Kalsarikänniketju

  • 5 286 858
  • 66 740

Rapukäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ilmottaudutaan nyt mukaan, vaikka jonkun leffan pariin saatan kohta uppoutuakin. Ihan täydellisiä kalsareita en kyllä tänään ole vetänyt. Töiden jälkeen kävin Sports Academyssa pyörähtämässä, mutta siitä sitten suorilla kotiin. Sakun nelosta enimmäkseen pudotellut ja pari kuppia irish coffeeta. Niin ja pullot Spitfirea ja Bishop's Fingeriä. Taisi kyllä nuo irish coffeet olla virhe, voi olla, että ihan heti ei tarvitse nukkumaan menoa harkita...no ei ainakaan viina pääse loppumaan kesken, seuraavan kerran lienee pitkäripaseen asiaa ensi vuoden puolella.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Np. unelmia ja toimistohommia / Helvetin hienot sanat. Toimii loistavasti. Varmasti moni tälläkin foorumilla pystyy samaistumaan kyseisen biisin sanoituksiin. Voi vittu. Sherminatorin ilta taitaa jatkua baarin puolella. Vielä yritän pysäyttää himoni ja jäädä himaan. Katotaan mitä tapahtuu kahden oluen jälkeen. Asetan ne mittariksi.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Kai tätä voi kalsarikänniksi kutsua... Tuore avokki nukkuu viereisessä huoneessa ja minä istun tässä uploadaillen kuvia yhdistyksen sivuille ja ihmetellen käyttöoikeuksia.

Oli miten oli, humala alkaa sikäli voittaa, ettei oikein jaksa ajatus kantaa joomlan viidakkoon. Jos vaan huomenna muistais mitä tänään on tullut tehtyä.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Np. unelmia ja toimistohommia / Helvetin hienot sanat. Toimii loistavasti. Varmasti moni tälläkin foorumilla pystyy samaistumaan kyseisen biisin sanoituksiin. Voi vittu. Sherminatorin ilta taitaa jatkua baarin puolella. Vielä yritän pysäyttää himoni ja jäädä himaan. Katotaan mitä tapahtuu kahden oluen jälkeen. Asetan ne mittariksi.

Mitä? How about, jos lasket vaikka sataan ja mietit vähän mitä puhut. Baariin kaiken tämän jälkeen:

Säälipleijareiden 1. kierros ohi ja aivan sairasta dramatiikkaa, lisättynä hirveisiin hörppryihin: Puheenaihetta riittää kuukausiksi eteenpäin.
Kaveri meinaa lähteä vetämään drinksua jonnekin ***un Onnelaan?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
"Voit vaikka istua kasvojen päälle hajareisin..."

Kukapa tuohon ei voisi samaistua.

Vaimo meni työkaverin kanssa baariin, minä dokailen kotosalla. Leppoisaa tissutusta rankan viikon päätteeksi.

Tekisi mieli ottaa konsoli esiin kun Devilsillä kulkee nyt niin pirun hyvin, mutta käsiä väsyttää.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onko? Varmasti? No, minkäs teet. Minun kuulohavaintoni on kuitenkin parempi joten pysyn siinä.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Onko? Varmasti? No, minkäs teet. Minun kuulohavaintoni on kuitenkin parempi joten pysyn siinä.

Luulen että tuo on luotettava tieto vaikka monia muitakin versioita on olemassa. Itsekin olin pitkään samassa uskossa kuin sinäkin ja hävisin mm. yhden vedonlyönnin kyseisen asian johdosta.

Edit. Np. Apulanta 0010. Tänään vedän kyllä todelliset koomat. Tässä tilanteessa oikeastaan millään ei ole mitään väliä. Ei siitä sen enempää. Viina helpottaa ainankin tällä hetkellä olemista.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Luulen että tuo on luotettava tieto vaikka monia muitakin versioita on olemassa. Itsekin olin pitkään samassa uskossa kuin sinäkin ja hävisin mm. yhden vedonlyönnin kyseisen asian johdosta.
Mutta missä on logiikka? Mies laulaa naiselle että voit istua naamalle ja ajaa reisiin? Millä? Fillarilla? Junalla? Miksi nainen ajaisi miehen reisiin? Nainen istumassa miehen kasvoilla hajareisin on puolestaan nautinnollisen loogista.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mutta missä on logiikka? Mies laulaa naiselle että voit istua naamalle ja ajaa reisiin? Millä? Fillarilla? Junalla? Miksi nainen ajaisi miehen reisiin? Nainen istumassa miehen kasvoilla hajareisin on puolestaan nautinnollisen loogista.

Sanos muuta. En ole noita lyriikoita vääntänyt :) Hajareisin olisi kyllä paras ja loogisin vaihtoehto..

Np. -> http://www.youtube.com/watch?v=0sCghw8QI0Y
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä lyön tässä ja nyt satasen vetoa että se on hajareisin. Göstaltahan emme valitettavasti voi enää kysyä, mutta kyllä minä vielä lähteen löydän.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuntuu vähän siltä, että alkoholin käyttö on lähdössä hanskasta. Maanantaina olin kaatamassa kavereitten kanssa baarissa, no tiistai välissä krapulan takia. Sitten keskiviikkona yhden naisen kanssa ottamassa muutama ja kotona sitten meni vielä oluita. No, torstai piti olla raittiina, mutta eksyin yksiin bileisiin ja join muutaman ja kotona sitten vielä yhden bissen. Perjantain, eli tänpäivän piti olla kanssa ihan raitis, vannoin jo. Silti tässä on lipitelty kohta pari olutta. Mitenköhän huominen? Sen piti olla raitis, mutta saatan nähdä erästä nettituttavaa ja se ehdotti, että kävisi baarissa... plaah.

Sunnuntaita en edes halua miettiä.

Onkohan tämä alkoholismin ensiaskelma? Tosin mitäpäs on kavereita jotka tykkkäää juoda.

Niin tosiaan, en tiedä liittyykö tämä kalsarointiin. No yksin olen nyt himassa ja Symphony X raikaa.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
what a hell is going on here? Aamulla tikkana pesässä ja häihin. Nyt normaali valmistautuminen. Housut mennee, skraka tehty. Ruumis taistelee vastaan, hip, kuten latinot laittaa. Lantio sissään ja ulos, valmis solmu perusjäykällä kosteusvaurioisella ruholla. Sukulaiset nukkuu, joten otetaan hiljaa, hyssssssälä.

Pims.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Netistähän löytää mitä vain. Väärä tieto kumuloituu.

Kuitenkin, Leavingsilta on julkaistu muutamia virallisia nuottikirjoja, ihan levy-yhtiön toimesta. Näistä olen joskus takavuosina biisejä nuotiokitarointitarkoituksiin opetellut. Perustan näkemykseni niihin.

Odottele kuitenkin maanantaihin, kunhan kirjasto avautuu.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Hilipati hippaaaaa!

Hirviä huutomölinä päällä kun poijjaat pelaa Buzzia ja meiti juoskentelee kidua ynnä kympin kossshua. Heheh. Kamera on vieressä, stereo on vieressä ja siitä tulee Queenia. Voi että, että Queen on hyvä yhtye. Tai siis oli, vaikka laulaja antoi pyllyä toisille pojille.

Että sitä Freddietä! Miksi se silleen!? Kuolema kuittaa univelat joka on muuten englanniksi Death sets off the sleep deprivation. Hihi.

Kurpat vie, nussikaa valkoposkihanhennussijat valkoposkihanhia, höhöhehehä''ljt-
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Queen on perseestä. Linjaton, lahjaton paskabändi. Operettilaulaja keikkumassa keskinkertaisen rockorkesterin keulilla. Vähän kuin Zen Cafe palkkaisi Tomi Metsäkedon laulajakseen.
 

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Queen on perseestä. Linjaton, lahjaton paskabändi. Operettilaulaja keikkumassa keskinkertaisen rockorkesterin keulilla. Vähän kuin Zen Cafe palkkaisi Tomi Metsäkedon laulajakseen.

Kuuntelisit Godspeed You! Black Emperoria. Et kai pidä tuosta Zencafehirvityksestä? Sellainen on mielestäni yksi kuolemansynneistä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kuuntelisit Godspeed You! Black Emperoria. Et kai pidä tuosta Zencafehirvityksestä? Sellainen on mielestäni yksi kuolemansynneistä.
No en helevetti soikoon. Tykkään vain Motörheadista, Curtis Mayfieldistä ja Frederikistä.
 

LexaMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FPS

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
No ei kännissä mutta eksyi Turun Alkosta kolme viikkoa sitten muutama Karpalo-kossu matkaan. Perkele namia on. Rescue Me pyörimään kun missasin pari jaksoa tuon vitun ajanmuutoksen takia.

PS. Evil turpa kii, ei Queenista vittuilla, ellet tarkota Jari Sillanpäätä!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vittu, se on hajareisin. Heti kun saan sen nuottikirjan käsiini, todistan sen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
PS. Evil turpa kii, ei Queenista vittuilla, ellet tarkota Jari Sillanpäätä!
Sori vaan, kyllä vittuillaan. Rockmusiikin historian yliarvostetuin bändi.

Yliarvostetuin artisti on v***n Bob Dylan. Surkea ruikuttaja.
 

d2uce

Jäsen
Sherminator on tainnut kuunnella jotain virolaista versiota ko. biisistä sillä tuon ensimmäisen linkin mukaan biisin ensimmäinen osa menee näin:

"Maanantaiaamuna krapula ja vapina
tuijotan vessan seinn
Olen typaikan sonni, porsas sek apina
suu tynn kuivaa hein


Kyllähän tuo "ajaa reisin" kuulostaa sen verran typerältä verrattuna "hajareisin", että liekö tuohon sitten piilotettuna joku suuri vittuilu tai muu neronleimaus, kun ei meikäläinen ymmärrä miksi muuten kelpo sanoitus on yritetty pilata moisella ihmeellisyydellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös