Kalsarikänniketju

  • 5 290 451
  • 66 740

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Kovasti alkaa tääkin ketju hiljenemään. No kai tarvii vielä paukku ottaa ja sitten mennä koisimaan. Vaimokin saapuu hetkenä minä hyvänsä ja silloin pitää olla jo nukkumassa.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Anoppi mahtuu aina paistinpannuun, ellei ole liian leveähkö perse.

Mutta onnea vaan. Lähden tästä ottamaan vastaan huomista krapulaa. Ellen sitten palaa tähän ketjuun muutaman tunnin päästä.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kyllä tää porukka, joka tänne nyt kirjoittelee, saunaan mahtuu. Mitä näitä nyt on? Kolme vai? Anoppia en mukaan kutsu, vaikka aivan mukava ihminen onkin.

No kyllä tässä pärjätään ilman anopin juomaneuvojakin ihan mainiosti.

Pientä väsyä pukkaa ilmoille hemmetti. Ehkä se tästä ku vähän kehtais kyhäillä jotain pientä sapuskaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä huomaa, että ikää alkaa olla liikaa. Kello lyö pian kolme ja se tuntuu paljolta, kun kuitenkin 2-4 vuotta sitten ilta olisi ollut vielä nuori. Nyt taasen on jo sellainen fiilis, että voi perkele, yöunet jää vähiin ja sunnuntai menee haukotellessa. Ei näin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Onpas ollu hienoa huomata, että tässä ketjussa on oikeeta elämää ja aktiivista keskustelua. Mainiota perkele!

Eipäs ole. aina kun minä täällä temmelsin, niin elo oli hiljaista kuin hautuumaalla. Ja sitten kun päätän lopettaa kalsaroinnit, niin porukka vallan intoontuu. Tämän täytyy olla conpirasy mua kohtaan.

Olen ollut selvänä jo viikon ja ensi perjantaina olisi tarkoitus repäistä (tekee miltein kaksi viikkoa). Kuka lähtee mun kans ensi perjantaina On The Rocksiin?
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Saunavuorojako täällä jaellaan. Mitä täh?

Niin ja mitä anoppeihin tulee niin voin ilokseni ilmoittaa ettei sitä anoppia vielä löyty. (ainakin vielä tässä elämänvaiheessa tai no oikeastaan milloin vain jos ikävä tapaus sattuisi, tosin itse ainakin kannatan tyyliä että kannttaa tsekata se anoppi ennen sen kummempia sitoumuksia sillä tyttärethän monesti tulee äitinsä kaltaisiksi ihan jo geneettisten syiden vuoksi)

Mutta pitäsköhän sitä itsekkin kohta siirtyä unia kohti, no katellaan.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Eipäs ole. aina kun minä täällä temmelsin, niin elo oli hiljaista kuin hautuumaalla. Ja sitten kun päätän lopettaa kalsaroinnit, niin porukka vallan intoontuu. Tämän täytyy olla conpirasy mua kohtaan.

Hah! Kuule ptk, täähän on ollu poikkeuksellinen ilta tässä ketjussa luultavasti ihan jonkun helvetin pelin takia. Eiköhän tää ajastaan taas mee siihen, että yks kirjottaa ja provoaa tasan itteensä.

Aikomuksena oli muuten itelläkin vaijeta ja siirtyä terveellisempien asioitten pariin tässä kesän aikana.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Hah! Kuule ptk, täähän on ollu poikkeuksellinen ilta tässä ketjussa luultavasti ihan jonkun helvetin pelin takia. Eiköhän tää ajastaan taas mee siihen, että yks kirjottaa ja provoaa tasan itteensä.

Aikomuksena oli muuten itelläkin vaijeta ja siirtyä terveellisempien asioitten pariin tässä kesän aikana.

Unohtu hymiö mun äskeisestä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Eikö kukaan tohdi enää nostaa tätä ketjua ylös?

Itselläni saattaa olla tilanne semmoinen, kaikesta uhoamisesta huolimatta, että voipi olla aika nostaa tää ketju ylös. Kävinpäs tänään hakemassa taas lisää mustetta ihoon. Pikkuhiljaa alkaa nahka näyttä hyvältä kokonaisuudelta. Niin joo, pikkuisena sivuhuomatuksena mainittakoon, että vaimo eilen ilmoitti muuttavansa heinäkuun alussa poies.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Hep! Vittu kun vituttaa. Päätin sitten ottaa muutaman oluen.. No joo. Kohta fudista. Man U 1,2 Chelsea 0,1

Nimimerkki. Helppoa rahaa Veikkaukselta.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Niin minuakin, niin minäkin.

nim. akka päätti yllättäen muuttaa (tosin siihen on vielä yli kuukausi, mikä lisää vitutusta enemmän).

Kalsarit täälläkin.. no jos akka päättää muuttaa niin mitä sitä nurkissa enää pitämään. heitä pihalle.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Just sanoin, että muuttakoot äitillensä. Ei suostu, saatana.

hehe on se kumma kun ei puhetta usko.. koita raahata sinne joku toinen nainen nurkkiin ja sano että sun paikkas on nyt mennyt..
 

Opatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, BVB, NHL, Snooker
Pahoitteluni ptk:n tilanteelle, mutta nyt on kyllä pakko tulla iloitsemaan mestareiden liigan lopputulokselle. Kummasti sitä innostuu välillä kannustamaan joukkuetta, jota ei varsinaisesti kannata. Manchester United olkoon tästä esimerkkinä.

Ilta jatkuu vielä ainakin jonkun aikaa hanaviinin ja spriten sekoituksella. Ollut tuo hanapakkaus tuolla kaapissa niin kauan, että pakko kai se jonkun on tuhota sieltä härnäämästä. Ja siihen tarvitan spriten apua.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Manchester Unitedin kunniaksi Skumpat avattu!
Toki sitä ennen jo hyvät setit, että pääsee fiilikseen. Tää on hyvä ilta!
 
Viimeksi muokattu:

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Justiinsa taidettiin voittaa mestaruus. Mitäs sanotta siihen saatanan amatöörit?!
Ryyppään kaljaa, ryyppään viinaa. Ryyppäsin skumppaa, ryyppäsin lonkeroo.

..And Chelsea who do you think you are?
Who the fuck are Man City?
Hähä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös