Mielikuvitushahmo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
NHL, kaljaa ja Linkku.
Loistavaa!
Loistavaa!
Derby kirjoitti:Pitää nyt ihan mielenkiinnosta kysellä että vetelettekö paljonkin kännejä yksin ja onko se hauskaa? En ole vielä koskaan yksin ryypiskellyt
Derby kirjoitti:Pitää nyt ihan mielenkiinnosta kysellä että vetelettekö paljonkin kännejä yksin ja onko se hauskaa? En ole vielä koskaan yksin ryypiskellyt
Jos et ole yksin ryypiskellyt, niin kannattaa kokeilla. Siinä kuule hermo lepää ja ainakin itse saan yleensä parhaat ideat pienessä kännissä. Sitten selvin päin vaan toteutan ne kaikki hyvät idikset.Derby kirjoitti:Pitää nyt ihan mielenkiinnosta kysellä että vetelettekö paljonkin kännejä yksin ja onko se hauskaa? En ole vielä koskaan yksin ryypiskellyt
Niin eikä se muutama bisse sähkösaunan lämmityksen lomassakaan yhtään hassumpaa laatuaikaa ole.champselyse kirjoitti:Jos et ole yksin ryypiskellyt, niin kannattaa kokeilla. Siinä kuule hermo lepää ja ainakin itse saan yleensä parhaat ideat pienessä kännissä. Sitten selvin päin vaan toteutan ne kaikki hyvät idikset.
Esimerkiksi kesällä puusaunan lämmittäminen parin bissen kera on mitä mainiointa ajanvietettä. Ei siinä välttämättä ryyppykaveria kaipaa.
champselyse kirjoitti:Jos et ole yksin ryypiskellyt, niin kannattaa kokeilla. Siinä kuule hermo lepää ja ainakin itse saan yleensä parhaat ideat pienessä kännissä. Sitten selvin päin vaan toteutan ne kaikki hyvät idikset.
Takapassi kirjoitti:Itselläni kuitenkin oluen sisältämä energia jalostuu kehon sisällä jollain mystisellä tavalla kineettiseksi energiaksi ja muutun hirvittävän toimeliaaksi, usein tulee osa noista ideoista ihan toteutettuakin siinä pienen tissuttelun lomassa. Joskus mm. tuli katsottua ulos ja todettua että autopaikan ympärillä on lunta, ei muuta kuin pari kaljaa mukaan ja lumilapion kanssa hommiin. Tuskin olisi muiden seurassa tullut moista ajatusta mieleen.
Shayne kirjoitti:Joo. Kalsareita starttailen tässä.
Saako Suomi pisteitä niissäkään?Cosmo kirjoitti:Mun lyö jo tulta. Euroviisujen esikarsinnat ja Heka heruttaa Karja-Helenalta. Kaikkea sitä on.
Shayne kirjoitti:Oma esitykseni Euroviisukarsintoihin seuraa nyt:
Kalsarikänniklubi - Huomenna
...
Shayne kirjoitti:Kalsarikänniklubi - Huomenna
Olet oikeassa, tuo oli selkeääkin selkeämpi, puhdasverinen virhe. Johtuu tosin siitä, että sanat piti tehdä sekunnissa ja Vexi Salmen kännykkä tuuttasi vielä äskenkin varattua. Korjataan pitkäsylkeen (LP aka Long Puke) mennessä.Cosmo kirjoitti:Lyriikka on kyllä hienoa, mutta harmi vain että kukaan ei ymmärrä taaskaan kieltä ja sanomaa. Tosin en tiedä, mitä tekemistä Ranualla ja Raumalla on toistensa kanssa. Onko Raumalta joku oikoreitti?
Ouzala kirjoitti:Tänään taju pois.
Ei muuta.