Kalsarikänniketju

  • 5 247 962
  • 66 705

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kalsarikänniketju ja Matkalla alkoholismiin-ketju on avattu about samaan aikaan. Toista on luettu reilut 30 000 kertaa ja toista kohta 500 000 kertaa. Hyvä kalsarit!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Garbage pauhaapi taustalla, tekis melkeen mieli tässä hiukan hiipparoida hakemaan grillisapuskaa. No ehkä vielä muutaman öölin juon ja katon sitten uudestaan.
 

Sides

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man U
Neitsytpostaus tähän ketjuun! Hyvä meininki, muutama kalja, vähän viskiä, Mikko Koivu tulessa Montrealin paidassa 08:ssa ja n. 18-vee siiderisiat catfightaa ikkunan alla! How good does it get?
 

Sides

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man U
Catfaittaaks ne ilman rihmoja?


Täytyy tuottaa pettymys, eivät. Parempi niin, mun ei tarvii alkaa asentamaan talouspaperirullatelinettä (vittu mikä sana) kiinni ikkunan karmeihin. Toisaalta oishan se komeeta roiskia kolmannesta kerroksesta... My name is wanker, I live on the third floor!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Täytyy tuottaa pettymys, eivät. Parempi niin, mun ei tarvii alkaa asentamaan talouspaperirullatelinettä (vittu mikä sana) kiinni ikkunan karmeihin. Toisaalta oishan se komeeta roiskia kolmannesta kerroksesta... My name is wanker, I live on the third floor!

Talouspaperirullateline on sanana idolini. Vai että semmosia, jos ne olis ollu ilman rihmankiertämää, nii varmaan toinen olis ollu turkkilainen ja toinen muutenvaan tanakka yksilö.
 

Sides

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man U
Talouspaperirullateline on sanana idolini. Vai että semmosia, jos ne olis ollu ilman rihmankiertämää, nii varmaan toinen olis ollu turkkilainen ja toinen muutenvaan tanakka yksilö.

Mitä, ooksä joku rasisti? Mitä vikaa on viiksekkäissä naisissa? Häh? Ja lihavat ei tee kepposia, vai miten se meni! Ei saa olla suppea.

Toki täytyy myöntää, että normaalisti mä draftaan noihin kissapaineihin vaan mallin mitoissa olevia minkkejä.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mitä, ooksä joku rasisti? Mitä vikaa on viiksekkäissä naisissa? Häh? Ja lihavat ei tee kepposia, vai miten se meni! Ei saa olla suppea.

Toki täytyy myöntää, että normaalisti mä draftaan noihin kissapaineihin vaan mallin mitoissa olevia minkkejä.

Rauha vaan, kelpaiskos makaroonilaatikko, tempasin näköjään just lautasellisen pitkin maita ja mantuja...PERKELE!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Hemmetti! Tiiätkö melekee varmaks?

Varma tieto. Yks kaveri jonka serkku oli ollut järjestysmiehen sijaisena turussa Tepon ja Matin konsertissa paikallisella tanssilavalla kertoi että joku taksikuski oli kuullut joltain asiakkaaltaan Joren laulaneen tätä biisiä aerobic-tunnilla yhdessä turkulaisessa liikuntahallissa.
 

Sides

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man U
Rauha vaan, kelpaiskos makaroonilaatikko, tempasin näköjään just lautasellisen pitkin maita ja mantuja...PERKELE!

Todella avarakatseista käyttää lattiaa syömäalustana. Pirunmoinen luovuuden osoitus. Nyt vaan purkillinen heinzea pitkin syliä ja aamulla mietit notta que!?

Edit. Tässähän alkaa olemaan näteissä. Pitäiskö sitä kuitenkin? Mutta sitten mä en enää voi olla tässä ketjussa. Jos yhdellä?!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Varma tieto. Yks kaveri jonka serkku oli ollut järjestysmiehen sijaisena turussa Tepon ja Matin konsertissa paikallisella tanssilavalla kertoi että joku taksikuski oli kuullut joltain asiakkaaltaan Joren laulaneen tätä biisiä aerobic-tunnilla yhdessä turkulaisessa liikuntahallissa.

No kyllä se sitten on Jore Marjaranta.

Kiitos Freddie, elämäni tuntuisi olevan 2,4% entistä parempaa Ylen kyselyn mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Todella avarakatseista käyttää lattiaa syömäalustana. Pirunmoinen luovuuden osoitus. Nyt vaan purkillinen heinzea pitkin syliä ja aamulla mietit notta que!?

Mietin tätä aamulla erittäin syvällisesti ja tuntuvasti, kun nälässä hinkkaan tsuppeja helvettiin lattiasta ja kiroan ilman oluen olutta.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Edit. Tässähän alkaa olemaan näteissä. Pitäiskö sitä kuitenkin? Mutta sitten mä en enää voi olla tässä ketjussa. Jos yhdellä?!

Huomauttaisin, että jos poistut baariin, niin menetät jo tästä ketjusta ansaitsemasi galtsu, sekä habbosetelit. mieti tarkkaan.

Edit. Ai saatana! törmäsin karmiin osittain, tais revetä nänni.
 

Sides

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man U
Huomauttaisin, että jos poistut baariin, niin menetät jo tästä ketjusta ansaitsemasi galtsu, sekä habbosetelit. mieti tarkkaan.

Edit. Ai saatana! törmäsin karmiin osittain, tais revetä nänni.

Sairasta. Toisaalta en mä nyt näe välttämättä syytä poistua syntiseen yöhön, kun juomat ei lopu kesken ja tunnetusti parasta seksiä saa netistä... eiku vat? Joo Absinthia!

Laita revenneseen nänniin ovikranssi pikaliimalla, saunaillassa takuu varma hitti!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Sairasta. Toisaalta en mä nyt näe välttämättä syytä poistua syntiseen yöhön, kun juomat ei lopu kesken ja tunnetusti parasta seksiä saa netistä... eiku vat? Joo Absinthia!

Laita revenneseen nänniin ovikranssi pikaliimalla, saunaillassa takuu varma hitti!

Ilmeisesti oot jo ehtinyt vallankumouksellisesti kokeilemaan vai?

Jospa ovikellon kihauttasin tohon kiinni.

Tavallaan tulee kyllä halvemmaksi olla kotona, kun ei tuu niitä yllättäviä tarpeita tarjota koko porukalle juomia. Eikä tarttii hiippailla jokaisen grillin kautta kotiin toteemaan, että olishan tuon voinu myöskin jättää väliin.

edit: jos tuossa videossa tosiaan on Jore Marjaranta, niin on sääli että nykyään kaveri tekee sitä "haaveet kaatuu" skeidaa.
 

Sides

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man U
Ilmeisesti oot jo ehtinyt vallankumouksellisesti kokeilemaan vai?

Jospa ovikellon kihauttasin tohon kiinni.

Tavallaan tulee kyllä halvemmaksi olla kotona, kun ei tuu niitä yllättäviä tarpeita tarjota koko porukalle juomia. Eikä tarttii hiippailla jokaisen grillin kautta kotiin toteemaan, että olishan tuon voinu myöskin jättää väliin.

edit: jos tuossa videossa tosiaan on Jore Marjaranta, niin on sääli että nykyään kaveri tekee sitä "haaveet kaatuu" skeidaa.

Voinksmä muuttaa teille asuu?! Soivat nännit on aina ollut mun juttu!

Mun pitäis ostaa virveli, sellasella paut 60kg kestävällä siimalla, niin mä voisin tosta kadulta naarata yksinäiset neidot turvaan poistumatta himasta.

Ja joo, on se Jore. Those were the days my friend!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Voinksmä muuttaa teille asuu?! Soivat nännit on aina ollut mun juttu!

Mun pitäis ostaa virveli, sellasella paut 60kg kestävällä siimalla, niin mä voisin tosta kadulta naarata yksinäiset neidot turvaan poistumatta himasta.

Ja joo, on se Jore. Those were the days my friend!

Tottakai! Soivat nännit saavuttaa suosionsa varmasti myös naapurustossa.

Hah, eli jos saalis on liian roteva niin siima hoitaa asian puolestasi, ettei tartti selitellä mitään "ehm..joo tota, sori katoin et oot laihemp...khöm eiku siis naapurin Tiina..he he..SLÄM!"

Jore perkele, takasin paremman musan pariin saatana,.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Zadanada Zadane. Tunnelma on yhtä aikaa sekä synkeähkö että hilårious. Kuten sanoi Wittgenstein: "Siitä mistä ei voi puhua on vaiettava". Tai jotain Sinnemäelle, tälle äärimmäiset rintaliivit aikanaan lyyriseen ilmiasuun muovailleelle Arkadiankin asukille. Tähän väliin yhdet pienet parlamentit, kiitos.

Ajatus kulkee ja suksi luistaa kuin Wennströmin pojalla parhaina hetkinään. Mitäs. Nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla. Näemmä. Vaikka kyllä se vielä tuossa sohvalla rötköttää kun tietää sunnuntaina saavansa kakkua.
 

Sides

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man U
Tottakai! Soivat nännit saavuttaa suosionsa varmasti myös naapurustossa.

Hah, eli jos saalis on liian roteva niin siima hoitaa asian puolestasi, ettei tartti selitellä mitään "ehm..joo tota, sori katoin et oot laihemp...khöm eiku siis naapurin Tiina..he he..SLÄM!"

Jore perkele, takasin paremman musan pariin saatana,.

Läskejä varten mulla on vanhan liiton sumppu, joka totta kai nostetaan vinssillä.

Piti oikein itekin alkaa fiilistelemään juutuupista noita Leningrad cowboyseja ja sliippareita. En tiedä kuin paljon pumppu kiinnosta, mutta jos et ole jo tutustunut kirjaan Jytinää Eestissä, suosittelen lämpöisesti.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Zadanada Zadane. Tunnelma on yhtä aikaa sekä synkeähkö että hilårious. Kuten sanoi Wittgenstein: "Siitä mistä ei voi puhua on vaiettava". Tai jotain Sinnemäelle, tälle äärimmäiset rintaliivit aikanaan lyyriseen ilmiasuun muovailleelle Arkadiankin asukille. Tähän väliin yhdet pienet parlamentit, kiitos.

Ajatus kulkee ja suksi luistaa kuin Wennströmin pojalla parhaina hetkinään. Mitäs. Nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla. Näemmä. Vaikka kyllä se vielä tuossa sohvalla rötköttää kun tietää sunnuntaina saavansa kakkua.

Vallitseeko siellä ns. kiusallinen puhumattomuus?
 

Sides

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man U
Ajatus kulkee ja suksi luistaa kuin Wennströmin pojalla parhaina hetkinään. Mitäs. Nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla. Näemmä. Vaikka kyllä se vielä tuossa sohvalla rötköttää kun tietää sunnuntaina saavansa kakkua.

Isot pojat ovat kertoneet, yksinkertaistettuna nälkä lähtee juomalla ja akka kuulemma samalla lääkkellä. Helpottaa myös leipomisen tuskaa, vaikka vitustako minä tiedän... hmmm, tokkopa.

Jaa, jos sitä vähän minttua ja Foo Fightersia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös