Kalsarikänniketju

  • 5 202 603
  • 66 626

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
No pitäähän sitä vähän kalsaroidessa kuunnella Darkthronea. On se vaan se paras 90-luvulla aloittanut black metal yhtye. Eikä vähiten sen takia kun eivät keikkaa ole heittäneet jonkun vuoden 1992 jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Nyt sihahtaa viikonlopulta asti roikkumaan jäänyt olut auki. Slurps!
 
K

Kiekkokatsoja

Ostin runsaasti rapakaliaa. Otetaanko kalsarit?
Tuli tuossa hakumatkalla mieleen yksi juttu, ja laitan sen tänne. Pohdin, että josko kokeilisin piristää seksielämääni. Tässä viikonlopun tumputuksessa jättäisin liukuvoiteen pois, ja sen tilalle käsidesiä. Voisi olla hieman erinlaista ja kenties piristävää.
Siihen taustalle vielä eroottinen biisi (eroottisesti sanoitettu), jossa soittaa valkoinen käärme. Tässäpä linkki kyseiseen biisiin.
[MEDIA=youtube]swPt9HBRXuE[/MEDIA]


Linkki vie youtubeen, jossa soittaa whitesnake.
 
K

Kiekkokatsoja

Kävin pyörähtämässä baarissa moikkaamassa kaveria, nyt kotona punkkua matsia odottaessa (sen aikana ja myös sen jälkeen).
Subtv näyttää Liigapelin tänään. Noista netti jääkiekkopelin ostoista en tiedä mitään.
Lisäys. Näyttääkö veikkaus tv tänään jotain liigapeliä?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Etäpäivä pakettiin, lonkero käteen ja KooKoon peli etänä. Mieluummin olisin Sumulaaksossa, mutta ei ehtinyt. Kippis sille!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen toipunut eilisen hulinoista veli @Czescku n kanssa. Lonkero maistuu taas. Joutuukohan tässä tänäänkin Myrtsiin?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No pitäähän sitä vähän kalsaroidessa kuunnella Darkthronea. On se vaan se paras 90-luvulla aloittanut black metal yhtye. Eikä vähiten sen takia kun eivät keikkaa ole heittäneet jonkun vuoden 1992 jälkeen.
Paras black metal -yhtye? Sehän on arvonimenä suunnilleen samanarvoinen kuin lempikuolintapa tai miellyttävin sukupuolitauti.
 
K

Kiekkokatsoja

Paras black metal -yhtye? Sehän on arvonimenä suunnilleen samanarvoinen kuin lempikuolintapa tai miellyttävin sukupuolitauti.
Molempiin voisi olla on vastaus, äkkilähtö.
Mulle tuli mieleen, että en tiedä 90 luvun raskaammasta musasta oikeastaan yhtään mitään.
 
K

Kiekkokatsoja

Perkll iso paskakärpänen halusi mennä mun kaliamukiin. Ei oo kiva tuo. Taidan halkea lehden, ja lyödä sen lyttyyn.
No se katosi. Mutta kun taas mukiini tartuin, niin siellä se kellui.
Miks mulle aina elukat on tommosii?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Paskaperseet ja vaskiperseet. Borista soimaan. Siinä on tyylikäs yhtye.
 
K

Kiekkokatsoja

Ketju auki, ja kohta kun työpäivä ohi, niin aukeaa jotain muutakin. Pitkät kalsarit jalkaan. Mitä muutakaan huvitusta korona-aikana olisi?
Kun alkaa pänniin, niin vedä känniin. Se lisää pännii, mut vedä ränniin. Korkki irti. Oliko tuo keekin biisin sanoja?
 
K

Kiekkokatsoja

Siivosin hyvin. Joku mulkku on käynyt sen jälkeen hiekkasilla kengillä kävelemässä kodissani. Tietääkseni täällä on ollut vain minä. Yhtenä aamuna katsoin, että kuka on viskonut tavaroita takapihallani. Tietääkseni siellä ei ole käynyt muita, kuin minä. Hämäränä muistikuvana on, että olisin edellisenä iltana käynyt siellä, mutta en muista nähneeni ketään muita.
Outoa. Onko muille käynyt näin?
 
K

Kiekkokatsoja

Ihimetyttää nyt, kun viikolla ostin viinipontön ja rapakaliajaa pahvilootan, jossa luki 24. Niin mihin ne on kadonneet?? Viinin osalta oon jo menosaa varmuusvarastossa jo, ja rapakaliassa, on enää jokunen. Mun mielestä täällä ei oo käynyt muita.
Oliskos sisäministerille kirjelmän paikka, kun mun kännissä olo oikeutta on loukattu?
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Nyt voi kalsaroida kun tuo Merseysiden derby on ohi. Tunteetkin rauhoittunut siitä mitä se pelin jälkeen oli. Mikäli kautta pelataan siihen asti kun Anfieldillä on toinen derby, niin saattaa olla aika lämmin ottelu.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävin hakemassa kassillisen kaljaa. Naureskelin Suomen säännöille kun kello oli jo reilusti yli yhdeksän. Eikä muuten näkynyt ketään kännissä tuolla riehumassa vaikka alkomahoolia saakin 24/7 jos huvittaa.

Nyt kattelen noin viidettätoista kertaa Band of Brothersia. Kippis!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

Glove

Jäsen
Eihän tästä nyt tule mitään, kalsarikänniketju on jo sivulla kolme. Korjataan siis tilanne. In vino veritas. Saksalaista rieslingiä lasissa ja saunajuomaksimon varattu muutama lonkero.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kakkossivun loppupuolella, niin nostellaas, josko joku muukin ois kalsaroimassa näin viikonlopun aluksi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kalsaroin!

Piti mennä tänään Sumulaaksoon, mutta tämä uusi työ on niin kovaa tykitystä, että perjantaina jaksaa vain jäädä juomaan kaljaa Helsinkiin.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kalsaroin!

Piti mennä tänään Sumulaaksoon, mutta tämä uusi työ on niin kovaa tykitystä, että perjantaina jaksaa vain jäädä juomaan kaljaa Helsinkiin.

Oulu. Täällä sitä kalsaroidaan taas. Nykyinen kotikaupunki. Jos hyvä tilaisuus tulee niin, ehkä täältä voi muuttaa johnkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös