulle xxxx -summan rahaa ja toivoittaisin hyvää matkaa Ikeaan.
Do my world.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan samaa mieltä. Tuskin kelpais edes meidän eteiseen. Mielummin antaisin sulle xxxx -summan rahaa ja toivoittaisin hyvää matkaa Ikeaan.
Do my world.

Näyttäis muuten tosi tyhmältä eteisessä, paitsi jos sattuu oleen joku "jätti eteinen".
Mä muuten haluisin mun eteiseen jonkun pienen hyväkuntoisen talonpoikaispöydän laatikolla.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kattokaas noitten hintoja jossakin oikeessa kaupassa, missä niistä puuttuu naarmut, pentujen mällit, purkat liimattuna alapintaan ja pienet värivirheet ja kulumat. Mistä saatte toho hintaan mittää!?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Näyttäis muuten tosi tyhmältä eteisessä, paitsi jos sattuu oleen joku "jätti eteinen".
Mä muuten haluisin mun eteiseen jonkun pienen hyväkuntoisen talonpoikaispöydän laatikolla.

Että talonpoika pöydänlaatikolla ei kelpaa..fak!

Kun ei oo varsinaista eteistä nii ei tartti murehtia moisia. Hyvä kun kengät saa mahtumaan.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mä muuten haluisin mun eteiseen jonkun pienen hyväkuntoisen talonpoikaispöydän laatikolla.

Kelasin tän jutun niin, et jos sä jaksaisit käydä tsiikaas nää jutut, niin mä käyn sit maksaas ne pois? Tuut sit illalla mun päälle ja sillä ois kuitattu kaikki...
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kelasin tän jutun niin, et jos sä jaksaisit käydä tsiikaas nää jutut, niin mä käyn sit maksaas ne pois? Tuut sit illalla mun päälle ja sillä ois kuitattu kaikki...

Siis, tästähän vois kuvitella että pidät mua jonain..prkl.., maksullisena naikkosena..
Aika loukkaavaa ja halventavaa :(
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Siis, tästähän vois kuvitella että pidät mua jonain..prkl.., maksullisena naikkosena..
Aika loukkaavaa ja halventavaa :(

Jos annan naiselle vapaat kädet ostaa mitä haluaa asuntoon, niin sitten pidän halpana?
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noi talonpoikaispöydät on kyllä jotenkin "koukuttavia" huonokuntoisen vielä vois saadakkin kohtuu hintaan, vaan kun ei aika riitä mihinkään tuunailuun.

Talonpoika laatikossa kuulostaa ihan hyvältä ;))
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos annan naiselle vapaat kädet ostaa mitä haluaa asuntoon, niin sitten pidän halpana?

joo, niinhän sä kirjoitit.. Enköhän mä tienaa kuitenkin senverran että saan itte ostettua mööpelit. Eikä tarvi kiivetä kenenkään päälle, paitsi jos ostaa vaikka sohvan.., no joo..
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Vaikka itse vedätinkin teidät tähän aiheeseen niin heräs pieni humalainen mieliteko että jos palattais taas normikalsarointiin...

Katkerana olen samaa mieltä..

..vittu! Otan kaljan tai pari. Meen vielä perkele kuolaamaan tuota vitunperkeleen "I touch myself" biisin videota.

Tämä ei liity mihinkään. Hallelujaa ihmiset!

Nauttikaa illasta, se on tärkeintä.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
En ymmärrä edes vähää alusta mistä olette puhuneet, mutta antaa olla.

Pitää korkata uusi olut, sitä ennen voisin röökin poltella.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Huraa!

Lapset taputtavat karvaisia käsiään. Muija meni nukkumaan. Piimää ja juustuva. Sitä se on, kun Äpyli ei ole ummessa. Ptrui Ptrui.

Taidan olla kännissä. Mutta hänestäkö väliä, olen sentään himassa, enkä Pohojan - vitun - maalla. Hihihihahahahohoho.
 

The Rock

Jäsen
Terve terve terve terve terve terve, ei ollu pottis hereillä! Terve! Muutama hassu paukku nautittu ja homma pelittää aika kympillä. Hähäh! Apo! 80?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös