Ted Raikas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Miul ois, mut se on tosin kylmää ja ruskeaa pinnalta.Alamummo kirjoitti:Saas nähdä koska alkaa tehdä mieli munaa, enkä puhu nyt kananmunasta.
Ahh... ai niin, ei ollutkaan kyse kananmunasta.
Sortsit.
Miul ois, mut se on tosin kylmää ja ruskeaa pinnalta.Alamummo kirjoitti:Saas nähdä koska alkaa tehdä mieli munaa, enkä puhu nyt kananmunasta.
Meikä mandoliinolla on mustat jalkapalloshortsit. Tätä eroottisemmaksi ei enää kalsarit voi mennä. Ei muuta ku viinipullolle käsi käy ja sitä rataa.Immortal kirjoitti:Tunnustan. HHarmaa-musta raitaiset boxerit jalassa tässä tissutetaan kaljaa.
Ted Raikas kirjoitti:Tuli muutens pieneen mieleen, että ei kai tämä Jatkoaikaan kirjoittelu ole kiellettyä?
Ted Raikas kirjoitti:Miul ois, mut se on tosin kylmää ja ruskeaa pinnalta.
Ahh... ai niin, ei ollutkaan kyse kananmunasta.
Sortsit.
Mä petän teitä kaikkia, taustalla 24/7 Big Brother (ei uusia suihkukuvia, valitan), vuorovedoin Carlsbergia ja sitä sihipunkkua, which was nice.vetti kirjoitti:Itse en katso pettäneeni itseäni, vaikka Jatkikseen tässä kalsareissani kirjottelen.
Mazza kirjoitti:Kuinka paljon meitä oikein on?
Ehdin jo nukahtaakin sohvalle Heikki Hedmanin rauhalliseen narinaan, kunnes puhelinsoitto herätti yksinäisen juomarin jatkamaan talkoitaan. Vielä muutama sihahdus, ja tälle yölle varatut bissett on nautittu. Huomenna ei ole kalsarikännipäivä.
Maco kirjoitti:Meikä ainaki messissä. Huomen ei todellakaan ole kalsonkipäivä, huomenna mennään baariin.
Hah, vet(t)ille haasteet. Nyt alam humaltumaan, joten jos vittuilette, niin sittenpähän joo. Tämän ketjun innoittamana auon uutta pulloa nyt!Maco kirjoitti:Mites Shayne ja vetti
Olisko blaNBISTA YHTÄÄN?Maco kirjoitti:Tää on niin nähty. Teddy ja Mummu ainakin höyhensaarilla jo.. Mites Shayne ja vetti
Mitä hittoo? Minustako puhe... hahah, en ole höyhensaarilla, kaukana sieltä. Luulen.Maco kirjoitti:Tää on niin nähty. Teddy ja Mummu ainakin höyhensaarilla jo.. Mites Shayne ja vetti
Shayne kirjoitti:Hah, vet(t)ille haasteet. Nyt alam humaltumaan, joten jos vittuilette, niin sittenpähän joo. Tämän ketjun innoittamana auon uutta pulloa nyt!
editoin nyt jo ne kirjoitusvirheet. Heti.
Shayne kirjoitti:Olisko blaNBISTA YHTÄÄN?
Yritys on kova.Maco kirjoitti:Luulin, et jäin yksin asiani kanssa. Ihmeen nopea vastaus Shaynelta eli ilmeisesti siellä runkataan sitä refresh nappulaa suhteellisen ripeesti..
Shayne kirjoitti:Yritys on kova.
Carlsbergia pitää aina riittää, mutta sitä punasta mä vedän vaan pyhäsin ja tänään ja huomenna ehkä. Tssshssh.
No onhan se semmosta juhlimiAT yleensä koko viikonloppu. Että nyt kaivan viinat esiin. Vain giniä, vodkaa ja fuckMaco kirjoitti:Juhlapäivinä siis?
Shayne kirjoitti:No onhan se semmosta juhlimiAT yleensä koko viikonloppu. Että nyt kaivan viinat esiin. Vain giniä, vodkaa ja fuck