Kalsarikänniketju

  • 5 286 992
  • 66 740

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kyllä loppu tämän poijan juhlan eilen lyhkäseen. Tuli tuo vanha tuttu, Nukku-Matti vierailulle melkeimpä heti kun olin viestini tänne postannut.
Pojan synttäreitä tänään juhlittu ja kyllä ne meinas vaan olla aika raskaat bileet, kun vieraitakin oli lähes kaksikymmentä. Nyt nukuttaa, mutta pitänee ottaa ainakin jääkaapissa lojuvat oluet pois, etteivät vaan pääse vanhenemaan ennen aikoja ja sitä viskiäkin on vielä jäljellä kolme varttia. Saas nähä, mihin aikaa tulee tänään uni simmuun, sen tiedän kumminkin, että olen jo nyt valvonut myöhempään kuin eilen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pirhana, Uleåborgissa menee rutkasti Jägermeisteriä ja Smirkkua. Vaimo ja kaveri kyylää Vaimoni on noitaa ja mua ei voish vähempää kiinnostaa. Jatkoaika ja Facebook, sekä tietty torrent-lataus (They take our jobs- South Park -jakso) vievät sekuntejani eteenpäin kuni vihreä ruohonkorsi nuorta Histamiini-aasia.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Huomenta kalsarikännääjät. Tänään on pääsiäisloma ja käytän sitä härskisti hyväksi. Olut on hyvää, mutta sitä on toistaiseksi aivan liian vähän. Sanon silti nyt pullolle hyvää huomenta.

Mikä onkaan parempia hetkiä aloittaa juominen kuin maanantai-aamuna noin klo 10:20? Katselin vielä samalla Olipa kerran elämää. On muuten todella opettavainen ohjelma. Nyt CMX ja olut. Hieman jatkoaikaa ja avot! Jo löytyy.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Muutamat olueni loppuivat kuin seinään, joten esiin vanha kunnon jellona. Aika hyvää ja kohta pitäisi lähteä kylään kaverille. Uhkun elämän halua, janoan elämää! Huraa!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kännit heti aamusta ja vielä maanantaina? puuha-petellä on kyllä hommat hanskassa!

Itse en kyllä nyt juo mitään joten jätän ketjun rauhaan.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Känni päällä :/ Juodaan viinaa kun siihen on vielä mahdollisuus.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Känni päällä :/ Juodaan viinaa kun siihen on vielä mahdollisuus.

Voisi olla ideaa. Tenavat ovat tänään olleet, kuin olisivat itse perkeleestä. Kaljaa ja viskiä löytyy, joten pitää sitä varmaan vähän ottaa tähän helpotukseen, kun sain lapset vihdoin nukkumaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
On se kumma, miten hiljaiseksi tämä ketju on nykyään mennyt. Onko kaikki vakkarit saanu bannia vai mistä on kyse?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Heija Sverige eiku...mut jottain sinnepäin kutenkin.

Kozelia kiskotaan ja Foota kuunnellaan joten ihan hyvin menee...kohta Viikatetta...

Cliseisesti, ketään muuta jalonaatteen mukana?

Pääsiäinenkin se sieltä kohta koittaa. Suklaata, viinaa ja jotain hyvää lihaa, ihan hyvä yhdistelmä muutes.

Kohta on joulukin taas tai siis juhannuksen jälkeen ;)
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Joo onnea vaan sinne suuntaan ;)

Perkele, nyt tarvitaan jotain syötävää...

Pitäsköhän sitä viskiäkin maistella...no kattoo nyt.

Niin missäs päin Ruotsia. Niin ei Ruotsissa mitään pahaa, mutta niiissä ruotsalaisissa ;)

Ite oon ihan Hyvinkäällä syntynyt eli melko harmaalta pohjalta siis on lähdetty ;)
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hyvä tiistai-ilta ja täällä taas taas ja vielä kerran taas. Pikkuhiljaa HIfk, pistetään siihen karsinaan mihin kuuluukin. Joku kolmas jengi pääkaupunkiseudulla. Semmonen mestisporukka.

Unelma-kebab.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Jaa. Jäi hieman maanantai aamusta reissu päälle. Kotona nyt olen ja ei voi ottaa nyt. Aamusta asti tänäänkin tuli juotua niin reilusti, että ihmeen kaupalla tässä olen. Ja äsken saatoin hankkia tyttöystävän. Vittu. Aamulla vituttaa taas niin paljon, että kerron sen nyt.

Miten voi olla niin tyhmä..! Totta kai. On muuten aivan hirvittävä närde päällä. Hyi vittu! Nyt on jo väär äketjukin mutta hyvää jatrkoa pojat Teille!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Here I go again on my own..... Perkeles huomenillalla taas töihin. Ihan sama kuin pitkät vapaat on, niin on ne aina liian lyhyet. Sitäpaitsi normaalin viiden päivän tilalta vapaita tällä erää vain neljä, ei hyvää päivää. Ai juu, meinas juomalista vallan unohtua. No, kaljaa, viskiä, punkkua, kuohareita, jotain likööriä, eli riittävästi yhden illan tarpeisiin, tosin kuohareita enkä likööriä juo (tuskin).
 

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jewgen mukana jälleen, huomenna talvilomapäivä minkä jälkeen juhlitaan pääsiäistä. Leijonalla aloiteltiin tänään.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Kaljaa koitan juoda, jos onnistun mielestäni tyydyttävästi, palkitsen itseni parilla passoa-annoksella. Ainakin.

Guitar Herosta tuttu Devil went down to Georgia pauhaa taustalla. Mahtava veto. Huomisesta alkaen tähän ketjuun ei sitten olekaan vähään aikaan asiaan. Sitten on nimittäin tosi kyseessä ja pääsiäistä juhlistetaan oikein pitemmän kaavan kautta.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Niin, siihen ei kuulu näkäjään monia muita kuin sinä itse. Heh..Olisi oikein miellyttävä ottaa kevyet kalsarit, mutta kotona töitä latelen. Kohta taas urakoimaan, hyäh.
 

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tänään mennään taas, punaviiniä kuluu ja silakkapihvejä paistellaan.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Otin tässä joutessani oluen. Kohta ehkä otan toisen, mutta en kolmatta vaan passaan sen ja siirryn suoraan neljänteen kulkematta lähtöruudun kautta jatkaen suorinta tietä numero viitoseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös