Viddu, mää en ole nauranu näin hyvin sitten...ikuisuuksien...
Määhän sulle jo alkuillasta mainitsin, mutta et uskonut. stana.
Nyt muuten olkaatte mulle makutuomarina:
Tarjosin tommosesta pöydästä 110 eunukkia ja nyt tarvin henkistä kannustusta että tommonen kannattaa ottaa, kun kerran tarvii isoa pöytää kotiin.
http://riemun.huuto.net/auctionimages/d/17/7c1c7d12bff96085acb79e24c9f43-orig.jpg
PS: vain humalaisten mielipiteet huomioidaan
Noni, sitten haen sen pois jos tarjous menee läpi. Uskon myös että olet humalassa :)
Kuuluuko tohon tuo irtolipasto mukaan? Siltikin mun mielestä aika hintava.. Meinasin muuten kirjottaa hintahtava, mutta ei nyt sentään :)
Ihan samaa mieltä. Tuskin kelpais edes meidän eteiseen. Mielummin antaisin sulle xxxx -summan rahaa ja toivoittaisin hyvää matkaa Ikeaan.
Do my world.
Näyttäis muuten tosi tyhmältä eteisessä, paitsi jos sattuu oleen joku "jätti eteinen".
Mä muuten haluisin mun eteiseen jonkun pienen hyväkuntoisen talonpoikaispöydän laatikolla.
Mä muuten haluisin mun eteiseen jonkun pienen hyväkuntoisen talonpoikaispöydän laatikolla.
Kelasin tän jutun niin, et jos sä jaksaisit käydä tsiikaas nää jutut, niin mä käyn sit maksaas ne pois? Tuut sit illalla mun päälle ja sillä ois kuitattu kaikki...
Siis, tästähän vois kuvitella että pidät mua jonain..prkl.., maksullisena naikkosena..
Aika loukkaavaa ja halventavaa :(
Jos annan naiselle vapaat kädet ostaa mitä haluaa asuntoon, niin sitten pidän halpana?
Vaikka itse vedätinkin teidät tähän aiheeseen niin heräs pieni humalainen mieliteko että jos palattais taas normikalsarointiin...
Vituu ja saatana. Vituu siitä, kun säät ei sallinut hypätä ja saatana siitä, kun tulin kotiin tänään, niin havaitsin unohtaneeni pakastimen auki koko viikonlopuksi. Onneksi olin enne kotiin tuloa käynyt ääsmarketin kautta hakemassa lavan kotiin. Pitänee katsoa pystyykö huomenna tai tiistaina hypätä.Banaaninviljelijä sitte soitti, että koe läpi ja sai luvan hypätä huomenna.
Säistä tietysti kiinni, mutta 10.00 am jälkeen koittavat aloittaa.
Itse toivotan onnea hyppyyn ja onnistuneeseen alastuloon! Kyllä meillä on vielä kk ketjussa käyttöä tuolle miehelle ja pelaahan hän kuitenkin ykkösketjussa, meidän suurta suosiota nauttivassa kkk-joukkueessa.
Vituu ja saatana. Vituu siitä, kun säät ei sallinut hypätä ja saatana siitä, kun tulin kotiin tänään, niin havaitsin unohtaneeni pakastimen auki koko viikonlopuksi. Onneksi olin enne kotiin tuloa käynyt ääsmarketin kautta hakemassa lavan kotiin. Pitänee katsoa pystyykö huomenna tai tiistaina hypätä.
Meniks paljon pakasteita vituiksi? Lava pelastaa mielen ainakin.
Lokakuussa ostin vuoden 2000 Opel Corsan. Toukokuulle asti ei ollut mitään ongelmia, mutta sitten on mennyt 1600€ sähkövikojen ja käyntiongelmien korjaamiseen, mutta nyt on toivottavasti kunnossa. Ehkäpä joutokäntiongelmat vaikuttivat jotenkin Opelin joutokäyntiin, mutta en siitä tiedä, kun en ole asiantuntija. Mieluummin kuitenkin Opel kuin joku aasialainen tai Fiat.Ooppelin kanssa on joka vuosi melkoista säätämistä ennen kuin se menee jälkitarkastuksesta läpi.