Kalsarikänniketju

  • 5 245 159
  • 66 698

henrikP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pee kirjoitti:
Illanjatkoja kaikille!

Kiitosta vaan, mä kännäilen suht usein kalsareissa, sopii mulle hyvin: ei tartte tsemppailla baareissa hyvän musiikin puolesta, eikä muutenkaan tsemppailla...

kimbe66 kirjoitti:
JOn vain niin monta vitutuksen aihetta tänään.

joku on sanonut että vain vitutus on ikuista, vopi olla oikeassa

Mikäs sen parempi syy vetää kännit kuin vitutus.

katellaan
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Laitetaan nyt tähän ketjuun kun vitutus ja kalsarikännit kulkevat käsi kädessä:

Tänään tuli kutsu ikäryhmäterveystarkastukseen ja siinä tuli mukana kaikenlaisia täytettäviä kaavakkeita, kysellään kaikki mahdolliset vaivat ja perinnölliset ym. sairaudet.

Lopussa oli kohta "muu synnynnäinen vaiva, mikä?". Tämän kohdan voisi esitäyttää kaikille suomalaisille miehille ja laittaa siihen että "vitutus".
 

Aina Pata

Jäsen
Yeah, eka punkkupullo huikkaa vaille tyhjä. Kuten Jakke H. tossa alla sanookin niin vitutus ja kalsarit on kavereita. Oikeastaan täytyis avautua naisasiat-ketjussa, mutta en ole kyennyt. Lupasin kyllä jo pari kuukautta sitten. Koitan saada aikaseksi. Vitun vitun vittu jne.

Hyviä kalsareita porukoille ja iltojen iltaa muullekin porukalle.

PS. Seuraavaksi vuorossa kunnon juomaa eli KOFFin Portteria, yes!

Edit: saatana luukutin Slayerin Reign in Bloodia täysillä (siis nappi kaakos) ja vitun paska kajari (siis toinen) sanoi ainakin väliaikaisesti yhteistyösopimuksen irti.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kalsarit alkaa jälleen täällläkin. Perkeleen flunssa vie voimat eikä jaksa raahautua huomenna hallille katsomaan josko uusi veska pelaisi. Noh, canalilta tulee onneksi kaikenlaista ottelua ja urheilukanavaltakin mestistä ja runsas nesteytys auttaa tunnetusti. Sekä kuningas jekku.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Jatkan uraani Suomen euroviisuehdokkaana:

mutta löydätkö tien mun sydämeeni
ja käännätkö vielä viimeisen korkin
sen jälkeen et koskaan sä palata voi
vaikka aamulla huomaat, et tunne enää mitään


Joo-o. Tähän nyt yks punkku kiduksiin välikaljoin ryyditettynä, niin eiköhän sitä kautta alkuun päästä ja kalsareidenkin persus taas jonkun verran kulu tänäänkin, joka huomiseksi vaihtuu.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pee reilu pari tuntia sitten kirjoitti:
Kolme Karhu-pulloa oli valmiina jääkaapissani, jota juuri täydensin Koffin 8-päkillä.

Ja nyt alkaa jo tuntua siltä, ettei riitä (fifty-sixty juotu). Noh, huomista ajatellen ehkä hyvä niin...
 

Bandana

Jäsen
Ota Pee vähän brenaa ja näe harhakuvia mieshuorista, mjitaah?!!

Hemmetin aikaero. Hemmetin puolen päivän pituinen aikaero. Hemmetin globalisaation kirvoittaja ja tukahduttaja!

Kuitenkin hyvä tapa yhdistää kevyet minor-kalsarikännit siihen kun venailee amerikkalaisten töistäpääsyä.

Klassista karhua kaataessa pitäisi myös vähän väliä jaksaa tehdä koulutöitä loppuun, kun punaiset deadline-rajat juoksevat vastaan. Toisin kuin Douglas Adams, vihaan sitä vinkuvaa ääntä kun deadline kiitää itseni ohitse ja kauas taakse.

Mutta ei se mitään. Nyt vedetään.
 

super

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvissä kyttäysasemissa
Täällä taas. Joukkueen sauna-illasta juuri palasin ja sieltäkin tulin vain vaimon onnistuneen syyllistämisen jälkeen. Ja kun tulin kotiin niin eihän täällä ole saatana ketään edes hereillä!

Olo on kuitenin juuri sellainen että ei voi mennä nukkumaan koska tulee oksu joten jatkan tässä iltaa suomalaisen erittäin kuivan valkoviinin parissa. En muutebn olisi viettänyt aikaani mieluummin joukkueen sauna-illassa, mitenkäs vitussa aikani olisi kulunut siellä paremmin kuin yksin kotona.

Herätän kohta vaimon ihan vaan piruuttani...
 

DevLdr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa, Hifk, Vancouver C.
Tipaton tammikuu hohoijaa....

Bisseä taas kurkusta alas vaikka kuumetta pukkais...
Piti viettää taas kerran se kuuluisa tipaton tammikuu, mutta on tullut tammikuun puolella juotua enemmän kun marras-joulukuussa yhteensä.
Pitäisi kai kirjoitella vitutusketjuun, mutta ihmissuhdeongelmat vievät raittiuden.
Noh perjantai ilta mennyt rattoisasti 12-packin, vuokraleffojen kanssa...
Enää ei edes vituta.
 

Rapukäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Katselin just tota uutta Taisteluplaneetta Galacticaa. Ei kyllä oo lähelläkään sitä tasoa mitä alkuperäinen joskus nuoruudessani oli. Kyllä sitä nyt paremman puutteessa katselee, mutta kovin on hengetöntä. Miltäköhän tuo selvinpäin olisi vaikuttanut?
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Bandana kirjoitti:
Mutta ei se mitään. Nyt vedetään.

Paino sanalla: nyt.

Taloyhtiön hallituksen pikkujoulut ja kokous oli äsken. Tuli annettua sitten isännöitsijälle kenkää ja haukuttua muutenkin kaikki sidosryhmät. Ja iltapäivällä laitoin isännöitsijän irvikuvalle niin huikeaa kyykytysmeiliä, että kiitos vain Jatkiksen katkiksille. Turha alkaa jonkun HMV-urpon millään latteuksilla yrittää lepytellä. Pre-haukkumisen vastauksessa oli:

- kolme typoa
- tahatonta provoa (olisi tosin ollut vaikka olisi faksannut tonnin rahaa)
- koko posti tarttui perustui epäolennaiseen pointtiin, jota en ollut edes kritisoinut; sai kuulla tästä ja useamman kerran. Meilissäni esiintyi mm. "näytä missä kerron siitä ja siitä", ja "voidaanko em. menettely tulkita valehteluksi?"
- urpo on nurkassa, tartu ruoskaan, niin vedän sut pois sieltä. Hahaa. Poimi jyviä.

Ei mennyt ilta siis hukkaan. Tosin kymppi pitää vielä kuikustella, ennen kuin Nelli von Nelli iskee ruutuun ziirliidaus-hengessä.

Öljyt, näppylähanskat, KÄY!

PS. np: Tim Deluxe - I Don't Care. Jes.

Shayne kirjoitti:
Jatkan uraani-Suomen euroviisuehdokkaana:

Kuuuuuuuuuuudes ydinvoimala,
viaton et ole sinäkään!

sävel: Tehari - valonkantaja

NYT! toistan:
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Puolikuuta ja makeaa myrkkyä? Anyone?

Nyt on niin huikeeta settiä taas Kalsonkiketjun viimeisempänä viestinä, että oikein hävettää painaa post replyä.

Hävettää siinäkin määrin, että ajan kohta (tarkempi tamperelainen keulii jo tässä vaiheessa yhdyssananavirheen nimissä) itseäni kädet ylhäällä suoraan päähän. Vitun mulkku. Tarkoittaako se sitä, että Kalsarikänniketju jätetään, jos vaimo sanoo, että nyt vois lähteä baariin? Tarkoittaakovittu!?! Näköjään, kuten ennenkin. Olen tossun alla, kuten ennenkin.

Ja nyt sitten tässä vetelen aamupalaksi jotain siideriä. On kyllä niin gay-hommia mulla nykyään, että ajakaa nyt saatana mua päähän, mielellään puun takaa. Mutta muistakaa, että Suomessa on taklaajan vastuu. Jos liikaa tölvitte, niin multa mahdollisesti jää näkemättä tänään Semir vs Helge. (Näkemättä jääköön. Kuuleeko Offside, nyt hereillä siellä. Älkääkä vittu laskeko niitä bissejä valmiiksi. Tai laskekaa vaan, mutta älkää niitä mulle myykö, erätaukospedeille myytäköön teetä, mä otan tuoretta bisseä.)

Tähän loppuun vedän taas yhden euroviisukärkkymisen: Biisin nimi on "Oodi mille tahansa, ei vähiten bizzixxille (sille stendari-merkille, vaikken ceetä loppuun tunkenutkaan. Ainakaan vielä. F-reissukalenteri futuuriin?!?)" ("Joku toinen nimimerkki" tarkentanee, jos on tarvetta, sanoitukseen nääs. Tämä on sitä paitsi suoraa vetoa ilman mun ryssimisiä. Olkaatten hyvät, herrat.)

Tänä yönä on saatava jotakin aikaan
Muuten katoaa uskoni tähänkin aikaan
Joka mieltäni kiehtoo ja ahdistaa
Joka myrkkyä on mutta niin makeaa

Kädet vapisee, ei edes tupakkaa mieleni tee
Ruumiistani irtoan melkein ja itseäni katselen kun
Maa tärisee, nyt se tulee nyt se kävelee
Tällä kertaa kiinni sen saan ennenkuin se katoaa

Olen antanut sormet ja käteni, kaikki
Olen katsonut kuinka ne hakataan poikki
Olen ulvonut yötä ja odottanut kuuta
Nyt tahdon jo enemmän ja jotakin muuta

Kädet vapisee, ei edes tupakkaa mieleni tee
Ruumiistani irtoan melkein ja itseäni katselen kun
Maa tärisee, nyt se tulee nyt se kävelee
Tällä kertaa kiinni sen saan

Kuinka lankesinkaan ansaan pehmeään
Se hyvänä pitää mutta minut myrkyttää
Ja kun se loppuu aina yksin jään
Yksin hämärään

Nyt on saatava tehdyksi jotakin jo sille
Ulospääsyä sanoille ajelehtiville
Pian tunnen sen tulevan se tulee niin kaukaa
Ennenkuin se on täällä mä en saa rauhaa

Kädet vapisee, ei edes tupakkaa mieleni tee
Ruumiistani irtoan melkein ja itseäni katselen kun
Maa tärisee, nyt se tulee nyt se kävelee
Tällä kertaa kiinni sen saan ennenkuin se katoaa

Kädet vapisee, ei edes tupakkaa mieleni tee
Ruumiistani irtoan melkein ja itseäni katselen kun
Maa tärisee, nyt se tulee nyt se kävelee
Tällä kertaa kiinni sen saan ennenkuin se katoaa

Kädet vapisee...
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mauri keksi naisellisen version kalsarikännistä:
"pikkarikännit" = stringit + iha väsäse vinkkuu.
Kokeilen juuri, kuinka tällainen versio toimii. Ajatuksena tointua töihin aamulla aikaisin..
Eli ihan vain pikkusievässä mennään...
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Nyt mauri faktaa sitten tiskiin:
- Meneekö stringit ryypätessä ns. pahaan rakoon?
- Pitsiä vai nou?
- Väri?
- Suositteletko vai pysynkö BjörnBorgeissani?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mää juhlin Ässien voittoa. Siks mää otan kalsareita. Ni, ketä?
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Perjantaina vetelin kalsarit. Katsoin Kill Billit DVD:ltä ja kittasin viinaa. Löysin uuden ihan siedettävän juoman. Kalle viina. Täysin vastaava tuote kuin yhden tähden Jallu, vain eri valmistajan. Ihan kelvollista, oli vielä aavistuksen halvempaa ja väkevämpää (40% vs 38%) kuin Jallu. Voin ehkä ostaa toistekin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kalajaa koneesee sano!

Koffi illan nimi, ketä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös