Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 187
  • 66 778

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Huikeaa settiä :D Tuli repeiltyä.

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Viddu, mää en ole nauranu näin hyvin sitten...ikuisuuksien...
Määhän sulle jo alkuillasta mainitsin, mutta et uskonut. stana.

Uskoin lopulta, koska Helmikin on sitä mieltä. Vähän kaduttaa kyllä vittu, Helmi olis ollu ihan myyty kun olis ollu toi IFK jo alkuillasta. Voi että sit yyveen määrää mikä olis ollu oottamassa.

Ja Sniper, kyllä o n avot pöytä tohon hintaan. 110 euroa on alhainen hinta tuosta.

Viimeksi muokattu:

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt muuten olkaatte mulle makutuomarina:
Tarjosin tommosesta pöydästä 110 eunukkia ja nyt tarvin henkistä kannustusta että tommonen kannattaa ottaa, kun kerran tarvii isoa pöytää kotiin.

http://riemun.huuto.net/auctionimages/d/17/7c1c7d12bff96085acb79e24c9f43-orig.jpg

PS: vain humalaisten mielipiteet huomioidaan

Kuuluuko tohon tuo irtolipasto mukaan? Siltikin mun mielestä aika hintava.. Meinasin muuten kirjottaa hintahtava, mutta ei nyt sentään :)

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Noni, sitten haen sen pois jos tarjous menee läpi. Uskon myös että olet humalassa :)

Olen, mutta keräilen antiikkisia laitteita ja tiedän mistä höpäjän.

sana "laite" ei ehkä helpota ostopäätöstä, mutta se tekee siitä paljon jännemmän.

Äläkä nyt sano että tahot nykyaikasia...

Kyseinen paskakasa maksaa uutena sen 200-250 jos on optimisti.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kuuluuko tohon tuo irtolipasto mukaan? Siltikin mun mielestä aika hintava.. Meinasin muuten kirjottaa hintahtava, mutta ei nyt sentään :)

Ihan samaa mieltä. Tuskin kelpais edes meidän eteiseen. Mielummin antaisin sulle xxxx -summan rahaa ja toivoittaisin hyvää matkaa Ikeaan.
Do my world.

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan samaa mieltä. Tuskin kelpais edes meidän eteiseen. Mielummin antaisin sulle xxxx -summan rahaa ja toivoittaisin hyvää matkaa Ikeaan.
Do my world.

Näyttäis muuten tosi tyhmältä eteisessä, paitsi jos sattuu oleen joku "jätti eteinen".
Mä muuten haluisin mun eteiseen jonkun pienen hyväkuntoisen talonpoikaispöydän laatikolla.

Suosikkijoukkue
Kattokaas noitten hintoja jossakin oikeessa kaupassa, missä niistä puuttuu naarmut, pentujen mällit, purkat liimattuna alapintaan ja pienet värivirheet ja kulumat. Mistä saatte toho hintaan mittää!?

Suosikkijoukkue
Näyttäis muuten tosi tyhmältä eteisessä, paitsi jos sattuu oleen joku "jätti eteinen".
Mä muuten haluisin mun eteiseen jonkun pienen hyväkuntoisen talonpoikaispöydän laatikolla.

Että talonpoika pöydänlaatikolla ei kelpaa..fak!

Kun ei oo varsinaista eteistä nii ei tartti murehtia moisia. Hyvä kun kengät saa mahtumaan.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue

Kelasin tän jutun niin, et jos sä jaksaisit käydä tsiikaas nää jutut, niin mä käyn sit maksaas ne pois? Tuut sit illalla mun päälle ja sillä ois kuitattu kaikki...

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kelasin tän jutun niin, et jos sä jaksaisit käydä tsiikaas nää jutut, niin mä käyn sit maksaas ne pois? Tuut sit illalla mun päälle ja sillä ois kuitattu kaikki...

Siis, tästähän vois kuvitella että pidät mua jonain..prkl.., maksullisena naikkosena..
Aika loukkaavaa ja halventavaa :(

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Siis, tästähän vois kuvitella että pidät mua jonain..prkl.., maksullisena naikkosena..
Aika loukkaavaa ja halventavaa :(

Jos annan naiselle vapaat kädet ostaa mitä haluaa asuntoon, niin sitten pidän halpana?

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noi talonpoikaispöydät on kyllä jotenkin "koukuttavia" huonokuntoisen vielä vois saadakkin kohtuu hintaan, vaan kun ei aika riitä mihinkään tuunailuun.

Talonpoika laatikossa kuulostaa ihan hyvältä ;))

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos annan naiselle vapaat kädet ostaa mitä haluaa asuntoon, niin sitten pidän halpana?

joo, niinhän sä kirjoitit.. Enköhän mä tienaa kuitenkin senverran että saan itte ostettua mööpelit. Eikä tarvi kiivetä kenenkään päälle, paitsi jos ostaa vaikka sohvan.., no joo..

Suosikkijoukkue
Vaikka itse vedätinkin teidät tähän aiheeseen niin heräs pieni humalainen mieliteko että jos palattais taas normikalsarointiin...

Katkerana olen samaa mieltä..

..vittu! Otan kaljan tai pari. Meen vielä perkele kuolaamaan tuota vitunperkeleen "I touch myself" biisin videota.

Tämä ei liity mihinkään. Hallelujaa ihmiset!

Nauttikaa illasta, se on tärkeintä.

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
En ymmärrä edes vähää alusta mistä olette puhuneet, mutta antaa olla.

Pitää korkata uusi olut, sitä ennen voisin röökin poltella.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Huraa!

Lapset taputtavat karvaisia käsiään. Muija meni nukkumaan. Piimää ja juustuva. Sitä se on, kun Äpyli ei ole ummessa. Ptrui Ptrui.

Taidan olla kännissä. Mutta hänestäkö väliä, olen sentään himassa, enkä Pohojan - vitun - maalla. Hihihihahahahohoho.

The Rock

Jäsen
Terve terve terve terve terve terve, ei ollu pottis hereillä! Terve! Muutama hassu paukku nautittu ja homma pelittää aika kympillä. Hähäh! Apo! 80?

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
voiko liittyä seuraan?
Tulin juuri ennen puolineljää työhommista ja ehdi ottamaan luottobaarissa tuopin. nyt siis vedän kämpillä.. ai niin ja kotimatkalla kyllä tuli otettua vauhtia..

Suosikkijoukkue
Otetaas vähän olutta taas. Jostakin on ilmestyny tonne suosikkijoukkueisiin HIFK...hymyilytti aamulla, sikäli kun pysty hymyilemään oloiltansa. Olen siis nöyrtynyt jerkkukolmosen vaatimuksiin ja laittanut sen sinne.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Banaaninviljelijä sitte soitti, että koe läpi ja sai luvan hypätä huomenna.
Säistä tietysti kiinni, mutta 10.00 am jälkeen koittavat aloittaa.
Itse toivotan onnea hyppyyn ja onnistuneeseen alastuloon! Kyllä meillä on vielä kk ketjussa käyttöä tuolle miehelle ja pelaahan hän kuitenkin ykkösketjussa, meidän suurta suosiota nauttivassa kkk-joukkueessa.
Vituu ja saatana. Vituu siitä, kun säät ei sallinut hypätä ja saatana siitä, kun tulin kotiin tänään, niin havaitsin unohtaneeni pakastimen auki koko viikonlopuksi. Onneksi olin enne kotiin tuloa käynyt ääsmarketin kautta hakemassa lavan kotiin. Pitänee katsoa pystyykö huomenna tai tiistaina hypätä.

Suosikkijoukkue
Vituu ja saatana. Vituu siitä, kun säät ei sallinut hypätä ja saatana siitä, kun tulin kotiin tänään, niin havaitsin unohtaneeni pakastimen auki koko viikonlopuksi. Onneksi olin enne kotiin tuloa käynyt ääsmarketin kautta hakemassa lavan kotiin. Pitänee katsoa pystyykö huomenna tai tiistaina hypätä.

Meniks paljon pakasteita vituiksi? Lava pelastaa mielen ainakin.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt olisi taas viikoittaisen vapaapäivän vuoro. Ensi maanantaina jatkuvat opiskelut, joten olisi kesän viimeisen töiden väliin sijoittuvan vapaapäivän aika. Pikkaisen vituttaa, mutta eiköhän Saku hoida homman. Jos Sakulta loppuvat voimat kesken, niin 12-vuotias Johnny Walker ojentanee auttavan kätensä.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Leimabileet 08

Ooppelin kanssa on joka vuosi melkoista säätämistä ennen kuin se menee jälkitarkastuksesta läpi. Tänä vuonna paloi rahaa auton remppaamiseen yli kulkupelin "arvon", mutta tulipahan leima! Sille Koffia ja Upcideria.

Leimabileitä on vietetty jo vuodesta 2004.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ooppelin kanssa on joka vuosi melkoista säätämistä ennen kuin se menee jälkitarkastuksesta läpi.
Lokakuussa ostin vuoden 2000 Opel Corsan. Toukokuulle asti ei ollut mitään ongelmia, mutta sitten on mennyt 1600€ sähkövikojen ja käyntiongelmien korjaamiseen, mutta nyt on toivottavasti kunnossa. Ehkäpä joutokäntiongelmat vaikuttivat jotenkin Opelin joutokäyntiin, mutta en siitä tiedä, kun en ole asiantuntija. Mieluummin kuitenkin Opel kuin joku aasialainen tai Fiat.

Ja leima tuli heinäkuun lopussa, huoltojen välissä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy