Kalsarikänniketju

  • 5 240 895
  • 66 676

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Shayne kirjoitti:
Hehee, tää on tuttua. Vaimo menee nukkumaan ja kysyy, että millos sä tulisit. "Kohtakohta..." Ja sitten aamuviiteen tässä jakkaralla, tukka sekaisin kuin tuuletinasentajalla. Sitten aamulla kysyy hän, että mihis aikaan tulit nukkumaan. "Melkein heti sun perään..." mitä nyt viistoista kaljaa vedin tässä ensin.

Noinhan se menee aika sanatarkkaan, mitä nyt nuo numeeriset parametrit voivat vaihdella. Ja tuon 15 kaljan jälkeen voi aloittaa sen litanian disclaimerilla: "emmä muista, mitähän se ois ollu, vähän sun jälkees kuitenkin varmaan kuulemma", niin ei tule paljoa valehdeltuakaan.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Cosmo kirjoitti:
Josta tulikin mieleeni, että miksi ihmeessä kaikki lähes vastasyntyneet puolustuskyvyttömät rääpäleet pannaan pakkasessakin yksin ulos nukkumaan vaunuissana? Mutta myöhemmällä iällä (ilmeiseti kun uhri alkaa hiffata, että mistä on kyse), niin ulkona pakkonukkuminen lopetetaan. Aikuisiällähän moista ei harrasta selvinpäin kukaan, ja kännissäkin ehkä vain sen yhden kerran.
Kuka helvetti sitä rääkymistä jaksaisi sisätiloissa kuunnella, esim kesken kaljanhuuruisen penkkiurheiluillan? Eli ne pysyvät sisällä, jotka osaavat käyttäytyä, muut huutakoon ulkona niin kauan kunnes oppivat olemaan.

Mulla on vain yksi bisse jäljellä. Sitä säästelen tässä tuhoamalla gin toniceja. Kohta ehkä kossucolaa ja erinäisiä liköörejä (hyhhyh). Pitäisköhän sittenkin plopsauttaa punetto?
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Shayne kirjoitti:
Hehee, tää on tuttua. Vaimo menee nukkumaan ja kysyy, että millos sä tulisit. "Kohtakohta..." Ja sitten aamuviiteen tässä jakkaralla, tukka sekaisin kuin tuuletinasentajalla. Sitten aamulla kysyy hän, että mihis aikaan tulit nukkumaan. "Melkein heti sun perään..." mitä nyt viistoista kaljaa vedin tässä ensin.

Näinhän tämä leikki aina menee. Ja aina pitää tietenkin vastata että "joskus myöhemmin" (jos jääkaapissa tai jossain muualla on jotain alkoholiksi luokiteltavaa mömmöä).

Ja nyt taas hanaa...
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ja nyt hyvää yötä Suomi eikun Jatkoaika.

Ensi kerralla tavataan...
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Pitää nyt ihan mielenkiinnosta kysellä että vetelettekö paljonkin kännejä yksin ja onko se hauskaa? En ole vielä koskaan yksin ryypiskellyt
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Derby kirjoitti:
Pitää nyt ihan mielenkiinnosta kysellä että vetelettekö paljonkin kännejä yksin ja onko se hauskaa? En ole vielä koskaan yksin ryypiskellyt

Meikäläinen ainaskin vetelee näin sunnuntaisin mahdollisuuksien mukaan viikonlopun jäämistöt pois. Tietyissä rajoissa oikein mukavaa rentoutua olutta ottaen välillä yksin.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Derby kirjoitti:
Pitää nyt ihan mielenkiinnosta kysellä että vetelettekö paljonkin kännejä yksin ja onko se hauskaa? En ole vielä koskaan yksin ryypiskellyt

Kyllä minulla on aina välillä tapana, ihan hyvä keino pohtia pois omat murheensa ja selvittää ajatuksiaan kohtuullisen määrän alkoholia kanssa, riippuu tietysti tyypistä mutta lisänä fiilikseen sopiva musiikki toimii aivan loistavasti. Ahdistukseen jotain synkempää ja hyvään fiilikseen sitten jotain rempseämpää rockin tapaista. Oho, minähän oon jo aika jumissa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kyllähän se on joskus kiva yksinkin juoda. Mulla on monesti silleen että jos olen ollut esim kavereiden kans muutaman päivän, vaikka nyt juomassa, niin sen jälkeen tekee mieli juoda yksin. Siis ottaa illalla muutama paukku ja antaa aikaa itselle ja omille ajatuksille. Se on tosi rentouttavaa, ja ainakin mä tarviin sellaista omaa aikaa. Vaikka monesti menee aamuunkin asti, ja tulee juotua esim kymmenenkin paukkua, niin ei mulle tuu mitään tarvetta mennä kavereiden luo tai baariin silloin. Se sellainen juominen on ihan eri juttu. Ei tämä yksin juominen ole välttämättä mitään juhlimista tai bilettämistä, tai juttelemista tai seuran etsimistä.

Mua vähän ihmetyttää kun joidenkin mielestä juominen liittyy vain juhlimiseen, tai ainakin ystävien kanssa olemiseen. Jos mä juon illalla yksin, niin ei mulla ole mielessä että "nyt olis kivempi olla baarissa, tai kavereiden kans". Kalsarikännääminen on laatuaikaa, enkä mä keksi millä sen voisi korvata. Ainakin mä tarviin sitä yhtä paljon kuin ystävien kanssa bilettämistä.
 

kimbe66

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Niinkin uhkaavaa kuin tuo tipaton tammikuu on, niin täytyy tunnustaa, että tänään lähtee kalsarit niskaan, ja kunnolla. Tyttöystävän kanssa saatiin eilen ero aikaiseksi, mutta silti en jaksa soittoruokalaan asti lähteä. Tuo ero oli nimittäin jo pitkään muhimassa, eli ei yllättänyt meitä kumpaakaan. Ilo on silti kalsarit päälle pistää ja nauttia illasta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mikä vittu siinä voi olla että naiset tekee elon hankalaksi? Jopa tälläisen pesunkestävän hintin, jota ei vois oikeastaan vähempää kiinnostaa?

En oikeastaan tiedä mihin ketjuun tää kuuluu. Tänne? Työketjuun (sieltähän tää tulee)? Vitutusketjuun? Naisasioihin? Hyvät naurut netistä? No, känni päälle; tänne.
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Derby kirjoitti:
Pitää nyt ihan mielenkiinnosta kysellä että vetelettekö paljonkin kännejä yksin ja onko se hauskaa? En ole vielä koskaan yksin ryypiskellyt
Jos et ole yksin ryypiskellyt, niin kannattaa kokeilla. Siinä kuule hermo lepää ja ainakin itse saan yleensä parhaat ideat pienessä kännissä. Sitten selvin päin vaan toteutan ne kaikki hyvät idikset.

Esimerkiksi kesällä puusaunan lämmittäminen parin bissen kera on mitä mainiointa ajanvietettä. Ei siinä välttämättä ryyppykaveria kaipaa. Paitsi joskus, mutta sitten soitankin kaverille.

Tässä juuri kalsonkikännejä aloittelen...
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
champselyse kirjoitti:
Jos et ole yksin ryypiskellyt, niin kannattaa kokeilla. Siinä kuule hermo lepää ja ainakin itse saan yleensä parhaat ideat pienessä kännissä. Sitten selvin päin vaan toteutan ne kaikki hyvät idikset.

Esimerkiksi kesällä puusaunan lämmittäminen parin bissen kera on mitä mainiointa ajanvietettä. Ei siinä välttämättä ryyppykaveria kaipaa.
Niin eikä se muutama bisse sähkösaunan lämmityksen lomassakaan yhtään hassumpaa laatuaikaa ole.

Tuossa ensimmäisessä jutussa täytyykin sitten vähän passailla, sillä suurin osa kännissä saamistani ideoista on sitä luokkaa, ettei niitä selvinpäin kehtaa edes muistella.

Joo. Kalsareita starttailen tässä.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pienen tauon jälkeen saa jälleen naatiskella hyvästä seurasta ja juomasta eli kalsareiden aloitus alkaa täälläkin. Soadit taustalla ja ysiltä on ihan pakko katsastaa leidin uusimmat tempaukset ja mahdollisesti myöhemmin conan jonka vieraana näyttäisi olevan LL Cool J jonka musiikillen anti on täysin hanurista mutta muuten hauska haastateltava.

Jokaisen ihmisen olisi hyvä välillä tuulettua ihan itsekseen. Välillä oma seura on yllättävän mukavaa seuraa ja parhaat ideat syntyvät todellakin pienessä pöhnässä sohvalla rötväten.

Ja luonnollisesti saunaan jossain vaiheessa. Kalsarit ilman saunomista on kuin elo ilman reikää. Ilmankin tulisi toimeen mutta kyllä se vituttaisi.
 

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Konjakkipullo avattu ja pari paukkua maisteltu. Urheiluruutua odotellessa...
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
champselyse kirjoitti:
Jos et ole yksin ryypiskellyt, niin kannattaa kokeilla. Siinä kuule hermo lepää ja ainakin itse saan yleensä parhaat ideat pienessä kännissä. Sitten selvin päin vaan toteutan ne kaikki hyvät idikset.

Tämän allekirjoitan, välillä tulee ihan huikeita visioita että mitä pitäisi tehdä kun itsekseen pyörii kämpässä pikkupöhnässä. Itselläni kuitenkin oluen sisältämä energia jalostuu kehon sisällä jollain mystisellä tavalla kineettiseksi energiaksi ja muutun hirvittävän toimeliaaksi, usein tulee osa noista ideoista ihan toteutettuakin siinä pienen tissuttelun lomassa. Joskus mm. tuli katsottua ulos ja todettua että autopaikan ympärillä on lunta, ei muuta kuin pari kaljaa mukaan ja lumilapion kanssa hommiin. Tuskin olisi muiden seurassa tullut moista ajatusta mieleen.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Takapassi kirjoitti:
Itselläni kuitenkin oluen sisältämä energia jalostuu kehon sisällä jollain mystisellä tavalla kineettiseksi energiaksi ja muutun hirvittävän toimeliaaksi, usein tulee osa noista ideoista ihan toteutettuakin siinä pienen tissuttelun lomassa. Joskus mm. tuli katsottua ulos ja todettua että autopaikan ympärillä on lunta, ei muuta kuin pari kaljaa mukaan ja lumilapion kanssa hommiin. Tuskin olisi muiden seurassa tullut moista ajatusta mieleen.

Et ole ainoa lajissasi. Esim. JYPin entisellä junnuhuoltajalla on aina kännissä ollessaan tapanaan siivota koko kämppä ja puistella matot ym. Välillä homma menee siinä määrin överiksikin, että onpa tämä äijä löydetty pöydän alta yhtä pientä roskaakin poiskuokkimasta, kun se oli alkanut häiritä.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Cosmo kirjoitti:
Mun lyö jo tulta. Euroviisujen esikarsinnat ja Heka heruttaa Karja-Helenalta. Kaikkea sitä on.
Saako Suomi pisteitä niissäkään?

Oma esitykseni Euroviisukarsintoihin seuraa nyt:

Kalsarikänniklubi - Huomenna

He löytävät toisensa
tuhansien tähtien joukosta
Loistavat niin kirkkaina
toisiinsa ovat sidottuina

(ja kertikseen rajulla uholla)

Vaikka meille annettaisiin koko mäyris
vain hetki kun sen saisin katoamaan
Vaikka Rauma eteeni polvistuisi
sen vain saisin palamaan
ja huomenna
taas huomenna olen sekaisin
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Shayne kirjoitti:
Kalsarikänniklubi - Huomenna

Koskettavaa, kertakaikkiaan. Vaikea tosin povata menestystä, sillä hieno biisi kaatuu Suomen euroviisuedustajien perisynteihin: ne tehdään liian tosissaan eikä uskalleta laittaa kunnolla läskiksi. Tässäkin syleillään koko maailmaa, ja varaudutaan lintuinfluenssan tuomaan hysteriaan. Luvassa on suuret ennakko-odotukset ja sen jälkeen isku vasten kasvoja koko Euroopalta, ja loputon poru kun entisen Jokoslavian pakolaisleirit äänestelevät toisiaan.

Mutta koska kyseessä on kotimaan karsinnat, niin povataan voittoa. TOP3-kamaa ja kyllä kansa tietää. Lyriikka on kyllä hienoa, mutta harmi vain että kukaan ei ymmärrä taaskaan kieltä ja sanomaa. Tosin en tiedä, mitä tekemistä Ranualla ja Raumalla on toistensa kanssa. Onko Raumalta joku oikoreitti?

Nimimerkki Dabadambam Kokkolasta lähetti meille hienon kuvan, ja lähettää samalla terveisiä modeille, että kai nimenvaihdoksia taaksepäin sallitaan?

Edit: kuviahan ei viesteihin liitetä, ei edes tässä ketjussa.

-Moderaattorit-


EDIT: Pitää koittaa rajojaan. Tässä kuitenkin URL niille, jotka eivät ehtineet: http://www.aamulehti.fi/lavajarvi/lehdet/uusi/joonasmayra.gif
 
Viimeksi muokattu:

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Cosmo kirjoitti:
Lyriikka on kyllä hienoa, mutta harmi vain että kukaan ei ymmärrä taaskaan kieltä ja sanomaa. Tosin en tiedä, mitä tekemistä Ranualla ja Raumalla on toistensa kanssa. Onko Raumalta joku oikoreitti?
Olet oikeassa, tuo oli selkeääkin selkeämpi, puhdasverinen virhe. Johtuu tosin siitä, että sanat piti tehdä sekunnissa ja Vexi Salmen kännykkä tuuttasi vielä äskenkin varattua. Korjataan pitkäsylkeen (LP aka Long Puke) mennessä.
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Kandeee liittyä opiskelijajärjestön halitukseen. Fiunaa riittää sanosin, suosittelesin. Tästähän vois jatkaaa kalsareiden merkeissä, kaapista kaljaa hakemaan ja menoksi!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös