Jyväsjemmari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, D Team
Olen liian kännissä ollaksnenk hereillä mutta liian virkeä nukkuakseni. Otan siis päiväunet.
Mää oon aina rennoista rennoin kännissä. Eli juttu luistaa, kaikki on kauniita ja kulli ei seiso.Kai rentous on kuitenkin tallella?
Itsellä juttu luistaa ihan itsekseen.Mää oon aina rennoista rennoin kännissä. Eli juttu luistaa, kaikki on kauniita ja kulli ei seiso.
Varmaankaan en ottanut, varmasti en... Miten sen nyt kukakin kokee... mutta en.Ehkä otin, ehkä en....
Tässä teille, jonnet ja muut pikku päänsärystä valittavat amatöörit, esimerkkiä siitä millainen on lievä krapula.Rupes piruvie ahdistamaan olotila. Hiki valui, tärisin, hengitys tiheni ja vaikeutui + syke nousi. Oli tarkoitus vielä hakea karvakäsiltä hyvä pizzalätty, mutta tulikin kiire kotiin. Kotona vaatteet pois, ja ykkösellä pari loiventavaa kurkusta alas.
No joo. onneksi ei pahoinvointia ollut juurikaan. Enää jäljellä hikoilu, väsynyt olo ja verenpaine koholla. Ajattelin viritellä pientä nousua, niin saan jotain touhutuksikin.Tässä teille, jonnet ja muut pikku päänsärystä valittavat amatöörit, esimerkkiä siitä millainen on lievä krapula.