Kalsarikänniketju

  • 5 201 217
  • 66 623

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Jos tarkemmin sanoo, niin kyllä Senarit on kuuntelussa selvin päinki, harvoin on viikkoja milloin en kuuntelis tätä Muhos-Oulu akselin hienoa yhtyettä.

Tähän vahva sama. Toimii aina ja missä tilanteessa vain. Ja lyö päähän kuin leka. Joka kerta.

Maaliskuussa tuli käytyä Miikan haudalla ja kyllähän pisti hiljaseksi kun katto hautakiveä. Että siinä se lepää, ois ollu annettavaa vieläki.

Minä olen käynyt viimeksi vuonna 2010. Tänä kesänä on tarkoitus käydä taas. Hautakivi on kyllä upea. Jäi mieleen.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tähän vahva sama. Toimii aina ja missä tilanteessa vain. Ja lyö päähän kuin leka. Joka kerta.



Minä olen käynyt viimeksi vuonna 2010. Tänä kesänä on tarkoitus käydä taas. Hautakivi on kyllä upea. Jäi mieleen.

Varsinki eka kerta jäi mieleen: tädin silloinen miesystävä iski auton soittimeen "The cold white light" ja se oli menoa sen jälkeen.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Varsinki eka kerta jäi mieleen: tädin silloinen miesystävä iski auton soittimeen "The cold white light" ja se oli menoa sen jälkeen.

Minun eka kerta tapahtui 90-luvun puolivälissä. Kaverilla oli Sentencedin EP The Trooper ja se oli menoa. Tuossa vaiheessa bändissä olikin käynnissä aikamoinen mullistus kun Downin julkistuttua oli tapahtunut totaalinen miehistön/tyylinvaihdos.

Onneksi pidin Laihialan aikaisesta Sentencedistä vielä enemmän. Kaikki vuosien 1995-2005 välillä eli Amokista eteenpäin maistuu itselleni parhaiten.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Minun eka kerta tapahtui 90-luvun puolivälissä. Kaverilla oli Sentencedin EP The Trooper ja se oli menoa. Tuossa vaiheessa bändissä olikin käynnissä aikamoinen mullistus kun Downin julkistuttua oli tapahtunut totaalinen miehistön/tyylinvaihdos.

Onneksi pidin Laihialan aikaisesta Sentencedistä vielä enemmän. Kaikki vuosien 1995-2005 välillä eli Amokista eteenpäin maistuu itselleni parhaiten.
Onneksi löydettiin Sentenced, kukin tahollaan. Liekö olisin tutustunut paremmin "örinämusiikkiin", mikäli nuo Nortti ja Amok ois jääny välistä.
 

Glove

Jäsen
Jaahas. Pitänee alkaa suunnittelemaan pienet seitinohuet kalsarikännit finaalin ajaksi. Muutaman lonkeron voisi hakea. Shamppanjaa nyt ei saa enää tänään ostettua, mutta ehkä sitä ei tarvittaisiiaan.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Hävettävän kauas valunut tämäkin ketju. Onko täällä seuraa vai pitääkö se poistua virtuaalimaailmasta?
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
On seuraa, ei sitä vielä tartte virtuaalimaailmasta poistua. Toivottavasti illan mittaan muitakin liittyy seuraksemme.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
On seuraa, ei sitä vielä tartte virtuaalimaailmasta poistua. Toivottavasti illan mittaan muitakin liittyy seuraksemme.
Huh. Ihan jo pelästyin, että ulkomaailmaan olisi joutunut. Näin jatkoaikalaiselle tuo voi olla pelottava kokemus. Nyt voi hyvällä omallatunnolla jatkaa iltaa mongolialaisen(?) bändin The Hu musiikilla. Linkittää en osaa tai tarkemmin en jaksa yrittää kun kännykällä tätä käytän. Liian vaikeaa.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Huh. Ihan jo pelästyin, että ulkomaailmaan olisi joutunut. Näin jatkoaikalaiselle tuo voi olla pelottava kokemus. Nyt voi hyvällä omallatunnolla jatkaa iltaa mongolialaisen(?) bändin The Hu musiikilla. Linkittää en osaa tai tarkemmin en jaksa yrittää kun kännykällä tätä käytän. Liian vaikeaa.
Joo, ulkomaailma osaa olla pelottava, parempi vaan pysyä kotona turvassa jatkoajan äärellä. Omalla musiikkilautasella pyörii tällä hetkellä saksalaista Lord of the Lostia. Tää on kai jotain dark rockia/gootti menoa, mutta kuulostaa ihan hyvältä. Esimerkkeinä voi sanoa vaikka biisit "Priest", "Morgana" ja "For They Know Not What They Do".
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Edellisen kerran join 10 annosta alkoholia 1.1. Tänään tulee tuo 10 annosta täyteen. Kuohuviiniä ja lonkeroa on juomana. Ostin kehuttua Lindaueria ja ihmettelin, kun siinä oli maitoa mukana. Laktoosi-intolerantikkona yritän vältellä maitoa enkä ymmärrä, että miksi sitä on kuohuviinissä. Mutta eiköhän vatsa mene joka tapauksessa sekaisin juodessa, että ei sikäli väliä. Ja tuskin sitä maitoa on paljon. Tuo valittiin vuoden 2020 kuohuviiniksi Viini-lehdessä. Hintaa oli vajaa 16€.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Joo, ulkomaailma osaa olla pelottava, parempi vaan pysyä kotona turvassa jatkoajan äärellä. Omalla musiikkilautasella pyörii tällä hetkellä saksalaista Lord of the Lostia. Tää on kai jotain dark rockia/gootti menoa, mutta kuulostaa ihan hyvältä. Esimerkkeinä voi sanoa vaikka biisit "Priest", "Morgana" ja "For They Know Not What They Do".
Kokeilin näitä biisejä, mutta ei ihan osunut omaan makuun. Täysin. Kyllä näitä kuunnella voi kuitenkin. Mutta mielentila ei ehkä ole ihan oikea.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kokeilin näitä biisejä, mutta ei ihan osunut omaan makuun. Täysin. Kyllä näitä kuunnella voi kuitenkin. Mutta mielentila ei ehkä ole ihan oikea.
Eipä siinä mitään, hienoa että kokeilit, etkä mennyt suoraan siihen "kuulematta paskaa" -luokkaan. Saapa nähä mitähän sitä ite vielä kuuntelee tämän illan aikana, tyytyykö vanhoihin suosikkeihin vai löytääkö uutta. Mene ja tiedä kuten Suomisen Tapsaki ruukasi sanoa.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Aina pitää kokeilla. Jos ei tykkää, niin ei tykkää tai sitten tykkää. On se jännä tämä ihmismieli. Tässä vaan tulee se pirullinen homma eteen, että kaljoja ei montaa ole enää jäljellä ja kello jo yli yhdeksän. Amatööritoimintaa sanon minä.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Aina pitää kokeilla. Jos ei tykkää, niin ei tykkää tai sitten tykkää. On se jännä tämä ihmismieli. Tässä vaan tulee se pirullinen homma eteen, että kaljoja ei montaa ole enää jäljellä ja kello jo yli yhdeksän. Amatööritoimintaa sanon minä.
Joo, ei näitä lonkeroita itelläkään ole enää ku 5, mutta on sentään 0,5l tölkkejä, pärjäilee tämän illan. Musiikista sen verran että olen nyt löytänyt youtubeen kuuntelee/kattomaan ZZ Topin livevetoja.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Joo, ei näitä lonkeroita itelläkään ole enää ku 5, mutta on sentään 0,5l tölkkejä, pärjäilee tämän illan. Musiikista sen verran että olen nyt löytänyt youtubeen kuuntelee/kattomaan ZZ Topin livevetoja.
Youtuben ihmeellinen maailma vie kyllä ihmisen pitkälle. Äsken kuuntelin Frederikiä ja Volgaa. On se vaan outoa, mutta toimii.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Kolome litraa valkoista ja gämppinkiä grilliin.
Öitä ja herätys kolomelta kun kiekko tulee.
Sitten koiruuslenkki ja päikkärit.
-> Alko
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Ulkona on kallishintaista kaljaa, muita ihmisiä (!), huonoa musiikkia sekä voi vaikka altistua koronalle.

Joskus kun kunnolla filosofoi kalsaroidessaan, voi todeta seuran ja musiikin olevan mitä parhainta.

Hyvää juhannusta vaan kaikille tasapuolisesti!
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Ulkona on kallishintaista kaljaa, muita ihmisiä (!), huonoa musiikkia sekä voi vaikka altistua koronalle.

Joskus kun kunnolla filosofoi kalsaroidessaan, voi todeta seuran ja musiikin olevan mitä parhainta.

Hyvää juhannusta vaan kaikille tasapuolisesti!
Kiitoksia ja hyvää jussia myös sinnekin! A-B-C-D, kIssa kävelee, tikapuita pitkin taivaaseen, A-B-C-D, kissa kävelee, tikapuita pitkin taivaaseen... vähän Bat & Ryydiä loppuun, ettei tästä taas tule onelineri.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Nyt on asiaa tähän ketjuun. Äiti meni nukkumaan ja siirryin grillikotaan jatkamaan. Oli vaan niin saatanasti hyttysiä täällä että piti hakea thermacell ja odotella että rupeaa toimimaan ennen kuin täällä kodassa pystyy olemaan. Tuulipuvun ja kumppareiden (hyttyssuojautuminen) alla on ne kalsaritkin.
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Onpas ollut mukava kesäloma, joka päättyy sunnuntaina. Kelit mahtavat, elämä melko stabiili, firma hyvässä hapessa - stressitön loma! Ketjun aiheeseen liittyen, oikea tasapaino kalsaritissuttelun ja liikkumisen välillä on löytynyt, ja kumpikaan ei ole kärsinyt.

Mahtavaa lomakautta kaikille ja sopivasti kalsarihommia väliin. Itse tykkään!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös